کتی بریت در دور دوم مجلس سنا، مو بروکس، نماینده شش دوره آلاباما را شکست داد.

به نظر می رسید که این استدلال در روز سه شنبه با برخی از رای دهندگان طنین انداز شد.

کتی بریت، نامزد جمهوری خواه سنا، در جریان جشن مقدماتی خود در ماه گذشته در مونتگومری، آلا، با هواداران صحبت می کند. (بوچ دیل / آسوشیتدپرس)

این ایالت در میان معدود مسابقاتی بود که روز سه‌شنبه در اواسط فصل مقدماتی برگزار می‌کرد که با تلاش ترامپ برای تأثیرگذاری بر حزب جمهوری‌خواه شکل گرفت.

ایوز، یک پرستار بازنشسته که فکر می‌کند دموکرات‌ها در زمان قدرت، کشور را به هم ریخته‌اند، گفت: «ما به کسی نیاز داریم که بتواند الین لوریا را شکست دهد.

به طور گسترده انتظار می رفت که عدم تایید ترامپ به مبارزات انتخاباتی بروکس پایان دهد. در عوض، بروکس موفق شد در انتخابات مقدماتی 24 می ایالت دوم شود و 29 درصد از آرا را به دست آورد و بریت 45 درصد را به دست آورد و مجبور به دور دوم انتخابات شد.

اگرچه بروکس 68 ساله و بریت 40 ساله دیدگاه های مشابهی دارند، اما نژاد آنها نشان دهنده درگیری بین دو جناح حزب و همچنین نسل های مختلف بود.

در رای گیری در ویرجینیا بیچ، نانسی ایوز، 70 ساله، روز سه شنبه گفت که تا حدودی به کیگانس رای داده است، زیرا به نظر می رسد نامزد بهترین موقعیت برای پیروزی در ماه نوامبر است.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



Source link

او حمایت سناتور تد کروز تگزاس و سناتور کنتاکی راند پل را به دست آورد، که گفتند او یک فرد تندرو مورد نیاز برای سنا خواهد بود.

اما دور دوم مجلس سنای آلاباما به دلیل درام پیرامون حمایت ترامپ و این واقعیت که برنده احتمالاً در ماه نوامبر در ایالتی که ترامپ دو بار با بیش از 25 درصد برنده شد، پیروز خواهد شد، توجه خاصی را به خود جلب کرده است.

کالوین از واشنگتن و چندلر از مونتگومری آلا گزارش دادند. بن فینلی، نویسنده آسوشیتدپرس در ویرجینیا بیچ، ویرجینیا، در این گزارش مشارکت داشت.

پل روز جمعه در آلاباما گفت: «این یک مسابقه بین محافظه کاران در مقابل حاکمیت است. ما به یک جنگنده نیاز داریم. اگر جمهوری‌خواه قدیمی برای ما بفرستید، آن را دریافت نمی‌کنیم. ما به مبارزی مانند مو بروکس نیاز داریم.

“اون دختری جوان است. او باهوش است.” کارولین بومن 86 ساله گفت: “این چیزی است که ما در کنگره به آن نیاز داریم.”

در جورجیا، نماینده ایالت دموکرات، Bee Nguyen، نماینده سابق ایالت Dee Dawkins-Haigler را در رقابت برای وزیر امور خارجه شکست داد. نگوین با رافنس‌پرگر، رئیس جمهوری‌خواه که تلاش‌های ترامپ برای «یافتن» آرای کافی برای براندازی پیروزی بایدن در این ایالت را رد کرد و در انتخابات مقدماتی ۲۴ می، رقیب مورد حمایت ترامپ را شکست داد، روبرو خواهد شد.

پس از شکست‌های کبود در انتخابات مقدماتی ماه گذشته جورجیا، روند شکست ترامپ در آنجا روز سه‌شنبه ادامه یافت، زیرا دو تن از نامزدهای مورد تایید او در کنگره در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خود دچار تزلزل شدند.

در ویرجینیا، جمهوری‌خواهان از میان نامزدهای کنگره همسو با ترامپ برای مقابله با آسیب‌پذیرترین دموکرات‌ها در پاییز انتخاب می‌کردند.

بایگانی - کیتی بریت، نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده، در 24 مه 2022، در جریان مهمانی نظارتی خود در مونتگومری، آلا، با حامیان صحبت می کند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق روز جمعه، 10 ژوئن، برت را تایید کرد و تصمیم او برای رد کردن انتخاب قبلی خود را دو چندان کرد. مقدماتی جمهوری خواهان  بریت و مو بروکس در دور دوم 21 ژوئن که نامزد جمهوری خواهان را تعیین می کند، به مصاف هم می روند.  (عکس/بوچ دیل، فایل)

ترامپ ابتدا بروکز را در بهار 2021 تأیید کرد و به یک قهرمان سرسخت ادعاهای بی‌اساس او در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری به سرقت رفته پاداش داد. بروکس به تأیید پیروزی جو بایدن دموکرات رأی منفی داده بود و در تظاهرات ترامپ قبل از قیام کنگره ایالات متحده سخنرانی آتشینی ایراد کرد و به جمعیت گفت: «امروز روزی است که میهن پرستان آمریکایی شروع به پایین کشیدن نام ها و لگد زدن می کنند.»

کیتی بریت با شکست مو بروکس، نماینده شش دوره ای ایالات متحده در دور دوم انتخابات، پس از این که رئیس جمهور سابق ترامپ گامی غیرعادی برای تغییر حمایت خود برداشت، نامزد جمهوری خواهان سنا در آلاباما شد.

