اوهتانی هومرز، پیروز شد تا با روت به عنوان برتری فرشتگان A 5-1 برابری کند


اوکلند، کالیفرنیا (AP) – شوهی اوهتانی در مقابل ترس دیگری از مصدومیت مقاومت کرد و شش اینینگ بدون گل انجام داد تا بیست و پنجمین دوره خانگی پیشرو تیم خود را پشت سر بگذارد. .

ستاره دو طرفه ژاپنی به بیب روث (1918) به عنوان تنها بازیکن تاریخ لیگ برتر پیوست که حداقل 10 ران خانگی و 10 پیروزی در همان فصل داشته است. به گزارش فرشتگان، دو بازیکن از لیگ سیاهپوستان نیز این کار را انجام دادند: Bullet Rogan از 1922 Kansas City Monarchs و Ed Rile از Detroit Stars 1927.

اوهتانی روی هومر سه ران تیلور وارد در مسابقه پنجم تک تک شد و گل زد، سپس برای یک درایو بلند از سام سلمان وصل شد و از رده هفتم جلو رفت، در حالی که انبوهی از طرفداران قبیله سرخ که پشت سربرگ فرشتگان نشسته بودند غرش کردند.

روی تپه، اوهتانی (10-7) بیشتر ترد بود. او پنج ضربه زد، اجازه 4 ضربه زد و هفت ضربه از هشت ضربه آخر خود را کنار گذاشت.

MVP حاکم AL تقریباً نتوانست از رتبه سوم خارج شود.

دو روز پس از برخورد با پارچ مارینرز، مارکو گونزالس، در نزدیکی دایره روی عرشه، اوهتانی در نزدیکی همان منطقه با یک خط با سرعت 87 مایل در ساعت از رامون لورئانو برخورد کرد.

پس از انجام بازی برای فینال از اینینگ، اوهتانی با ناراحتی آشکار از ناحیه کمر خم شد و سپس به آرامی از زمین خارج شد. او چند لحظه بعد برای تست پایش به زمین برگشت و در بازی ماند.

بازی خانگی وارد از جیمز کاپریلیان (3-6) پانزدهمین بازی او بود.

استیون دوگار که روز یکشنبه از تگزاس معاف شد، سه برابر شد و برای لس آنجلس گلزنی کرد. فرشتگان در این فصل 5-1 در کولیسئوم هستند.

چاد پیندر برای A’s خانه داشت.

کاپریلیان در پنج اینینگ چهار ران (سه بار به دست آمده) اجازه داد.

اتاق مربی

فرشتگان: مایک تروت این هفته یک سه راهی می زند و می تواند به زودی تمرین ضربه زدن را آغاز کند. این تنبل از 12 جولای به دلیل التهاب در قفسه سینه اش بازی نکرده است.

دو و میدانی: RHP برنت هانیول در اواخر این هفته دو دوره از یک بازی شبیه سازی شده را در آریزونا برگزار خواهد کرد و پس از آن می تواند یک کار توانبخشی را با Low-A Stockton آغاز کند. هانی ول از زمانی که در تمرینات بهاری واکنش استرسی را در آرنج راست خود نشان داده است، زمین بازی نکرده است.

تا بعدی

پاول بلکبرن (7-6، 4.28 ERA) در حال مبارزه با All-Star RHP، بعدازظهر چهارشنبه آخر سری را برای اوکلند به نمایش می گذارد. بلکبرن نسبت به 8 بازی قبلی خود یک برد کسب کرده است. فرشتگان شروع کننده ای را اعلام نکرده بودند.

___

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/tag/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع