وفاداری مشروط ترامپ، هشدار جدید برای چپ

پیروزی او تنها تضمین می کند که او برای سومین دوره متوالی به عنوان شهردار این شهر به شدت دموکرات پیروز خواهد شد. این یافته ها همچنین می تواند به عنوان آخرین هشدار به مترقیان تعبیر شود که رای دهندگان از پایگاه خود حزب نسبت به سیاست های عدالت کیفری آن در زمان نگرانی فزاینده برای امنیت عمومی محتاط هستند.

هشدار برای افراد پیشرو

ترامپ در گرجستان سقوط کرد

در واشنگتن، باوزر با غلبه بر یک کمپین مقدماتی سخت که بر افزایش جرم و جنایت متمرکز بود، از یک رقیب مترقی در انتخابات مقدماتی دموکرات های شهر جلوگیری کرد.

نتایج دور نهایی انتخابات مقدماتی میان دوره ای:

در همین حال، در دور دوم دور دوم منطقه آتلانتا، مک کورمیک، دکتر، به راحتی جیک ایوانز مورد حمایت ترامپ را شکست داد. نام مک کورمیک پیش از این برای بسیاری در این منطقه پس از باخت با اندک شکست در رقابت های مجلس نمایندگان در سال 2020 از دموکرات کارولین بوردو شناخته شده بود. او توسط گروه محافظه کار با نفوذ Club For Growth حمایت می شد.

او در زمانی که فعالان خواستار کاهش بودجه پلیس و درگیری عمومی با شورای DC بر سر بودجه پلیس شدند، به طور گسترده از اداره پلیس خود حمایت کرده است. او بی سر و صدا یک رئیس پلیس سفیدپوست مسن را با یک جانشین جوان سیاه پوست جایگزین کرد. او همچنین برای دریافت بودجه برای استخدام صدها افسر پلیس دیگر در دهه آینده لابی کرد.



Source link

برای شهروندان پایتخت کشور، چیزهای زیادی در مورد Bowser اتفاق افتاده است. قتل چهار سال است که در حال افزایش است. تعداد 227 قتل در سال 2021 بالاترین رقم از سال 2003 بود. و در ژانویه، نیت فلمینگ، نامزد شورای DC، قربانی یک ماشین دزدی با سلاح گرم شد.

اما بروکس پس از اینکه اوت گذشته گفت زمان آن رسیده که از رقابت های ریاست جمهوری 2020 خارج شود و بر انتخابات آتی تمرکز کند، به لطف بد ترامپ نیز دست یافته است. ترامپ به این اظهارات اشاره کرد تا بروکس را به “بیدار بودن” متهم کند، یک برچسب خطرناک در محافل محافظه کار.

Bowser عضو شورای عمومی رابرت وایت، که به شدت از واکنش او به افزایش سرسام‌آور میزان جنایت خشونت‌آمیز انتقاد کرده است، و عضو شورا، تریون وایت، که نماینده بخش 8، فقیرترین و فقیرترین جنایتکار منطقه است، شکست خورد.

انتخابات اولیه در حالی برگزار شد که بسیاری از شهرهای مترقی برای مقابله با جرم و جنایت تلاش می کنند.

ما دقیقاً برخلاف آنچه در سنای ایالات متحده نیاز داریم، به واشنگتن دی سی می فرستیم. اما رای دهندگان صحبت کرده اند.» او در یک سخنرانی امتیازی گفت: «شاید عاقلانه صحبت نکرده باشند».

ترامپ در طول زندگی خود در تجارت، سرگرمی و در نهایت سیاست، از اطرافیانش وفاداری خواست. و در طول دهه‌ها، او بارها نشان داده است که کمتر مشتاق واکنش متقابل است.

بریت اکنون در ایالت قرمز تیره برای جانشینی سناتور بازنشسته ریچارد شلبی که قبلاً برای او کار می کرد، محبوب ترین گزینه است.

جورجیا از زمانی که ترامپ در انتخابات 2020 شکست خورد و کمپین فشاری را برای وادار کردن رهبران جمهوری خواه این ایالت به لغو نتایج به راه انداخت، مورد علاقه ترامپ بوده است. زمانی که آنها تلاش های او را رد کردند، منافع ترامپ به سمت تلافی رفت. او نامزدهایی را برای به چالش کشیدن فرماندار جمهوری خواه برایان کمپ و همچنین برد رافنسپرگر وزیر امور خارجه جمهوری خواه، مقام ارشد انتخابات گرجستان، استخدام کرد. هر دو شروع کننده برنده شدند.

