نماینده مجلس قصد دارد لایحه ای را برای سلب عناوین سلطنتی هری و مگان انجام دهد

هر دو کاخ کنزینگتون و کاخ باکینگهام تایید کردند که ایمیلی دریافت کرده‌اند که ادعا می‌کرد از یک شرکت تولید شخص ثالث از آدرس یک سازمان ناشناس است و تلاش کردند صحت آن را با آرشول پروداکشنز و نتفلیکس تأیید کنند، اما هرگز پاسخی دریافت نکردند.



منبع

او به بی‌بی‌سی Question Time گفت: «من فکر می‌کنم که آنها به وضوح زوجی بسیار مشکل هستند، که فکر می‌کنم هر کسی که به آنها نگاه می‌کند می‌تواند بگوید وضعیت غم انگیزی است.

در آن، هری خانواده سلطنتی را به داشتن “سطح عظیمی از تعصب ناخودآگاه” متهم کرد و مگان گفت رسانه ها می خواهند او را “ویران کنند”.

پس از پخش این مستند، درگیری در مورد اینکه آیا به خانواده سلطنتی و کاخ ها حق پاسخگویی به نمایش جنجالی این زوج داده شده است یا خیر، به وجود آمد.

به گفته باب سیلی، نماینده محافظه کار، مستند نتفلیکس که دیروز پخش شد اکنون به یک موضوع سیاسی تبدیل شده است.

او گفت که حتی قبل از ظهور مستند نتفلیکس به این لایحه فکر می کرد و گفت: یک مسئله سیاسی وجود دارد.

روز پنجشنبه از خوانندگان تلگراف پرسیده شد که آیا هری و مگان باید عنوان دوک و دوشس ساسکس خود را از دست بدهند.

قسمت سوم مستند به رویدادی در سال 2017 اشاره کرد که در آن شاهزاده خانم مایکل کنت یک سنجاق سینه به سبک سیاه‌مور پوشید که نژادپرستانه تلقی می‌شد.

هری و مگان پس از کناره‌گیری از اعضای ارشد خانواده سلطنتی، قراردادهای سودآوری را با نتفلیکس و اسپاتیفای امضا کردند که تصور می‌شود بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشته باشد.

آقای اوپرمن گفت: “من فکر می کنم یک سوال قانونی در مورد دخالت رسانه ها در زندگی خصوصی برخی افراد وجود دارد. این یک بحث در حال انجام است، که کاملاً واضح است که میزان انتخاب زندگی آنها چیزی است که در زمانی که آنها بودند. زندگی در اینجا غیرقابل قبول بود.”

در همین حال، گای اوپرمن، وزیر کار گفت که این زوج به پیشرفت بریتانیا و خانواده سلطنتی “کاملا بی ربط” هستند.

یک منبع ارشد کاخ گفت که کاخ باکینگهام، کاخ کنزینگتون و اعضای خانواده برای اظهار نظر در مورد محتوای سریال مورد نظر قرار نگرفتند.

هری همچنین در مورد آنچه او “سوگیری ناخودآگاه ویندزور” نامید صحبت کرد.

این زوج مطبوعات بریتانیا را مورد هدف قرار دادند و مگان مدعی شد که “داستان های مزخرف” در آستانه عروسی آنها “کاشته” شده است، و زن و شوهر می گفتند که آنها در حین انتشار مقالات “در حال بازی کردن هستند”.

او افزود: “فکر نمی‌کنم تاثیری اساسی بر خانواده سلطنتی داشته باشد. مطمئناً آن را تماشا نخواهم کرد. از همه می‌خواهم نتفلیکس را تحریم کنند و مطمئن شوند که ما واقعاً روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز می‌کنیم.”

هری که دو سال پیش پس از جدایی از خانواده سلطنتی برای زندگی با همسرش مگان به ایالات متحده نقل مکان کرد، به دلیل حمله به مؤسسات مهم در بریتانیا در جریان مستند نتفلیکس این زوج مورد انتقاد قرار گرفت.

هری گفت: “در این خانواده، گاهی اوقات شما بخشی از مشکل هستید تا بخشی از راه حل. سطح عظیمی از تعصب ناخودآگاه وجود دارد.

چیزی که سوگیری ناخودآگاه دارد، در واقع تقصیر هیچ کس نیست. اما هنگامی که به آن اشاره شد، یا در درون خودتان شناسایی شد، باید آن را درست کنید. این آموزش است. این آگاهی است. این یک کار مداوم است. پیشرفت برای همه، از جمله من.”

شما همچنان می توانید نظر خود را در زیر بیان کنید.

دوک و دوشس ساسکس در مقابل پرچم آمریکا در آغوش گرفتند - دوک و دوشس ساسکس / نتفلیکس

آقای سیلی پرسید که چرا هری همچنان از عنوان دوک خود استفاده می کند، در حالی که “در عین حال نهاد سلطنت و خانواده اش را به باد می دهد”.

نماینده پارلمان جزیره وایت پیشنهاد کرد که می‌تواند در سال جدید لایحه کوتاهی برای اعضای خصوصی ارائه کند که در صورت تصویب، نمایندگان مجلس به قطعنامه‌ای رأی می‌دهند که می‌تواند به شورای خصوصی این اختیار را بدهد که وضعیت سلطنتی این زوج را کاهش دهد.

تا صبح جمعه، این نظرسنجی بیش از 18000 پاسخ دریافت کرد – و 94 درصد از آنها موافق بودند که باید از عنوان سلطنتی خود محروم شوند.

دوک و دوشس ساسکس در مقابل پرچم آمریکا در آغوش گرفتند – دوک و دوشس ساسکس / نتفلیکس

یک نماینده مجلس پیشنهاد کرد که هری و مگان ممکن است در سال جدید از طریق رای گیری در مجلس عوام از عنوان ساسکس خود محروم شوند.

با توجه به آنچه گفته شد، من موافقم که آنها کاملاً بی ربط به این کشور و پیشرفت این کشور و خانواده سلطنتی هستند که به اعتقاد من همه ما از آنها حمایت می کنیم.

آقای سیلی افزود: “او علاوه بر اینکه خانواده خود را زباله می کند و از بدبختی خود برای مصرف عمومی پول می گیرد، به برخی نهادهای مهم در این کشور نیز حمله می کند.”

با این حال، او گفت که تا چه حد زندگی این زوج در زمانی که در بریتانیا زندگی می کردند توسط رسانه ها “انتخاب” شده بود “غیرقابل قبول”.

آقای سیلی گفت که قصد دارد قانون پیشنهادی را ارائه کند که در نهایت می تواند عناوین سلطنتی این زوج را از بین ببرد.

در این مستند – که قسمت های چهارم، پنجم و ششم آن قرار است پنج شنبه آینده منتشر شود – هری گفت که اعضای خانواده اش این سوال را مطرح کردند که چرا مگان به حمایت بیشتر از رسانه ها نسبت به همسرانشان نیاز دارد، اما او گفت که آنها نتوانستند درک کنند. “عنصر نژادی”.

با این حال، یک منبع نتفلیکس گفت که با دفاتر ارتباطی پادشاه و شاهزاده ولز از قبل تماس گرفته شده و فرصتی برای واکنش به ادعاهای هری و مگان داده شده است.