نانسی پلوسی از سمت رهبری کناره گیری کرد و به عنوان اولین سخنران زن به دوره تاریخی خود پایان داد

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

پلوسی از رهبری دموکرات مجلس نمایندگان کناره گیری می کند

– آسوشیتدپرس

پلوسی زمینه را برای زنان شکست

– ساوانا کوچار

پلوسی با تشویق وارد اتاق شد

– ریچل لوکر

پلوسی از ظهر برای همکارانش سخنرانی خواهد کرد

واشنگتن – نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، روز پنجشنبه گفت که از سمت رهبری خود کناره‌گیری می‌کند و به سلطنت 20 ساله دموکرات‌های مجلس نمایندگان با کنترلی آهنین و شکستن موانع به عنوان اولین رئیس زن پایان می‌دهد.

آخرین: خانه قرمز می شود. مجلس نمایندگان مجلس سنا با میچ مک کانل به عنوان رهبر همراه است: خلاصه

استنی هویر، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان، روز پنجشنبه گفت که با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان در کناره گیری از رهبری دموکرات های مجلس نمایندگان در زمانی که کنگره جدید سال آینده مسئولیت را بر عهده بگیرد، خواهد پیوست.

– شان راسمن

جدایی پلوسی در 3 ژانویه نشان دهنده مبارزه دموکرات ها برای انتخاب جانشین خواهد بود

پل رایان رئیس سابق مجلس نمایندگان به پلوسی در “باشگاه سخنرانان سابق” خوش آمد گفت. بعد از سخنرانی او

او گفت: «دموکراسی باید برای همیشه در برابر نیروهایی که به آن آسیب می‌خواهند دفاع کرد.

رایان، یک جمهوری‌خواه اهل ویسکانسین، پیش از پلوسی به عنوان سخنران پیش از او پس از انتخابات 2018، او را به دست آورد.

کناره گیری قریب الوقوع پلوسی، اولین زنی که نقش رهبری حزب یا پست رئیس مجلس را برعهده گرفت، یک تغییر نسلی بالقوه در رهبری دموکرات ها در پی از دست دادن اکثریت به جمهوری خواهان برای کنگره 118 که در ژانویه آغاز می شود، ایجاد می کند.

خروج او خلاء رهبری را در میان دموکرات ها ایجاد خواهد کرد.

پلوسی با جمع آوری کمک های مالی فراوان در رتبه های رهبری قرار گرفت. بر اساس آمار احزاب گزارش شده توسط نیویورک تایمز، او در طول 20 سال گذشته 1.25 میلیارد دلار برای دموکرات ها جمع آوری کرده است.

پلوسی دهه ها را به عنوان یک هدف جمهوری خواه گذراند و به عنوان یک “لیبرال سانفرانسیسکو” مورد انتقاد قرار گرفت. هنگامی که آشوبگران حامی ترامپ در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره حمله کردند، فریاد زدند “نانسی کجاست؟”

در اینجا آخرین تحولات آمده است:

استنی هویر، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان نیز از رهبری کناره گیری خواهد کرد

پلوسی تا 3 ژانویه که کنگره جدید سوگند یاد می کند و جمهوری خواهان اکثریت را خواهند داشت، رئیس مجلس خواهد بود.

رایان در توییتی گفت: «هنگامی که به @speakerpelosi در باشگاه سخنران سابق خوش آمد می‌گویم، کلاه خود را می‌گذارم و به او به خاطر یک حرفه تاریخی در مجلس تبریک می‌گویم.

پلوسی در سخنرانی خود در مجلس نمایندگان دموکراسی آمریکایی را “باعظمت” ستود و در عین حال نسبت به شکنندگی آن هشدار داد.

ناظران مشتاقانه منتظر اعلام برنامه‌های آتی او هستند، اکنون که حزب جمهوری‌خواه کنترل مجلس را برای جلسه‌ای که در ژانویه آغاز می‌شود، به دست آورده است.

مرد متهم به حمله به شوهرش در 28 اکتبر همین سوال را پرسید.

پلوسی پیشگام زنان در عرصه سیاست بود. او اولین زنی بود که در سال 2001 به عنوان تازیانه دموکرات به رهبری مجلس راه یافت، اولین زنی بود که دو سال بعد حزبی را در کنگره رهبری کرد و اولین زنی بود که چهار سال بعد رئیس مجلس شد. در حالی که پلوسی در مجلس حضور داشت و برای کاندیداها جذب و جمع آوری کمک مالی می کرد، تعداد زنانی که در این مجلس خدمت می کردند از 23 نفر در سال 1987 به 127 نفر در سال جاری افزایش یافت که شامل نمایندگانی بود که حق رای نداشتند.

