پدر و مادر اووالده از این که پلیسی که تحت تحقیق به خاطر رفتار او در جریان تیراندازی جمعی مرگبار بود، به عنوان افسر پلیس منطقه استخدام شد، “منزجر” هستند.

در حالی که والدین فرزندان خود را برای سال تحصیلی جدید به Uvalde Elementary آوردند، برخی به CNN گفتند که الیزوندو را از فیلم دوربین بدن در روز تیراندازی شناسایی کردند.

سی ان ان گزارش داد که یک افسر DPS تگزاس که به دلیل رفتارش در جریان تیراندازی در مدرسه ابتدایی راب تحت بازجویی قرار داشت، در منطقه مدرسه Uval استخدام شده است.

  • در بیانیه ای از والدین آمده است: «استخدام او اعتبار و دقت شیوه های HR و بررسی UCISD را زیر سوال می برد».

  • والدین همچنین گزارش دادند که از منطقه خواسته اند تا نتایج تحقیقات شخص ثالث را برای عموم و خانواده های قربانیان منتشر کند.

    به گزارش سی ان ان، این بیانیه می افزاید که تمام افسران بخش تحت بازجویی به دلیل رفتارشان در جریان تیراندازی باید تا زمانی که تحقیقات در حال انجام است از کار معلق شوند.

    و والدین Uvalde از این حرکت “منزجر” هستند، به گفته CNN.

    والدین به این رسانه گفتند که از اینکه یکی از 376 افسر مجری قانون که به یک مرد مسلح اجازه داد به مدت 77 دقیقه در کلاسی پر از دانش آموزان و معلمان خود را سد کند – که 19 دانش آموز و 2 معلم را به قتل رساند – ناامید شده اند – اکنون وظیفه محافظت از کودکان خود را دارد. روز

    DPS تگزاس و هیئت مدرسه Uvalde بلافاصله به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    والدین اووالده به CNN گفتند که از تصمیم منطقه برای استخدام کریمسون الیزوندو “منزجر” و “ناراحت” هستند.

  • افسران اجرای قانون ایستاده اند و به یک بنای یادبود پس از تیراندازی دسته جمعی در مدرسه ابتدایی راب در 26 مه 2022 در Uvalde، تگزاس نگاه می کنند. بر اساس گزارش ها، 19 دانش آموز و 2 بزرگسال کشته شدند و فرد مسلح با شلیک گلوله نیروهای انتظامی جان باخت.براندون بل/گتی ایماژ

    • بر اساس بیانیه ای از نمایندگان خانواده که توسط CNN به دست آمده است، “ما از تصمیم Uvalde Consolidated Independent School District (UCISD) مبنی بر استخدام افسر Crimson Elizondo منزجر و عصبانی هستیم. استخدام او اعتبار و دقت شیوه های HR و بررسی UCISD را زیر سوال می برد.”

      پس از اینکه منطقه در جلسه شهرداری در ماه اوت اعلام کرد که حداقل 33 افسر DPS به تیم امنیتی منطقه خواهند پیوست، برت کراس، والدینش که سرپرست قانونی دانش آموز کشته شده اوزیه گارسیا است، به CNN گفت که توسط هال هارل سرپرست Uvalde به او اطمینان داده است که هر استخدامی جدید در منطقه، افسران DPS نیستند که به تیراندازی در ماه می واکنش نشان دهند.

      کراس به اندرسون کوپر از CNN گفت: «من کاملاً وحشتزده هستم.

      سی ان ان گزارش داد که یکی از هفت افسر اداره امنیت عمومی تگزاس که به دلیل رفتارشان در جریان تیراندازی مرگبار در مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، تگزاس تحت بازجویی قرار گرفته بودند، به تازگی به عنوان افسر پلیس برای منطقه مدرسه استخدام شده است.

      کراس اضافه کرد که هیئت مدیره مدرسه پیشنهاد داد که افسران را از پست های خود بیرون بکشد و آنها را در نقش های خارج از دانشگاه قرار دهد.

      به گزارش سی ان ان، در این بیانیه آمده است: “فرزندان ما را از ما گرفته اند. ما تا زمانی که پاسخی نداشته باشیم و اطمینان حاصل کنیم که امنیت کودکان جامعه ما اولویت اصلی است، از جنگ دست نمی کشیم.”

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    اجرای قانون Uvalde در خارج از مدرسه ابتدایی راب در 24 مه.

    کراس به سی‌ان‌ان گفت که تا زمانی که همه افسران تحت بازجویی تعلیق نشوند، به بیداری در خارج از دفاتر هیئت مدیره مدرسه ادامه خواهد داد.