دکتر اوز عجیب ترین توضیح را برای اینکه چرا هیچ کس به کمپین خود کمک نمی کند، دارد

اوز در پاسخ به این که چرا چرا؟

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.





منبع

بر اساس گزارشی در پیتسبورگ پست گازت، فترمن از اوز 9 به یک، 9.9 میلیون دلار به 1.1 میلیون دلار اوز افزایش داده است. و در حالی که اوز همچنین 2.2 میلیون دلار به کمپین خود وام داده است، فترمن پنج برابر بیشتر پول نقد در اختیار دارد.

اما اوز به اینگراهام گفت که او پوپولیست واقعی در این رقابت است.

دکتر مهمت اوز، کاندیدای جمهوری خواه برای مجلس سنای ایالات متحده در ایالت مورد قبول خود پنسیلوانیا، اعتراف می کند که مبارزات انتخاباتی او برای جمع آوری پول با مشکل مواجه شده است و او می گوید به این دلیل است که دموکرات ها “باهوش” هستند در حالی که جمهوری خواهان چمن های خود را می چینند.

دموکرات‌ها با هوشمندی تمام این مسائل را که در تابستان مطرح شد – تصمیم داد، نگرانی‌ها در مورد اسلحه – اتخاذ کرده‌اند و آنها از آنها به عنوان بهانه‌ای برای جمع‌آوری پول از وفاداران دموکرات استفاده کرده‌اند. جالب اینجاست که وقتی جمهوری‌خواهان عصبانی می‌شوند، بیرون می‌رویم و چمن را می‌چرخانیم. دموکرات‌ها وقتی عصبانی می‌شوند، به حزب خود پول اهدا می‌کنند.»

اوز روز دوشنبه با لورا اینگراهام مجری شبکه فاکس نیوز صحبت کرد و او به اختلاف زیاد در جمع آوری کمک مالی بین او و رقیبش، معاون فرماندار پنسیلوانیا جان فترمن اشاره کرد.

فترمن به خاطر این واقعیت که او تا همین اواخر در نیوجرسی زندگی می کرد، اوز را ترول کرده است – حتی در سال 2020 در ایالت گاردن رای می داد. او همچنین اوز را به عنوان یک سلبریتی ثروتمند ترسیم کرده است که با پنسیلوانیایی‌های روزمره ارتباط ندارد، با یک ویدیو چندین عمارت که اوز در اختیار دارد سراسر دنیا.

اوز گفت: «او یک پوپولیست واقعی نیست، او یک پوپولیست وانموده است. پدر و مادرم مهاجر بودند و اهمیت وقف زندگی ام را برای خدمت درک می کردند. من به عنوان یک جراح قلب، دستگاه هایی را اختراع کرده ام. همانطور که می دانید من در بسیاری از تلاش ها بسیار فعال بوده ام تا آمریکا را به مکانی سالم تر و بهتر تبدیل کنم.”

سپس اوز از همه خواست که به او کمک مالی کنند در حالی که ادعا می کند به هر حال به پول زیادی نیاز ندارد زیرا او کاندیدای بهتری است: