ولز فارگو مدیر اجرایی هند را به دلیل ادرار کردن در مسافر هواپیما اخراج کرد

بدون نام بردن از میشا یا مشخص کردن سمت وی ​​افزود: «این فرد از ولز فارگو اخراج شده است.

شانکار میشرا، که به گزارش رسانه های محلی، معاون عملیات بانک هند بود، پس از نامه نگاری یک زن 72 ساله به مدیریت ایر ایندیا برای شکایت از حادثه نوامبر، از کار برکنار شد.

این بانک گفت که آنها “با مجریان قانون همکاری می کنند و می خواهند که هر گونه استعلام اضافی به آنها ارائه شود”.

پلیس دهلی گفت که متهم همچنان فراری است و با خانواده وی در تماس بوده است.

ایر ایندیا که اخیراً توسط گروه گسترده تاتا پس از چندین دهه تحت کنترل دولت خریداری شده است، به دلیل رسیدگی به شکایت این زن با موجی از انتقادات روبرو شده است.

اداره کل هوانوردی غیرنظامی در بیانیه ای گفت: «به نظر می رسد رفتار شرکت هواپیمایی مربوطه غیرحرفه ای بوده و منجر به شکست سیستمی شده است».

ng-ja/gle/dhc



منبع

به گزارش ایندیا تودی، در این بیانیه آمده است: «پیام‌های واتس‌اپ بین متهم و خانم به وضوح نشان می‌دهد که متهم لباس‌ها و کیف‌ها را در 28 نوامبر تمیز کرده و در 30 نوامبر تحویل داده شده است».

غول بانکی ایالات متحده ولز فارگو روز جمعه یک مدیر ارشد هندی را که اکنون توسط پلیس به اتهام ادرار کردن در یکی از مسافران هواپیمای ایر ایندیا تحت تعقیب بود، برکنار کرد.

میشرا که بنا به گزارش ها در 26 نوامبر در طول سفر از نیویورک به دهلی نو مست بود، پس از طرح شکایت کیفری از سوی شرکت هواپیمایی متواری شده است.

ولز فارگو مدیر اجرایی هند را به دلیل ادرار کردن در مسافر هواپیما اخراج کرد

اما میشرا در بیانیه‌ای که توسط وکلای او منتشر شد و رسانه‌های محلی آن را گزارش کردند، گفت که در زمان وقوع این حادثه با پرداخت غرامت به این زن، موضوع را حل کرده است.

رگولاتور هوانوردی هند به مدیریت ایر ایندیا به خاطر گزارش نکردن این حادثه هشدار داده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ولز فارگو کارمندان را با بالاترین استانداردهای رفتار حرفه‌ای و شخصی نگه می‌دارد و به نظر ما این اتهامات عمیقاً آزاردهنده است.