نویسنده ای که به دونالد ترامپ کمک کرد تا کتابش را بنویسد، احتمال می دهد ترامپ ممکن است اسناد کاخ سفید را روزی به عنوان یادگاری ریاست جمهوری به فروش برساند.

لیرهسن در فیس بوک نظریه خود را در مورد اینکه چرا ترامپ می توانست اسناد را بگیرد نوشت.

چارلز لیرهسن به نیوزویک گفت: «اگر دردسری وجود داشته باشد، او آن را درگیر خواهد کرد.

لیرسن گفت: «به عنوان یک نویسنده سابق ترامپ (mea culpa، mea culpa، mea maxima culpa) موظفم به این نکته اشاره کنم که ترامپ ممکن است اسنادی را که قصد فروش آنها را به عنوان یادگاری ریاست جمهوری داشته است، گرفته باشد.

مردی که به ترامپ در نوشتن کتاب کمک کرد، نظریه ای در مورد اینکه چرا ترامپ ممکن است اسناد کاخ سفید را گرفته باشد، دارد.

  • گمان می‌رود که جستجوی اف‌بی‌آی بر سر موادی باشد که ترامپ ممکن است پس از ترک کاخ سفید به محل اقامت خود در فلوریدا آورده باشد. آرشیو ملی در ماه فوریه از وزارت دادگستری خواست بررسی کند که آیا ترامپ با بردن سوابق دولتی از کاخ سفید به مار-آلاگو قانون را زیر پا گذاشته است یا خیر.

    مردی که به دونالد ترامپ در نوشتن کتابش در دهه 90 کمک کرد، حدس می‌زند که ترامپ ممکن است اسنادی را از کاخ سفید گرفته باشد تا روزی به عنوان اقلام کلکسیونر بفروشد.ماریو تاما/گتی ایماژ

    • لیرهسن و نمایندگان ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    لیرهسن به نیوزویک گفت: «مانند بقیه، من شاهد بدتر شدن اوضاع و خارج شدن از کنترل بودم.

    لیرهسن به نیوزویک گفت: «اگر دلتنگی وجود داشته باشد، او آن را درگیر خواهد کرد. او این حس بسیار ابتدایی را دارد که ممکن است بتواند آن را به گرو کسی بگذارد.

    چارلز لیرسن فکر می کرد که ترامپ ممکن است اسنادی را برای فروش به عنوان «یادگاری ریاست جمهوری» گرفته باشد.

  • وی افزود که زمانی “احساس اولیه” از “خساست و شخصیت ترامپ” داشته است.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یک راهپیمایی در آریزونا، کلاه MAGA را به میان جمعیت پرتاب کرد.

    لیرهسن در گفتگو با نیوزویک گفت که دیده است ترامپ حتی قبل از ورود به سیاست چگونه پول خود را به دست آورده است، و افزود که رئیس جمهور سابق بالاتر از “غریق” نیست. طبق گزارش نیوزویک، لیرهسن اذعان کرد که نمی‌دانست ترامپ چه چیزی را ممکن است گرفته باشد یا نداشته باشد، اما حدس زد که تکه‌های کاغذی که امضا کرده یا اقلام کلکسیونی ممکن است چیزهایی باشند که رئیس‌جمهور سابق می‌خواسته نگه دارد.

    چارلز لیرسن، که در دهه 90 با رئیس جمهور سابق بر روی کتاب او با عنوان “بقا در اوج” کار می کرد، روز دوشنبه در مورد جستجوی FBI از مار-آ-لاگو تحقیق کرد.

    نویسنده‌ای که زمانی به ترامپ در نوشتن برخی از کتاب‌هایش کمک کرد، نظریه‌ای دارد که چرا رئیس‌جمهور سابق می‌توانست برخی از اسناد را از کاخ سفید بگیرد.