یک پدر مجرد اهل بوفالو که اخیراً همسرش را بر اثر کووید از دست داده بود، در طول کولاک دچار آتش سوزی در خانه شد که «آخرین همه چیز من از جمله خاکستر همسرش را گرفت».

در طول آتش سوزی، اعضای خانواده او در ایستگاه اتوبوس در امان بودند، اما برایانا و پدرش به زودی متوجه شدند که در جریان آتش سوزی که خانه گری رانسوم را درنوردید، قادر به نجات خاکستر و یادگاری های نامادری اش کیونا رنسوم نیستند.

برایانا رانسوم به اینسایدر چهارشنبه گفت: «برف زیادی باریده بود که نتوانستند سریعتر از خیابان پایین بیایند تا آتش را متوقف کنند و شیر آتش نشانی خانه یخ زده بود.

دختر وی گفت: امدادگران اولیه به دلیل برف سنگین نتوانستند خود را به آتش برسانند.

یک پدر مجرد بوفالو، نیویورک، خاکستر همسرش را در میان آتش سوزی در طوفان تاریخی زمستانی از دست داد.

  • اداره پلیس بوفالو بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    در حالی که روز چهارشنبه با اینسایدر صحبت می کرد، گفت که جاده های پارک قدیمی پدرش ماستن، بوفالو، محله هنوز پوشیده از برف است. بر اساس گزارش واشنگتن پست، شکست در واکنش به طوفان باعث درگیری بین بایرون براون، شهردار بوفالو و مدیران اری کانتی شده است که هر یک یکدیگر را به کم کاری متهم کرده اند.

    «او اتفاقاً دو شغل کار کرد و یکی از شغل‌هایش مدیر هتل در بام سرخ است [Inn]برایانا رانسوم به اینسایدر گفت، بنابراین CFO او اتاق هایی را که نیاز داشت به او پیشنهاد داد تا زمانی که دیگر به آنها نیازی نداشت.

    چهار سگ گری رنسوم نیز از آتش جان سالم به در نبردند. او و دختران کوچکترش که 11 و 13 ساله هستند، توانستند به اتاق هتل نقل مکان کنند، تا حدی به این دلیل که یکی از مشاغل گری رانسوم در هتل بود.

    برایانا رانسوم، یک پرستار در بوفالو، نیویورک، در میانه یک شیفت طاقت فرسای 96 ساعته در مرکز پزشکی شهرستان ایری تا کریسمس بود که بدترین کولاک محلی زمستانی در تقریباً 50 سال اخیر خانواده‌اش را با ضررهای بی‌اندازه و مضاعف مواجه کرد.

    برایانا رانسوم به اینسایدر گفت: “هیچ چیز جایگزین نخواهد شد، ما چهار سگ را در آتش سوزی خانه از دست دادیم، خاکستر نامادری ام، عکس های او و تمام وسایلش را از دست دادیم.” “این فقط نشان می دهد که شما هرگز نمی دانید که جامعه چگونه است تا زمانی که به جامعه نیاز داشته باشید، و آنها واقعاً برای پدرم و خواهرانم ظاهر شدند و نشان دادند و ما برای همیشه قدردان آن خواهیم بود.”

    عکسی که خانه گری رانسوم (مرکز)، ساکن بوفالو، نیویورک را نشان می دهد که خانه اش در جریان کولاک اخیر سوخت.برایانا باج

    • در اولین روزهای یک GoFundMe که برای پدرش شروع کرد، برایانا رانسوم بیش از 6200 دلار برای نقل مکان پدرش جمع آوری کرد. در جمع آوری کمک مالی، گری رانسوم گفت که آتش “آخرین همه چیز مرا گرفت.”

      او گفت: «این که پدرم و سایر مردم تحت تأثیر آب و هوا قرار گرفته اند، فقط من را ناراحت می کند. امسال سال بسیار بدی برای او بوده است.»

      “کولاک قرن”

      برایانا رانسوم به اینسایدر گفت: «طوفان بین جمعه و شنبه اتفاق افتاد و چهارشنبه است و آنها هنوز به داخل شهر نیامده اند و هیچ یک از کارهایی را که باید انجام می شد انجام نداده اند. “می دانید، این همه چیز را ناامن می کند، زیرا اگر نتوانید در پیاده رو راه بروید، باعث می شود در خیابان راه بروید و برف در خیابان می آید.”

      در شب کریسمس، خانواده به ایستگاه اتوبوس همسایه پناه بردند. چند ساعت بعد، گری رانسوم تماس گرفت که خانه اش در آتش سوخت.

      روز دوشنبه، کیتی هوچول، فرماندار نیویورک، این طوفان را «کولاک قرن» نامید. به گزارش واشنگتن پست، مقامات کانتی ایری گفتند که حداقل 34 نفر به دلیل هوای زمستانی جان خود را از دست داده اند.

      اداره آتش نشانی بوفالو و اداره پلیس بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      این یک فقدان دلخراش دیگر برای پدر پنج فرزند بود که همسرش کیونا رانسوم را در ژانویه 2022 بر اثر عوارض کووید-19 از دست داده بود.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    پدرش، گری رانسوم، با دو دختر خردسالش در 23 دسامبر در میان طوفان زمستانی وحشیانه ای که در آخر هفته کریسمس کانتی ایری، نیویورک را فرا گرفت و حداقل 34 کشته برجای گذاشت، با استفاده از اجاق گاز برای گرم نگه داشتن در خانه شان هول کرده بود. و بسیاری برای زنده ماندن به کمک غریبه ها متکی هستند.

    گری رنسوم گفت که آتش و طوفان «آخرین همه چیزم را گرفت، از جمله خانه و سگ‌هایش.

  • ساکنان دیگر در یک آرایشگاه دور هم جمع شده بودند یا برای زنده ماندن از طوفان وحشیانه به کمک غریبه های مهربان نیاز داشتند. یکی از ساکنان بوفالو زمانی که مردی را دید که از طوفان یخ زده، فریاد می زند، او را به خانه می برد و از او مراقبت می کند تا دو روز بعد به بیمارستان برسد، برنامه های کریسمس خود را به هم زد.

    خانواده رانسوم احساس کردند که شهر به اندازه کافی انجام نداده است، اما گفتند که جامعه انجام داده است

    گری رانسوم خانه بوفالو