نامزدهای جمهوری خواه نمی توانند ترامپ را متوقف کنند، اما می توانند ترامپیسم را شکست دهند

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

با این حال، اگر او بتواند این کار را انجام دهد، این یک شکست بزرگ دیگر برای نیروهای MAGA خواهد بود، و اطلاعات دیگری را برای هر کسی که سوال می کند آیا مخالفت با ترامپیسم در جمهوری خواهان فقط یک کار احمقانه است ارائه می دهد.

نمونه دیگر در کارولینای شمالی مشاهده شد، جایی که سناتور جمهوری خواه تام تیلیس از سناتور ایالتی چاک ادواردز حمایت کرد و به شکست نماینده MAGA مدیسون کاتورن در انتخابات مقدماتی آوریل کمک کرد. تیلیس در اواخر ماه مارس اعلام کرد: «مدیسون کاوتورن از ابتدایی‌ترین استانداردهایی که کارولینای شمالی غربی از نمایندگان خود انتظار دارد، کوتاهی کرده است، و رای دهندگان اکنون چندین نامزد واجد شرایط را دارند که می‌توانند از بین آن‌ها یک پیشرفت قابل توجه را انتخاب کنند».

مهمتر از آن، یک Super PAC مرتبط با تیلیس، صدها هزار دلار برای حمله به Cawthorn در تبلیغات تلویزیونی هزینه کرد. یکی از این آگهی‌ها می‌گوید: «مدیسون کاوتورن درباره قبول شدن در آکادمی نیروی دریایی برای انتخاب شدن به دروغ گفت. در حال حاضر، Cawthorn به دروغ در مورد محافظه کاران دستگیر شده است. در تعقیب همیشگی سلبریتی، کاتورن در مورد هر چیزی دروغ می گوید.”

گامبیت Ducey سخت‌تر است، زیرا در اواخر بازی با هم جمع می‌شود.

در ماه های اخیر، این استراتژی به طور موثر در جورجیا و کارولینای شمالی مستقر شده است.

اگرچه نشانه هایی وجود دارد که قدرت او تضعیف شده است، ترامپ، مرد، هنوز هم در حزب جمهوری خواه نفوذ زیادی دارد. اما توانایی او در گسترش ترامپیسم، به واسطه یاران مورد تاییدش، چندان چشمگیر نیست.

اینجاست که قیاس از بین می‌رود. دوسی تا 7 ژوئیه حتی نتوانست از رابسون حمایت کند. به نظر می رسد دوسی با حملات مداوم لیک به او، از جمله گفتن اینکه او در مرز ضعیف است، به این مبارزه کشیده شده است.

شان ریفورد/گتی

شان ریفورد/گتی

با این حال، کمپ از زمان لوکس برخوردار بود. همانطور که پولیتیکو گزارش داد، «زمانی که پردو کمپین خود را در دسامبر آغاز کرد [of 2021]او دریافت که کمپ از اهرم های دفتر خود برای جلب حمایت بازیگران قدرت دولتی و تصویب قانونی استفاده کرده است که رای دهندگان طرفدار ترامپ را آرام می کند. کمپ حمایت بسیاری از مشاوران قدیمی پردو را به دست آورده بود و ایجاد یک عملیات سیاسی را برای پردو دشوار می کرد.

بر خلاف دوسی (که با محدودیت دوره مواجه است)، خود کمپ در رای گیری در جورجیا بود. و از آنجایی که ترامپ بلافاصله پس از باخت در انتخابات نوامبر 2020 تلاش خود را برای انتقام گیری از طریق تلگراف ارسال کرد، کمپ فوراً می دانست که برای زنده ماندن در سال 2022 باید یک کمپین انتخاباتی تهاجمی راه بیندازد. او از تمام سرمایه سیاسی ناشی از حضور در انتخابات استفاده کرد. فرماندار.

البته من در مورد رقابت فرمانداری آریزونا صحبت می‌کنم که کارین لیک، مجری سابق اخبار تلویزیون محلی مورد تایید ترامپ را در مقابل کارین تیلور رابسون، توسعه‌دهنده و مدافع سرسخت حزب جمهوری‌خواه مورد تایید مایک پنس قرار می‌دهد. در حالی که تایید پنس روایتی از “جنگ جانشین” علیه رئیس سابق او ایجاد می کند، این فرماندار ایالت، داگ دوسی بود که واقعاً در آخر هفته با نامزد مورد تایید ترامپ وارد جنگ شد.

کمپین توقف دریاچه در آریزونا دارای اجزای مشابه است، البته نه کاملاً گرافیکی. اظهارات فرماندار دوسی در مورد لیک پس از تبلیغ ویرانگری که توسط American Focus PAC به نام “Phony” منتشر شد، منتشر شد، که به حمایت قبلی لیک از باراک اوباما، دفاع او از ایمیل‌های هیلاری کلینتون و تمایل او به درگ کوئین اشاره کرد.

وارن می‌گوید: «وقتی با مردم آریزونا، از نظرسنجی‌کنندگان گرفته تا مقامات منتخب و فعالان، صحبت می‌کنید، این یک تلنگر سکه است که برنده خواهد شد.»

دموکرات ها پایگاه خود را از دست می دهند و نه به خاطر گاف های تاکو

اگر در مقایسه آنچه که دوسی در آریزونا انجام می دهد با آنچه که کمپ و تیلیس در ایالت های مربوطه خود انجام دادند یک نقص بزرگ وجود داشته باشد، این است که نیروهای ضد دریاچه ممکن است بیش از حد منتظر بمانند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

شکست دادن دونالد ترامپ و عقب نشینی ترامپیسم هر دو هدف حیاتی هستند، اگر متفاوت باشند.

