اخبار ویرانگر بریتنی گرینر وجود دارد

در حالی که بی‌بی‌سی می‌گوید زنان زندانی معمولاً مانند مردان تحت مجازات‌های سخت‌تر قرار نمی‌گیرند، اولگا پودوپلوا از سازمان غیردولتی روسیه پشت میله‌ها به این رسانه گفت که انتظار می‌رود زندانیان همچنان بین 12 تا 16 ساعت در روز کار کنند. استراحت ناهار و دستشویی

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

او می‌گوید: «سهمیه‌های روزانه بسیار بالا تعیین شده‌اند، اما یک حقوق رسمی معمولاً بین چند زندانی مشترک است. «در نتیجه، کارگران زندانی فقط چند صد روبل در ماه یا چند دلار در ماه حقوق می گیرند.

بیشتر از ایزابل

مقامات روسی از زمانی که گرینر در اوایل ماه جاری از بازداشتگاهی در نزدیکی مسکو منتقل شده بود، به مدت دو هفته هیچ به روز رسانی در مورد مکان گرینر ارائه نکرده اند. اما یک منبع آگاه به رویترز گفت که گرینر رسما به مستعمره کیفری زنان IK-2 در یاواس منتقل شده است، جایی که باقیمانده دوران محکومیت خود را در 300 مایلی جنوب شرقی مسکو سپری خواهد کرد.

همچنین گفته می شود که مستعمره موردویا گرینر در همان منطقه ای است که هموطن آمریکایی پل ویلان در حال گذراندن محکومیت شانزده ساله به اتهام جاسوسی است. دولت بایدن قبلاً پیشنهاد مبادله زندانیان را داده بود: یک فروشنده اسلحه روسی برای بازگشت امن ویلان و گرینر به خاک آمریکا.

برای خبرنامه Jezabel ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به رویترز گفت: «ما از گزارش‌های مربوط به موقعیت مکانی او و در تماس مکرر با تیم حقوقی خانم گرینر مطلع هستیم. با این حال، فدراسیون روسیه هنوز هیچ اطلاعیه رسمی برای چنین اقدامی از یک شهروند آمریکایی ارائه نکرده است، که ما به شدت به آن اعتراض داریم. سفارت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال و مکان فعلی وی به فشار خود ادامه داده است.

به گزارش رویترز، گفته می‌شود مستعمره‌های کیفری روسیه شبیه اتاق‌های قرون وسطایی هستند، با ساعات کاری طولانی برای کارهای فیزیکی مانند خیاطی، دسترسی غیرقابل توجه به مراقبت‌های پزشکی و شرایط بهداشتی پایین. اطلاعات زیادی در مورد مستعمره کیفری یاواس در دست نیست، اما بی بی سی می گوید که شهرت خوبی ندارد. زندانی سابق ایرینا نوسکووا، که به عنوان خیاط در مستعمره کار می کرد، در سال 2013 به نیو تایمز روسیه گفت که اگر زندانیان به اندازه کافی سریع کار نکنند، کتک خواهند خورد.

عکس: KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP (گتی ایماژ)

عکس: KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP (گتی ایماژ)

رویترز روز پنجشنبه گزارش داد، بریتنی گرینر، ستاره WNBA به یک مستعمره مجازات در منطقه موردویا روسیه منتقل شده است.

ستاره WNBA از فوریه زمانی که به دلیل داشتن مقادیر کمی حشیش در چمدانش دستگیر شد، به اشتباه در روسیه بازداشت شده است. در ماه اوت، یک دادگاه روسیه گرینر را به اتهام مواد مخدر مجرم شناخته و او را به 9 سال زندان محکوم کرد. درخواست تجدیدنظر او در 25 اکتبر رد شد. هم تیم حقوقی او و هم مقامات آمریکایی مطلع شدند که روند انتقال او چند روز پس از این واقعیت آغاز شده است.

ادامه مطلب