او به اورژانس مراجعه کرد و مرخص شد. پلیس فلوریدا می گویند سپس او سوار ماشینش شد

مرکز مراقبت های بهداشتی در رسانه های اجتماعی پست کرد که یک خودرو از درهای شیشه ای اورژانس عبور کرده است و به بازدیدکنندگان هشدار داد که به جای آن از درب کناری استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، ویلتشایر سپس با سوار شدن به هوندا CRV مشکی 2019 خود، روی یک میانه رانندگی کرد، سپس “شتاب گرفت” و به سمت درهای ER حرکت کرد.

در گزارش آمده است که افسر مچ دست چپ ویلتشایر را گرفت تا “کنترل حرکت او را به دست آورد”، اما او “تنش” بود و خود را کنار کشید.

بیمارستان در فیس بوک اعلام کرد: «ما بسیار سپاسگزاریم که هیچ‌کس آسیبی ندید و از تیم خود به خاطر اقدام سریع برای محافظت از بیماران و همکاران سپاسگزاریم».



منبع بر اساس یک گزارش حادثه از اداره پلیس کیسیمی، یک زن محلی 31 ساله به نام ناتالیا ویلتشایر اوایل عصر برای “درخواست دارو” به اورژانس مراجعه کرد. در سوگندنامه دستگیری آمده است که به او نسخه ای داده شد که احساس می کرد «هیچ تأثیری روی او نداشته است». بیمار “نشان داد که نوع دیگری از دارویی را که برایش صادر شده می خواهد و همچنین می خواهد با پزشک صحبت کند.”

برگه موجودی نشان داد که 20000 دلار خسارت به اموال وارد شده است.

پس از اینکه پلیس یک بازو-بار را انجام داد، حرکتی که یک مظنون را از تعادل به زمین می‌اندازد، ویلتشایر «مداوم فریاد می‌زد: «آنها نمی‌خواستند از من مراقبت کنند!» در این شکایت آمده است.

به گفته مقامات، یک راننده پنجشنبه شب پس از اینکه عمداً با ماشین خود به اورژانس بیمارستان HCA فلوریدا Osceola در کیسیمی برخورد کرد، دستگیر شد.

پلیس به سمت درب سمت راننده که قفل بود دوید. او نوشت که به پنجره کوبید و به ویلتشایر دستور داد خارج شود، اما او نپذیرفت. سپس ماشین را در حالت رانندگی قرار داد و برای بار دوم شتاب گرفت، قبل از اینکه در دهلیز توقف کند. بر اساس این گزارش، او ماشین خود را در پارک گذاشت و از درب سمت سرنشین خارج شد.

یک افسر امنیتی برای کمک پاسخ داد و افسر توانست دستبند را در ویلتشایر قرار دهد. او از نظر پزشکی مورد تایید قرار گرفت و بدون هیچ اتفاق دیگری در زندان کانتی اوسئولا بازداشت شد و به شرارت جنایی، تجاوز و مقاومت در برابر دستگیری بدون خشونت متهم شد. مظنون بعداً با قرار وثیقه 1000 دلاری آزاد شد.

حوالی ساعت 8:45 شب، یک پرستار با یک افسر پلیس که در حال انجام وظیفه امنیتی در بیمارستان بود، تماس گرفت. پلیس به ویلتشایر اطلاع داد که هیچ مراقبت دیگری نمی توانند ارائه کنند و او باید آنجا را ترک کند. در این گزارش آمده است که مظنون سپس برگشت و بیرون رفت.