میفیلد تازه وارد رالی رالی رامز از وگاس 17-16 گذشت

بدون ترس و بدون تایم اوت، می‌فیلد دوباره به سمت پایین زمین رامز هدایت شد – با کمک کافی از یک پنالتی غیرورزشی بر روی جری تیلری رایدرز برای بیرون انداختن توپ از دستان مدافع پس از یک بازی. این درایو شامل پذیرایی 32 یاردی توسط بن اسکورونک بود که با رکورد هفت گیر در 89 یارد به پایان رسید.

می‌فیلد گفت: «نمی‌دانم می‌توانی بهتر از این بنویسی یا نه.» بدیهی است که ما می‌خواهیم کمی بدون استرس باشیم، اما این داستان بسیار خوبی است، صادقانه می‌گویم. با تو.”

جاش مک دانیلز، مربی رایدرز گفت: “ما قبلا مقابل میفیلد بازی کرده ایم و می دانیم که او رقیب واقعا خوبی است.” و در یک هفته کوتاه، پس به آنها اعتبار بدهید.

تنها دو روز پس از اینکه رامز (4-9) او را به دست آورد، می‌فیلد 22 از 35 را برای 230 یارد به دست آورد – و در نهایت شکست‌های شش بازی قهرمان سوپربول مدافع را به سبک دراماتیک شکست داد.

شان مک وی، مربی رمز، گفت: «چه مطالعه سریعی بود. او همین الان پنج دقیقه پیش به اینجا رسید و راهی پیدا کرد که بتواند امشب کارهای خاصی انجام دهد.»

اینگلوود، کالیفرنیا (AP) – بیکر میفیلد روز دوشنبه توسط کارولینا کنار گذاشته شد و روز سه شنبه توسط لس آنجلس رمز ادعای مالکیت شد. او پس از یک پرواز کراس کانتری، روز چهارشنبه یک تمرین کوتاه با تیم جدیدش انجام داد.

رامز: در گرین بی روز دوشنبه، 19 دسامبر.

Raiders: میزبان نیوانگلند در یکشنبه، 18 دسامبر.

AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

میفیلد گفت: «لیست کوتاه شده ای از نمایشنامه ها وجود داشت که من واقعاً واقعاً در حال مطالعه آنها بودم. من می گویم که از آن لیست کوچک خارج شدیم و به چیزهای دیگری وارد شدیم.

جان وولفورد سری ابتدایی را برای حمله رامز اجرا کرد، اما مک وی سپس آن را به میفیلد داد، بازیکنی که مدتهاست او را تحسین می کرد. می‌فیلد فصل وحشتناکی را برای پانترز سپری می‌کرد، اما او به‌طور غیراحتمالی جرقه‌ای را با چند بازی بزرگ و درایوهای مناسب، علی‌رغم آگاهی حداقلی از کتاب بازی، به قوچ‌ها تزریق کرد.

دفاع رامز در اخطار 2 دقیقه ای درک کار و رایدرها را متوقف کرد، اما ای جی کول یک ضربه 64 یاردی را در Rams 2 رها کرد.

و در پنجشنبه شب، میفیلد رامز را به دو تاچ داون اواخر کوارتر چهارم و پیروزی خیره کننده 17-16 بر لاس وگاس رایدرز رساند، که با پاس گل 23 یاردی به ون جفرسون در 10 ثانیه مانده به پایان رسید.

می‌فیلد فقط می‌توانست تعجب کند که جمعه چه چیزی را در این هفته وحشی زندگی‌اش به ارمغان می‌آورد، اما منتخب شماره 1 قبلی می‌داند که احتمالاً لذت‌بخش‌تر از یکی از شگفت‌انگیزترین لحظات سفر پر دست‌انداز NFL او نخواهد بود.

کار 137 یارد را بدون TD و دو رهگیری پاس کرد. داوانته آدامز در نیمه اول دو گل شگفت‌انگیز انجام داد، اما در نیمه دوم هیچ گلی نداشت در حالی که خط حمله لاس وگاس تنها 67 یارد بود.

جیکوبز در اوایل نیمه دوم دستش آسیب دید و برای مدت کوتاهی به رختکن رفت، اما به بازی ادامه داد. … آرون دونالد (پیچ خوردگی قوزک پا) دومین بازی خود را به دلیل مصدومیت در دوران 9 ساله حرفه ای خود در NFL از دست داد. … Raiders RG Alex Bars در درایو باز شدن زانویش آسیب دید و برنگشت. … Rams WR Jacob Harris در بازی با تیم های ویژه در نیمه دوم از ناحیه کتف آسیب دید.

میفیلد 15 پاس از 20 پاس خود را در کوارتر چهارم انجام داد و به طور بی عیب و نقصی هم تیمی های جدید خود را برای دو امتیاز به پایین زمین هدایت کرد.

تا بعدی

رام ها لحظاتی قبل از مسابقه برنده، یک درایو TD 75 یاردی انجام دادند، که دومی با یافتن جفرسون در پشت سام وب تازه کار در منطقه پایانی به پایان رسید. راهپیمایی 98 یاردی طولانی‌ترین راهپیمایی TD در 2 دقیقه پایانی یک بازی در 45 فصل گذشته NFL بود.

صدمات

___

میفیلد گفت: «من عاشق رقابت هستم. “من عاشق این بازی هستم.”

کار گفت: “ما چند بازی و امتیاز را در آنجا گذاشتیم. و سپس در پایان بازی، فکر نمی‌کردم آن را تمام کنیم که چگونه می‌توانستیم آن را تمام کنیم تا بازی را ببریم. می‌دانی، حتی نداشتیم دفاع را بیرون بیاوریم یا هر چیزی شبیه آن. ما فقط اجرا نکردیم.»

مک وی پس از اولین پیروزی رامز از 16 اکتبر گفت: “مرد، شما فراموش می کنید که برنده شدن چگونه است، و مطمئنا سرگرم کننده است.”

لس آنجلس 16-3 پس از گل سوم دنیل کارلسون با 12:20 عقب افتاد، اما میفیلد رامز را به حرکت درآورد و کم آکرز در فاصله 3:19 باقی مانده، یک بازی پس از مبارزه برای اولین شکست در زمین، حرکت کوتاهی انجام داد. وگاس 1 در صید چهارم به پایین.

جاش جیکوبز برای 99 یارد هجوم برد و تنها تاچ داون برای رایدرها (5-8) بود که برد سه بازی آنها به شکلی تحقیرآمیز به پایان رسید. کمتر از چهار هفته پس از شکست لاس‌وگاس در اولین بازی مربیگری NFL، جف شنبه، تحلیلگر سابق ESPN با ایندیاناپولیس، رایدرز به یک کوارتربک که کمتر از 48 ساعت قبل از بازی به تیم جدیدش پیوست و تنها یک تمرین کوتاه داشت، شکست خورد.

با توجه به اینکه McVay ظاهراً قبل از هر huddle دستورالعمل های دقیقی را به کلاه خود می داد، Mayfield بلافاصله Rams را به حرکت درآورد. آکرز درایو دوم محکم میفیلد را با ولگردی در منطقه قرمز کوتاه کرد، اما ارنست جونز، مدافع خط رامز در اواخر نیمه اول یک توپ را قطع کرد.