در همین حال، بریت خود را به عنوان یکی از نسل جدیدی از رهبران محافظه کار معرفی کرد. او مورد تأیید شلبی و دیگر جمهوری خواهان بود، اما بر اعتقادات محافظه کارانه اجتماعی خود تأکید کرد و سعی کرد بروکس را به عنوان یک سیاستمدار حرفه ای معرفی کند.

بروکس بار دیگر تلاش کرد تا ترامپ از او حمایت کند، اما ترامپ که سابقه متفاوتی در حمایت از نامزدهای پیروز داشته است، در عوض بریت، رئیس دفتر سابق شلبی را انتخاب کرد.

در واشنگتن دی سی، موریل بوزر، شهردار دموکرات، نامزد دموکرات ها شد تا یک دوره دیگر را خدمت کند، و در میان نگرانی ها از افزایش جرم و جنایت و بی خانمانی، از یک جفت رقیب جلوگیری کرد.

اما نزدیک به یک سال بعد، ترامپ پس از تیره شدن روابط این دو و در حالی که قانونگذار در نظرسنجی ها ضعیف شد، حمایت خود را لغو کرد. ترامپ به اظهاراتی اشاره کرد که بروکس در یک گردهمایی اوت بیان کرد، زمانی که گفت زمان آن رسیده است که حزب از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 خارج شود – نظراتی که ترامپ ادعا کرد نشان می دهد بروکس، یکی از محافظه کارترین اعضای کنگره، «بیدار شده است. ”

این اقدام به طور گسترده به عنوان تلاشی از سوی ترامپ برای حفظ چهره در میان ضررهای دیگر تلقی شد و بروکس ادعا کرد که این اقدام پس از آن صورت گرفت که او به ترامپ اطلاع داد که هیچ راهی برای “لغو” انتخابات 2020، برکناری بایدن از قدرت، یا برگزاری ویژه جدید وجود ندارد. انتخابات ریاست جمهوری

در ناحیه ششم در حومه شمالی آتلانتا، ریچ مک کورمیک، پزشک اورژانس، وکیل مورد حمایت ترامپ، جیک ایوانز را مورد ضرب و شتم قرار داد. و در ناحیه 10 در شرق آتلانتا، مالک شرکت حمل و نقل، مایک کالینز، ورنون جونز را که از دموکرات‌ها به جمهوری‌خواه تبدیل شده بود، شکست داد.

بروکس که به خاطر سبک سخنوری بمب‌آمیزش معروف است، این رقابت را نبردی برای روح حزب جمهوری‌خواه توصیف کرد که جناح «محافظه‌کار واقعی» را در مقابل اعضای تشکیلات حزب جمهوری‌خواه قرار داد. او بریت را به عنوان یک RINO تحقیر کرد – مخفف حزب جمهوری خواه برای “فقط جمهوری خواه در نام” – و اظهار داشت که او تنها کسی است که سابقه محافظه کار اثبات شده دارد.

ترامپ در نهایت پس از خروج بریت از انتخابات مقدماتی 24 ماه مه این ایالت با بیشترین رای، در مرحله نهایی رقابت‌ها از آن حمایت کرد.

«مردم خون تازه می خواهند. آنها خون تازه می خواهند. آنها کسی را می خواهند که به دی سی برود، برای ارزش های آنها بجنگد و برای مردم سخت کوش آلاباما بجنگد.

در ناحیه 2 ساحلی، جن کیگانس سناتور ایالتی در رقابت جمهوری خواهان پیروز شد تا الین لوریا، فرمانده بازنشسته نیروی دریایی و عضو کمیته 6 ژانویه، دموکرات را در انتخابات عمومی خلع کند. در ناحیه هفتم ویرجینیا مرکزی، شش نامزد در رقابتی رقابتی برای رویارویی با نماینده دموکرات، ابیگیل اسپانبرگر، افسر سابق سیا بودند.

ترامپ جونز را متقاعد کرده بود که برای این کرسی نامزد شود و از تلاش طولانی خود برای فرمانداری صرف نظر کند تا میدان را برای نامزد منتخب خود، سناتور سابق دیوید پردو، پاک کند. پردو به فرماندار جمهوری خواه برایان کمپ که از کالینز حمایت می کرد شکست خورد. این کرسی توسط جودی هیس، نماینده حزب جمهوری خواه، خالی می شود، که تلاش خود را برای برکناری برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه جمهوریخواه، دیگر هدف اصلی ترامپ، شکست داد.

این باخت به کمپین پرتلاطم بروکس پایان می‌دهد، یک محافظه‌کار محافظه‌کار که دروغ‌های انتخاباتی ترامپ را کاملاً پذیرفته بود و تحت پرچم «MAGA Mo» شرکت کرده بود. اما این برای رئیس جمهور سابق، که در ابتدا از بروکس در رقابت برای جایگزینی رئیس سابق بریت، سناتور بازنشسته ریچارد سی شلبی، حمایت کرد، کافی نبود، اما پس از آن که بروکس در نظرسنجی ها ضعیف شد، حمایت خود را جلب کرد.

نماینده شش دوره کنگره و بنیانگذار حزب محافظه کار آزادی مجلس نمایندگان همچنین مخالفت خود با میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا را به ستون کمپین خود تبدیل کرد و “تور مک کانل آتش” را در تالارهای شهر آغاز کرد.