نماینده مو بروکس، یکی از سرسخت ترین مدافعان رئیس جمهور سابق در کنگره، روز سه شنبه هنگامی که در دور دوم نامزدی حزب جمهوری خواه برای کرسی سنای ایالات متحده در آلاباما شکست خورد، این یادآوری را احساس کرد. ترامپ ابتدا از بروکس حمایت کرد، اما پس از شروع کمپین انتخاباتی، این تایید را لغو کرد. سپس، کمتر از دو هفته مانده به دور دوم، ترامپ از کتی بریت، نامزدی که در حزب جمهوری‌خواه استقرارگراتر بود، اما پیروزی او مطمئن‌تر به نظر می‌رسید، حمایت کرد.

ورنون جونز، یک لیبرال دموکرات سابق که به جنگجوی MAGA تبدیل شد، توسط مالک شرکت حمل و نقل مایک کالینز له شد، در حالی که جیک ایوانز نیز به شکلی دراماتیک به دکتر اورژانس ریچ مک کورمیک شکست خورد.

ترامپ روز سه‌شنبه، پس از اینکه دو نامزد مجلس نمایندگان آمریکا که او از او حمایت می‌کرد، در دور دوم انتخابات مقدماتی که نشان‌دهنده تداوم شکست‌های او در ماه گذشته در ایالت بود، حذف شدند، روند شکست خود را در جورجیا تمدید کرد.

بروکس روی کاغذ تمام کادرهایی را که ترامپ به دنبال آن بود علامت زد. او از منکران هولوکاست در یک گردهمایی در واشنگتن پیش از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده درخواست کرد که “شروع به نام گذاری و لگد زدن کنند.” او در کنگره به تایید پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا رای منفی داد. و او همچنان منکر نتیجه انتخابات 2020 بود.

مداخله ترامپ حتی تا جایی پیش رفت که از جونز، که در ابتدا برای فرمانداری نامزد شده بود، درخواست کرد که برای نامزدی که دست انتخابش بود، سناتور سابق دیوید پردو، کناره گیری کند، در حالی که از جونز در صورتی که به جای آن برای یک کرسی مجلس آزاد شرکت کند، حمایت خود را ارائه کرد.

اما بوسر، یک میانه‌رو، رویکردی عمل‌گرایانه در پیش گرفت که ممکن است روز سه‌شنبه به او کمک کرده باشد.

در همین حال، موریل بوسر، شهردار میانه‌رو واشنگتن دی سی، در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات پیروز شد و هشدار دیگری به مترقی‌ها داد.

پیروزی او به ترامپ این امکان را می دهد که اعتبار این پیروزی را بپذیرد، حتی اگر او تا آخرین لحظه منتظر بود تا از او حمایت کند. و این واقعیت را تقویت می کند که با ترامپ، وفاداری اغلب یک طرفه می شود.

واشنگتن (AP) – یک جمهوری خواه که در آخرین لحظه مورد حمایت دونالد ترامپ قرار گرفت، روز سه شنبه در دور دوم مجلس سنای آلاباما پیروز شد. اما در کشور همسایه گرجستان، تعداد شکست های رئیس جمهور سابق افزایش یافته است.

وفاداری منحصر به فرد است

جونز، رهبر سابق شهرستان دی کالب، این پیشنهاد را پذیرفت و خود را “دونالد ترامپ سیاه” معرفی کرد. در حالی که مخالفان خود را به چالش می کشد که “بروید، دروغگویان!”

ترامپ با تمرکز بر افزودن به لیست پیروزی‌های خود، سرانجام خود را با نامزدی همسو کرد که اگرچه عمیقاً محافظه‌کار بود، اما از سوی تشکیلات جمهوری‌خواه حمایت می‌شد که رئیس‌جمهور سابق سال‌ها علیه آن انتقاد کرده بود. این کنایه در مورد بروکس از بین نرفته بود، کسی که آنقدر به برنامه ترامپ اختصاص داشت که خود را “MAGA Mo” نامید.

اما چمدان های جونز، از جمله اتهام تجاوز به زن در سال 2004، در کمپین به یکی از مسئولیت ها تبدیل شد. این زن از اتهامات علیه جونز صرفنظر کرد، اما او هرگز انکار نکرد. جونز گفت که این برخورد جنسی توافقی بوده است. اما کالینز، که پدر فقید او در دهه 1990 نماینده جورجیا در مجلس ایالات متحده بود، برای تازه نگه داشتن این اتهام، سوت تجاوز به عنف پخش کرد.