رئیس جمهور «حامی اتحادیه» برای جلوگیری از اعتصاب راه آهن، حمایت یک حوزه انتخابیه کلیدی را به خطر می اندازد

از آغاز مذاکرات بین کاخ سفید و اتحادیه های راه آهن در مورد مناقشه قرارداد، نگرانی در مورد اینکه چگونه می توان حداقل 10 جمهوری خواه را متقاعد کرد که در صورت شکست مذاکرات از یک توافق طرفدار کارگری حمایت کنند، یک فرد با آگاهی از تقریباً یک سال- بحث های طولانی گفت.

حامیان استدلال می کنند که اقدام قاطع بایدن ممکن است کاملاً مثبت باشد، دلیلی بر این که او مایل است بهترین کار را برای کشور انجام دهد، حتی اگر باعث ناراحتی برخی از اعضای یک حوزه انتخابیه کلیدی شود.

او قول داده است که دوست جنبش کارگری باشد که به گفته او طبقه متوسط ​​آمریکا را ایجاد کرده است. اما او همچنین قول داده است که بر روی بهبود اقتصادی پس از همه‌گیری تمرکز کند و برای سازش دو حزبی تلاش کند. یک اعتصاب راه آهن تهدیدی برای آشکار ساختن دستاوردهای شغلی است که بدون شک در هر کمپین انتخاب مجدد بایدن نقش اساسی خواهد داشت.

دموکرات‌های عمل‌گرا و دیگر حامیان اتحادیه‌ها گفتند بایدن کیفیت مهمی را از طریق حماسه راه آهن نشان داد: انعطاف‌پذیری. او برای متحد کردن کشور و دستیابی به راه‌حل‌های دو حزبی مبارزه کرد – کاری که انجام دادن آن به‌ویژه سخت است، زیرا اکثر قوانین برای تصویب سنا به اکثریت فوق‌العاده 60 رأی نیاز دارند، یعنی حداقل 10 جمهوری‌خواه باید به دموکرات‌ها بپیوندند.

اگر آنها نتوانند با شرکت‌های ریلی به توافق برسند، اتحادیه‌ها چگونه به توافق در کنگره به 60 می‌رسند؟ آن شخص گفت “این جایی بود که آنها به پایان رسیدند و نتوانستند. هیچ‌کدام از این‌ها برای هیچ‌کس درگیر در این فرآیند تعجب‌آور نبود.»

این تنش ها زمانی به اوج رسید که مذاکرات ریلی در شش ماه گذشته تیره شد. لایحه سنا که هفت روز مرخصی استعلاجی با حقوق کارگران را تضمین می کرد، روز پنجشنبه 52 رای دریافت کرد که از آستانه 60 رای لازم برای تصویب کمتر بود.

کاری که مردم آمریکا دیدند رئیس جمهور انجام داد، انتخاب بسیار دشواری بود که می‌دانست گروهی از حامیان را ناراحت می‌کند، و یکی از گروه‌هایی که شخصاً به آن اهمیت می‌دهد، زیرا فکر می‌کرد این کار درستی است. ست هریس، مشاور ارشد سابق بایدن در امور کارگری، گفت: و کار درست برای اقتصاد ما.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

با این حال، رئیس‌جمهور می‌توانست از اهرم‌های بیشتری برای دستیابی به توافقی که شامل مرخصی استعلاجی با حقوق است، استفاده کند، مقامات اتحادیه‌ها و متحدان با هم اختلاف دارند.

سلست دریک، مسئول اقتصاد کاخ سفید از این اقدام برای جلوگیری از اعتصاب دفاع کرد.

سایر اتحادیه‌ها نگرانند که مناقشه راه‌آهن می‌تواند دست جنبش کارگری کشور را بیشتر تضعیف کند، یا از شتاب اخیر آن بکاهد و به‌طور بالقوه راه‌های جدیدی را برای کسب امتیازات آینده به صنعت بدهد.

فیض شاکر، مشاور سناتور برنی سندرز از ورمونت، گفت: «رئیس‌جمهور در موقعیت سختی قرار داشت و سعی می‌کرد زنجیره‌های تامین امن را حفظ کند و هدایای کریسمس را به مردم بدهد، اما آنچه کارگران در چند دهه گذشته احساس کرده‌اند این است که آنها احساس کرده‌اند. همیشه در حال گرفتن شفت هستم.

بایدن ممکن است مایل به تحمل این خشم باشد، به این امید که قبل از اینکه مجبور شود دوباره با رای دهندگان روبرو شود، فرو بریزد. و ممکن است برای او بهتر از جایگزین باشد – یک فاجعه اقتصادی که می توانست رأی دهندگان را در سراسر کشور خشمگین کند و تورم را بدتر کند.

او این مصوبه را که با حمایت هر دو حزب به تصویب رسید، روز جمعه در کاخ سفید امضا کرد و به کارگران راه آهن افزایش قابل توجهی داد، اما مرخصی استعلاجی با حقوق را که در برخی از مذاکرات قراردادها مشکل ساز بود، محروم کرد. ساعاتی بعد، او به کتابخانه جان اف کندی در بوستون رسید و با تعداد زیادی معترض روبرو شد که به رسیدگی او به اختلاف کاری که تهدید به توقف خدمات ریلی در اوج فصل تعطیلات بود، اعتراض داشتند.

تونی کاردول، رئیس این اتحادیه گفت: «اگر جو بایدن می‌خواهد طرفدارترین رئیس‌جمهور کارگری باشد، یا می‌خواهد خود را حامی کارگر بداند، باید در کنار کارگران، چه زمانی پیچیده و چه زمانی که نه، در کنار کار بایستد. BMWED، یکی از چهار اتحادیه ای که به معامله با شرکت های ریلی رای منفی دادند (هشت نفر دیگر به این قرارداد رای دادند). ما چیزی را می خواهیم که اکثر آمریکایی ها دارند.»

