والیبال ایالت اوهایو توضیح می دهد که چرا پنج بازیکن از تیم الیت 8 در حال انتقال هستند

او گفت: “این دقیقاً چگونه بود که کووید باعث شد آن را از بین ببرد.”

برای کسانی که بدترین ها را حدس می زنند، شاید تعجب برانگیز باشد که ببینند جن فلین اولدنبرگ، مربی ایالت اوهایو نیز مهمان بوده است.

والیبال زنان ایالت اوهایو امسال به Elite 8 صعود کرد که اولین سفر آن به فینال منطقه از سال 2004 بود.

پودرازا اعتراف کرد که با پنج دانشجوی تازه وارد، ایالت اوهایو در “وضعیت ناخوشایند و عجیبی” قرار گرفت.

اولدنبرگ پس از تورنمنت NCAA با هر یک از بزرگسالان ملاقات کرد و در هر جلسه اشک ریخته می شد که او وضعیت را توضیح می داد و چرا احساس می کرد که همه چیز به این شکل است.

پودرازا از مقصد بعدی خود مطمئن نیست. با این حال، او این را بسیار می دانست: “من هر جا که می روم ریشه های باکی خود را می کشم.”

بلافاصله پس از شکست باکی ها به قهرمان نهایی تگزاس (25-18، 21-25، 25-13، 25-21)، پنج بازیکن OSU – همگی بزرگسالان – وارد پورتال انتقال شدند.

اساساً، سالمندان Buckeye گرفتار مشکلی در فهرست شدند که ناشی از اعطای یک سال بیشتر واجد شرایط بودن توسط NCAA به ورزشکاران آسیب‌دیده از همه‌گیری کووید-19 بود، اما به عفو برای برنامه‌هایی که بیش از محدودیت‌های بورسیه تحصیلی پس از این فصل پایان دادند.

چرا چنین ورزشکاران بسیار معتبری یک برنامه ده برتر را ترک می کنند که موفق ترین فصل خود در سال های اخیر است؟

پاسخ اولدنبرگ را متعجب نکرد که احساس می‌کند بازیکنان در حال خروج ما را در مسیر موفقیت‌های بیشتر قرار داده‌اند و با ترک کردن به شیوه‌ای باکلاس و بالغ، از جمله تمام بازیکنانی که با این کار فارغ‌التحصیل شده‌اند، در میراث خود سهیم هستند. بهار – Podraza، Murr و Gonzales با مدرک کارشناسی ارشد.

“فکر می‌کنم به این موضوع برمی‌گردد که من با این دختران آمدم، و اکنون چهار سال تمام شده است، و وقت آن است که با این دختران بروم. پول بورسیه وجود ندارد.”

پودرازا شروع کرد: “من چیزی جز عشق و احترام به ایالت اوهایو ندارم.” “من هرگز باکی بزرگ نشدم. هرگز فکر نمی کردم در نهایت یک باکی باشم. اما نمی توانم از این که یک باکی هستم خوشحال باشم و همیشه یک باکی خواهم بود.

جن فلین اولدنبرگ، مربی ایالت اوهایو، با کایلی مور و چهار بازیکن دیگر از تیم الیت 8 این فصل خداحافظی خواهد کرد. این پنج نفر وارد پورتال انتقال شده اند.

او گفت: “اگر من تصمیم بگیرم که هر پنج نفر را در لیست خود نگه دارم، در بورس تحصیلی، پس به دانشجوی سال اول یا بازیکنان برنامه ام می گویم: “هی، متاسفم. دیگر مال تو نیست.” “شما می توانید این کار را انجام دهید، و من یک انتخاب برای انجام آن داشتم، و من تصمیم گرفتم این کار را انجام ندهم – نه به این دلیل که من این پنج نفر را نمی خواهم. من آنها را برای همیشه می خواهم.”

پودرازا در پاسخ قول داد که روزی برگردد و به اولدنبرگ گفت: “این آخرین باری نیست که در دفتر شما گریه می کنم.”

این مقاله در ابتدا در The Columbus Dispatch منتشر شد: والیبال OSU نقل و انتقالات بازیکنان تمام آمریکایی را توضیح می دهد



منبع

حتی کسانی که این ورزش را از نزدیک دنبال می کنند، مانند لی فاینسوگ از VolleyballMag.com، سؤالاتی داشتند. در تلاش برای دریافت پاسخ، Feinswog از Podraza دعوت کرد تا برای یک چت ویدیویی به او بپیوندد.

جن فلین اولدنبرگ، مربی ایالت اوهایو، با کایلی مور و چهار بازیکن دیگر از تیم الیت 8 این فصل خداحافظی خواهد کرد.  این پنج نفر وارد پورتال انتقال شده اند.

این شامل تنظیم کننده تمام آمریکایی مک پودرازا و لیبروی تمام آمریکایی کایلی مور بود. گابی گونزالس و جنایسیا مور، مهاجمان خارجی، مانند آدریا پاول، که اکنون مسیری را برای کلمسون تعیین کرده است، ترک خواهند کرد.

برای بالا بردن ابرو کافی بود.