پلوسی اولین سخنران زن در سال 2007 شد، زمانی که دموکرات ها کنترل مجلس را به مدت چهار سال به دست آوردند. سپس جمهوری خواهان به مدت هشت سال مجلس نمایندگان را رهبری کردند تا اینکه او برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس مجلس در سال 2019 بازگشت.

حکیم جفریس، نماینده نیویورک، رئیس گروه دموکرات مجلس نمایندگان به عنوان نامزد پیشتاز برای جانشینی پلوسی به عنوان دموکرات در نظر گرفته می شود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، از مقام رهبری کناره‌گیری می‌کند و حزب جمهوری‌خواه قرار است مجلس نمایندگان را اداره کند.





منبع

او گفت: «به عنوان عضوی از مجلس به این کار ادامه خواهم داد.

– ساوانا کوچار

او با اشاره به نتایج انتخابات میان دوره ای گفت: هفته گذشته مردم آمریکا صحبت کردند.

پلوسی سیاست را از پدرش، توماس دالساندرو جونیور، عضو سابق مجلس نمایندگان و شهردار سه دوره بالتیمور آموخت. او در ژوئن 1987 کرسی مجلس نمایندگان را در انتخابات ویژه به دست آورد.

پلوسی چند هفته پس از شکستن جمجمه شوهرش توسط یک مهاجم چکشی در خانه آنها در ماه گذشته، کناره گیری می کند. پل پلوسی پس از یک هفته بیمارستان را ترک کرد، اما او گفت که انتظار می رود “فرآیند نقاهت طولانی و دوره نقاهت”.

پلوسی، یک سرمایه‌گذار پرکار، در رتبه‌های بالاتری قرار گرفت

هیلاری کلینتون به سوزان پیج، رئیس دفتر واشنگتن، سوزان پیج، که کتاب «خانم اسپیکر» را نوشت، گفت که پلوسی «یکی از بهترین بازیگران سیاسی داخلی است که تا به حال دیده‌ام».

او در سال 2001 با شکست دادن هویر در یک انتخابات گروهی، به عنوان تازیانه اقلیت تبدیل شد و دو سال بعد رهبر اقلیت شد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، روز پنجشنبه، 17 نوامبر 2022، در کاپیتول هیل در واشنگتن، یک روز پس از اینکه جمهوری خواهان در دوره بعدی کنگره اکثریت مجلس را به دست آوردند، سخنانی را در صحن مجلس نمایندگان ایراد می کند.

تصمیم او پس از آن اتخاذ شد که حزب او توانست موج مورد انتظار جمهوری خواهان را در مجلس متوقف کند، اگرچه جمهوری خواهان همچنان اکثریت را خواهند داشت، هرچند بسیار محدودتر از آنچه پیش بینی می شد. این نیز هفته‌ها پس از حمله وحشیانه به همسرش، پل، در ماه گذشته در خانه‌شان در سانفرانسیسکو رخ می‌دهد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، روز پنجشنبه، 17 نوامبر 2022، در کاپیتول هیل در واشنگتن، یک روز پس از اینکه جمهوری خواهان در دوره بعدی کنگره اکثریت مجلس را به دست آوردند، سخنانی را در صحن مجلس نمایندگان ایراد می کند.

– ارین منسفیلد

رهبری دموکرات در مجلس

پلوسی با نامیدن کاپیتول، «معبد دموکراسی ما»، گفت که مردم قبلاً در برابر تهدیدهای افراط گرایان ایستاده اند، که اشاره ای به حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره توسط گروهی از طرفداران ترامپ دارد.

پلوسی گفت بدون توجه به عنوانش، او همچنان روی زمین می ایستد و برای مردم سانفرانسیسکو صحبت می کند.

پلوسی که در حین ریاست مجلس لبخند می زد، چندین بار صحبتش را قطع کردند و به اتاق دستور داد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، ظهر پنجشنبه با تشویق های متعدد قانونگذاران وارد مجلس شد.

کوین مک کارتی پس از آنکه قانونگذاران مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان مجلس او را برای این سمت نامزد کردند، احتمالاً گزینه مورد علاقه برای تصدی این پست است.

اعلامیه او در مجلس نمایندگان یک روز پس از آن صورت گرفت که جمهوری خواهان در دوره بعدی کنگره اکثریت مجلس را به دست آوردند.

