موجودی به همان اندازه عظیم که به ندرت در سواحل بریتانیا در ویدیوی «محورکننده» می‌پاشد

موجودات مومیایی شده – مورد استفاده فرقه باستانی – مهر و موم شده در تابوت مصر پیدا شد



منبع

«موجود اسطوره‌ای» نادر – احتمالاً یک حیوان خانگی فراری – در حال سرگردانی در ولز مشاهده شد

فیلم ویدئویی نشان می دهد که نهنگ با دم خود آب را پاشیده است. حیوان دم خود را بالا می گیرد و به پایین می کوبد و امواجی با کلاهک سفید ایجاد می کند و صدای سیلی بلندی ایجاد می کند.

وب و پکمن نهنگ گوژپشتی را که در حال پاشیدن است در ساحل جنوبی مشاهده کردند. دوور در امتداد کانال انگلیسی و حدود 70 مایلی جنوب شرقی لندن است.

عکس ها نشان می دهند دم نهنگ دارای رنگ خاکستری تیره با لکه های سفید متمایز است.

وب در این پست با به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیوهای نهنگ گفت: «شما اغلب این را در دوور نمی‌بینید.

ابی کراسبی، افسر حفاظت از حیات وحش Cornwall Trust، در یک انتشار خبری در ماه دسامبر گفت: «فقط در چند سال اخیر، مشاهده نهنگ‌های گوژپشت رو به افزایش بوده است. “قبل از آن زمان، بسیار نادر بود که یکی را در سراسر بریتانیا مشاهده کنید”

با نزدیک شدن، آنها موجودی را دیدند که به همان اندازه کمیاب است.

بر اساس یک پست فیس بوک از وب، کریس وب و توماس پکمن در 16 آوریل در سواحل دوور غواصی کردند. در راه بازگشت با نهنگی برخورد کردند که به اطراف می پاشید.

به گفته The Wildlife Trust، نهنگ‌های گوژپشت بیشتر در سواحل شمالی بریتانیا دیده می‌شوند.

جفت غواص با بررسی موج‌های ملایم در سواحل بریتانیا، به سمت ساحل بازگشتند. صدایی از دور توجه آنها را جلب کرد.

پکمن به کنت آنلاین گفت: «این کاملا مسحورکننده بود. “روی سطح می چرخید و به نظر می رسید که واقعاً اوقات خوبی را سپری می کند.”

به گفته The Wildlife Trusts، نهنگ‌های گوژپشت، پستانداران دریایی هستند که می‌توانند تا حدود 59 فوت طول و تا حدود 88000 پوند وزن داشته باشند. آنها عمدتا ماهی و کریل، سخت پوستان کوچک شبیه میگو را می خورند.

پکمن به این نشریه گفت که دیدن یک نهنگ گوژپشت در امتداد سواحل جنوبی بریتانیا «بسیار نادر است».

صید تمساح عظیم در رودخانه تگزاس ممکن است یک رکورد جهانی باشد. “هیولا مطلق”

پکمن به کنت آنلاین گفت: «شما می‌توانید تمام طول آن را ببینید و وقتی غلت می‌خورد، سفیدی زیر آن را ببینید. ما واقعاً متعجب شدیم که این گوشی تا زمانی که واقعاً وجود داشت در اطراف بود.»

Packman به خروجی گفت، در ابتدا، غواصان فکر کردند که نهنگ ممکن است در توری گرفتار شده باشد. او گفت که نگاه دقیق تر نشان داد که حیوان گیر نکرده و به نظر می رسد که با حیوانات دیگر ارتباط برقرار می کند.