دانشجوی کالج که به طور مرموزی در شب کریسمس ناپدید شده بود مرده پیدا شد

روز یکشنبه، پلیس استیل واتر گفت که اعضای خانواده را در مورد جسد موسر مطلع کرده است و این پرونده هنوز در دست بررسی است. مشخص نیست که آیا مرگ او یک قتل بوده است یا خیر. و وزارت هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این فاجعه منتشر نکرده است – به جز اینکه کلید و کیف پول موسر توسط ماشین او پیدا شده است – یا به مظنونین احتمالی اشاره نکرده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

دوستان و خانواده روز شنبه شروع به جستجوی Musser کردند که ماشینش هنوز در پارکینگ بار بود و در روز کریسمس تعداد بیشتری را برای ادامه جستجو پیدا کردند.

تعطیلات یک جوان مینه سوتان با یک تراژدی به پایان رسید. به گزارش سی بی اس مینه سوتا، پس از ناپدید شدن در شب کریسمس، جورج موسر دانشجوی 20 ساله در روز یکشنبه توسط پلیس در شهر بای تاون جسد پیدا کرد.

برایان مولر، رئیس پلیس استیل واتر، گفت که این وزارتخانه در بررسی «موارد نظارت الکترونیکی» از جمله تلفن‌های همراه و دوربین‌ها مشکل داشته است.

وی همچنین تسلیت خود را به خانواده محترمشان صادر کرد. مولر گفت: من نمی توانم تصور کنم که خانواده چه می گذرد. ​​از دیروز با خانواده صحبت کردم. این قطعاً جامعه بزرگی است که ما در آن زندگی می کنیم، بسیار خوش شانس. بنابراین من فقط امیدوارم بتوانیم بسته ای برای خانواده موسر پیدا کنیم.”

توییتر

او ادامه داد: «در بسته شدن بار به دنبال او گشتیم. اما برایان اصرار داشت که همه بیرون بروند. بنابراین ما رفتیم. و ما باید فرض می‌کردیم که او راه خانه‌اش را پیدا کرده است.»

مک کی گفت: «او به ما گفت که باید به دستشویی برود و بعد دیگر برنگشت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مرد جوان آخرین بار در یک بار و گریل برایان در مینیاپولیس-سنت دیده شد. منطقه پل در صبح شب کریسمس قبل از ناپدید شدن. یکی از حامیان همکار به نام الی مک‌کی به ایستگاه خبری گفت که موسر قبل از ناپدید شدن در یک غرفه در «تقریباً 1:30 بعد از ظهر» با او و دوستانش صحبت می‌کرد.

توییتر