پس از اعلام پلوسی، چندین قانونگذار در صحن مجلس ماندند تا پلوسی را در آغوش بگیرند.

پلوسی بعدازظهر پنجشنبه گفت که به دنبال انتخاب مجدد برای رهبری دموکرات ها در کنگره بعدی نخواهد بود.

– لدیارد کینگ

پل رایان، رئیس پیشین مجلس نمایندگان: «من کلاهم را می‌زنم»

برخی از آنها در حال پاک کردن اشک‌های او دیده می‌شدند، اعضای کنگره به نوبت به سمت رئیس مجلس می‌آمدند تا او را در آغوش بگیرند و با او دست بدهند.

سه رهبر دموکرات مجلس نمایندگان در واشنگتن، دی سی، در 5 نوامبر 2021. از چپ به راست: اکثریت ویپ جیمز کلیبرن، نانسی پلوسی رئیس مجلس و استنی هویر، رهبر اکثریت.

پلوسی عمدتاً موفق شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان را در مورد قوانین اصلی در طول دوره تصدی خود متحد نگه دارد، و اختلافات بین مترقی‌ها و میانه‌روها را برای تصویب قوانین مهم، از جمله طرح زیرساختی عظیم رئیس جمهور جو بایدن در سال گذشته و قانون مراقبت مقرون به صرفه در زمان باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، آشتی داد.

قانونگذاران درجه یک در سال های اخیر به دنبال چهره های جدید در رهبری بودند. اگرچه عناوین بسته به اینکه کدام حزب در قدرت است تغییر می کند، سلسله مراتب رهبری دموکرات مجلس نمایندگان برای نزدیک به دو دهه یکسان بوده است. پلوسی 82 ساله توسط نمایندگان استنی هویر 83 ساله از مریلند و جیمز کلایبرن 82 ساله از کارولینای جنوبی حمایت شده است.

او در حالی که در مقابل یک مجلس شلوغ مجلس ایستاده بود، گفت: «برای من، ساعتی است که نسل جدیدی برای رهبری گروه دموکرات‌ها که عمیقاً به آنها احترام می‌گذارم فرا رسیده است.

هویر گفت: «من تصمیم گرفته‌ام که به دنبال رهبری منتخب در کنگره 118 نباشم در یک بیانیه. زمان آن فرا رسیده است که در نقشی متفاوت به خدمت خود ادامه دهم. من قصد دارم به کمیته تخصیصات بازگردم تا به کار خود با تمرکز بر آموزش، مراقبت های بهداشتی و کارگرانمان ادامه دهم.»

علاوه بر این دو، یکی از جانشینان بالقوه شامل نماینده حکیم جفریس، 52 ساله، از نیویورک است که در رتبه پنجم رهبری به عنوان رئیس گروه دموکرات قرار دارد. آدام شیف، نماینده 62 ساله کالیفرنیا، که اولین استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان رئیس کمیته اطلاعاتی رهبری کرد، احتمال دیگری است، اگرچه پولیتیکو روز چهارشنبه گزارش داد که او به دنبال این پست نخواهد بود.

یکی از دستیاران روز پنجشنبه گفت، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، ظهر امروز و پیش از بیان سخنانی برای همکارانش در حوالی ساعت 12:10 بعد از ظهر، جلسات را در مجلس باز خواهد کرد.

هویر، 83 ساله، یک دموکرات مریلند، در کنار پلوسی و جیم کلیبرن اکثریت مجلس نمایندگان، DS.C خدمت کرده است.

– شان راسمن

آغوش و اشک در پی اظهارات پلوسی

– ریچل لوکر

پلوسی در مورد تهدیدات دموکراسی هشدار داد

این پیرمرد 82 ساله به مدت دو دهه رهبری دموکرات ها در مجلس نمایندگان را بر عهده داشت و در سال 2007 به مقام رئیس مجلس رسید. هنگامی که دموکرات ها در سال 2010 مجلس را از دست دادند، او رهبر اقلیت مجلس شد. او در سال 2019 دوباره سخنران شد، یک شاهکار نادر برای یک سیاستمدار.

سه رهبر دموکرات مجلس نمایندگان در واشنگتن، دی سی، در 5 نوامبر 2021. از چپ به راست: اکثریت ویپ جیمز کلیبرن، نانسی پلوسی رئیس مجلس و استنی هویر، رهبر اکثریت.

او گفت: «برای من، ساعت‌هایی فرا می‌رسد که نسل جدیدی رهبری گروه دموکرات را بر عهده بگیرد که عمیقاً به آن احترام می‌گذارم.