آیا دموکرات‌ها با دست راستی‌هایی که به AOC اعتراض می‌کنند در حالی که او شام می‌خورد، خونسرد خواهند بود؟

ما احتمالاً دست‌کم می‌گیریم که بسیاری از چیزهایی که در سیاست اتفاق می‌افتد، ناشی از کوچک‌نمایی‌های شخصی است. پیامک های منتشر شده در واشنگتن پست این می نشان می‌دهد که ممکن است از کمپین تیلیس علیه کاتورن اجتناب شود، اما به دلیل انتقاد کاوثورن از سناتور.

(تلاش برای شکست دادن Cawthorn همچنین توسط یک گروه خارجی که به تیلیس وابسته نبود، The American Muckrakers PAC، کمک کرد که به کندن و پخش کثیفی، از جمله انتشار یک ویدیوی برهنه لو رفته از Cawthorn کمک کرد.)

برای کسانی که امیدوارند لیک را متوقف کنند و ضربه ای به ترامپیسم وارد کنند، خبر خوب این است که فرماندار دوسی از یک روش آزمایش شده و واقعی پیروی می کند. وقتی رهبران محلی گام برمی دارند و شجاعت نشان می دهند، می توانند از منابع خود استفاده کنند. (به یاد داشته باشید، فرماندار دوسی با اختلاف زیادی انتخاب شد و دوباره انتخاب شد؛ در انتخابات عمومی سال 2016، ترامپ نتوانست از 50 درصد آرا در آریزونا فراتر رود.)

رای دهندگان اولیه آریزونا فرصت دیگری برای متوقف کردن ترامپیسم در مسیر خود در 2 اوت دارند.

چاک وارن، استراتژیست جمهوری خواه، که در مورد کمپین های آریزونا مشاوره می کند، گفت: «تفاوت بین کمپ و تیلیس این است که دوسی خیلی دیرتر از آنها به این موضوع پی برد. (توجه: تایید رسمی تیلیس از رقیب Cawthorn تنها چند هفته قبل از انتخابات مقدماتی بود، اما تیلیس انتقاد Cawthorn ماهها قبل شروع شد.)

اما داسی فقط لیک را مورد انتقاد قرار نداد، بلکه از جریان اصلی رابسون نیز حمایت کرد، کسی که فاصله را کم کرده است و این مسابقه را به یک مسابقه مرده تبدیل کرده است. دوسی ادامه داد: “من فکر می کنم کارین تیلور رابسون بهترین فرد برای تبدیل شدن به یک رهبر جدید برای ایالت آریزونا خواهد بود.” از طرف دیگر، حریف او هیچ شباهتی – کمپین انتخاباتی یا حتی تعاملات شخصی او با من – به هر کاری که در 30 سال گذشته انجام داده است، ندارد. اینها همه یک عمل است.»

چگونه کمپ از هجوم جان سالم به در برد و رقابت را در هم شکست؟ جی واکر، مشاور کمپ، زمانی که برای برنامه ریزی استراتژی گرد هم آمدند، به کمپین گفت: “ما به زمین سوخته لعنتی خواهیم رفت.” در این مورد، “زمین سوخته” به معنای اجرای یک کمپین منفی نبود، بلکه فقط تلاشی تهاجمی برای پیشی گرفتن از پردو و مهار منابع مالی بالقوه او بود. کار کرد و کمپ به راحتی پیروز شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

به نظر می رسد فرمول این است: الف) مستقیماً با دونالد ترامپ مقابله نکنید یا از او درخواست نکنید، ب) مانند جهنم بجنگید تا نامزدهای مورد تایید او را ناکام بگذارید. (تا زمانی که رهبران جمهوری خواه از رویارویی با ترامپ اجتناب کنند، در غیر این صورت می توانند بدون عواقب زیادی با رئیس جمهور سابق مخالفت کنند.)

دوسی فرماندار آریزونا (که مدت زمان محدودی دارد و نمی تواند دوباره انتخاب شود) در روز یکشنبه به دانا باش از CNN گفت: «دریاچه کاری رای دهندگان را گمراه می کند. وضعیت اتحادیه. او توسط حریفش، “دریاچه جعلی” تگ شده است، که می چسبد و آسیب می زند.”

ما دو هفته از روز مقدماتی فاصله داریم و تلاش های دوسی برای جلوگیری از گسترش ترامپیسم در آریزونا ممکن است خیلی کم و دیر باشد. اما فرماندار – که ترامپ را در سال 2020 با تأیید پیروزی جو بایدن در ایالت عصبانی کرد – از الگویی پیروی می کند که به دیگر “بزرگسالان” جمهوری خواه اجازه داده است در ماه های اخیر نامزدهای MAGA را شکست دهند.

بیایید از جورجیا شروع کنیم، جایی که برایان کمپ، فرماندار همکار دوسی، جمهوری خواه، به طور مشابه با ناکامی در کمک به او برای سرقت ایالت، ترامپ را عصبانی کرد. ترامپ به کمپ حمله کرد و تمام تلاش خود را کرد تا او را شکست دهد، حتی تا آنجا پیش رفت که سناتور سابق دیوید پردو را برای به چالش کشیدن او به خدمت گرفت.