او گفت: «بایدن مطمئن شد که آنچه را که در اختیارمان بود به دست آوردیم.

او معتقد بود که رئیس‌جمهور به سختی برای یک قطعنامه تلاش کرده است، با این درک که اگر مذاکرات تا ژانویه ادامه پیدا می‌کرد، کارگران راه‌آهن با نتیجه بدتری مواجه می‌شدند و جمهوری‌خواهان قرار بود در سال 2023 مجلس نمایندگان را به دست بگیرند.

در اوایل هفته، جو بایدن در میشیگان سخنرانی کرد و خود را به عنوان یک قهرمان بی شرمانه کارگران سازمان یافته، رئیس جمهور “حامی اتحادیه” توصیف کرد.

بن‌بست میان کارگران راه‌آهن و شرکت‌های سودآوری که آنها را به کار می‌گیرند، معضلی ناخوشایند را برای بایدن به وجود آورد و او را وادار کرد تا میان وعده‌های مبارزات انتخاباتی دوئل راه‌حلی پیدا کند.

او گفت: “این یک حمله مستقیم به حق اعتصاب برای افرادی بود که من نماینده آنها هستم.” پیامی که آنها می فرستند این است که آنها با رئیسان طرف هستند، چه قصد داشته باشند یا نه. چانه زنی جمعی منصفانه شامل حق اعتصاب می شود، بنابراین همه چیزی برای از دست دادن دارند.»

او گفت: “رئیس جمهور بایدن از تمام وزن دولت خود برای حمایت از اعضای اتحادیه راه آهن در کارشان برای مذاکره در مورد دستمزدها، مزایا و شرایط کاری بهبود یافته در توافقی استفاده کرد که از حمایت اکثر اتحادیه های کارگران راه آهن برخوردار شد.” او به سابقه خود به عنوان یک رئیس جمهور طرفدار اتحادیه افتخار می کند و به مبارزه برای ارائه مرخصی استعلاجی با حقوق، منزلت در محل کار و سایر پیروزی ها برای آمریکایی های شاغل ادامه خواهد داد.”

دان بنکس، رهبر کلیولند، 43 ساله، عضو یکی از اتحادیه‌هایی که به این توافق رای منفی دادند، گفت که به روزهای مریضی با دستمزد امیدوار بود، اما بایدن را به خاطر این شکست مقصر نمی‌دانست.

سارا نلسون، رئیس اتحادیه خدمه پرواز، که همچنین طبق قوانین کار کارگران راه آهن معامله می کند، گفت که اقدام برای جلوگیری از اعتصاب می تواند به طور بالقوه کارگران او را نیز که بسیاری از آنها در جریان مذاکره هستند، با مشکل مواجه کند. با شرکت های هواپیمایی بزرگ

اما برخی از بخش‌های جاه‌طلبانه‌تر دستور کار او، مانند تصویب Pro Act برای به‌روزرسانی قوانین کار تاریخ‌دار کشور و گسترش مرخصی‌های با حقوق، در کنگره‌ای کاملاً تقسیم‌شده با مجموعه‌ای از قوانین رای‌گیری مخفیانه‌اش پراکنده شده است.

بایدن تلاش کرده است تا به قول خود مبنی بر اینکه طرفدارترین رئیس‌جمهور کارگری در تاریخ باشد عمل کند و تشویق اولیه فعالان کارگری و اقتصاددانانی را که برای نقش قوی‌تری برای اتحادیه‌ها تلاش می‌کنند، برانگیخت. او با انتشار ویدئویی در اوایل دوران ریاست‌جمهوری خود در حمایت از کارگران آمازون که در آلاباما سازماندهی می‌شوند و به شرکت در مورد فعالیت‌های ضد اتحادیه هشدار می‌داد، موج ایجاد کرد. و او مجموعه ای از صداهای عمدتاً طرفدار کارگری را در پست های کلیدی در وزارت کار و هیئت ملی روابط کار نصب کرده است.

با این حال، برخی دیدند که کاخ سفید از رهبران صنعت – که ماه‌ها در مورد عواقب اقتصادی اعتصاب هشدار داده بودند – در مورد مردان و زنان شاغل در ریل حمایت می‌کند.

اکنون بایدن با واکنش شدید هسته‌ای از کارگران راه‌آهن و گروه‌های متحد مواجه است، زیرا برخی از آنها در لایحه‌ای که او برای جلوگیری از اعتصاب راه‌آهن ارائه کرده، خیانت می‌بینند.

من از اینکه او ناامید هستم [Biden] ارین هاتون، استاد جامعه‌شناسی در دانشگاه بوفالو، که در بازار کار متخصص است، گفت: «او کارگران را در مقابل اقتصاد قرار داد. اما کارگران هستند اقتصاد.

در مراسم امضای لایحه، صدای بایدن پاره شده بود. او گفت که از مرخصی استعلاجی با حقوق کارگران راه آهن و سایر آمریکایی هایی که چنین مزایایی دریافت نمی کنند، چشم پوشی نمی کند. اما او تصریح کرد که آمادگی دیدن توقف قطارهای باری و گیر افتادن غذا، آب، لباس و هدایای تعطیلات در انبارهای خالی را ندارد. او گفت که قانونگذاران با رای سختی روبرو شدند و افزود که “رای سختی بود [vote] برای من. اما در حال حاضر کار درستی برای نجات مشاغل بود. …”

او گفت: «بایدن از ابتدا بر روی یک پلتفرم طرفدار کارگری کار کرده است و به نظر من این کار او را در آینده غیرممکن می‌کند.»