من یک پزشک هستم. در اینجا آمده است که چگونه در 50 سالگی 100 پوند از دست دادم – و آن را حفظ کردم

هوسودا که اکنون 53 سال سن دارد، می گوید که پس از بچه دار شدن در 30 سالگی به 235 پوند – حداکثر وزن خود – رسیده است. او توانست لاغر شود، اما نه برای مدت طولانی.

وقتی دکتر Emi Hosoda بیمارانی را می بیند که برای کاهش وزن تلاش می کنند، می داند که آنها در چه حالی هستند.

او به خصوص چغندر سوئیسی، کرفس، کاهوی رومی، هویج و خیار را دوست دارد.

حتما چربی های خوب را در رژیم غذایی خود بگنجانید

هوسودا طرز فکر خود را تغییر داد و خود را فردی مناسب و فردی که هر روز ورزش می کند تصور کرد. او به جای “هوازی تا حد مرگ”، تمرینات قدرتی را بخش بزرگی از تمرینات خود قرار می دهد.

او ساعت 4 صبح از خواب بیدار می شود تا حداقل سه روز در هفته ورزش کند – حدود 30 دقیقه با دوچرخه ثابت بدن خود را گرم کرده و حدود یک ساعت وزنه بردارید. برخی از مطالعات نشان می دهد افرادی که می خواهند چربی بسوزانند بهتر است صبح زود ورزش کنند. من یک فرد بسیار عضلانی هستم، بنابراین هدف من این است که لایه چربی را از ماهیچه‌ام جدا کنم. پس این کاری است که من انجام می دهم.

هوسودا می‌گوید علاوه بر مدیریت میل به شکلات و شکر، سطوح بهینه منیزیم نیز به تون عضلانی کمک می‌کند و قلب را در ریتم مناسب نگه می‌دارد.

هوسودا می‌گوید این در مورد پیروی از یک رژیم غذایی با گلیسمی پایین است که بر خوردن غذاهایی تمرکز می‌کند که حتی قند خون شما را حفظ می‌کنند و نه صرفاً مراقب کالری‌ها. یعنی از خوردن غذاهایی مانند برنج سفید، نان سفید، سیب زمینی و خود شکر خودداری کنید.

او اکنون پس از شروع مجدد تلاش‌های کاهش وزن خود در چند سال پیش، زمانی که بدن سنگینش او را خسته کرده و کار را برایش سخت کرده بود، وزنش به 135 پوند رسیده است: «وقتی پزشک شبانه ICU هستید، تماماً در بیمارستان می‌دوید. در طول شب و اگر شما در فرم نباشید، می تواند یک بار باشد.

Emi Hosoda در محل کار (با احترام به Kandis Spurling)

هوسودا می‌گوید، آن‌ها مواد مغذی و فیبر، به‌علاوه حجم زیادی برای خوردن فراهم می‌کنند تا احساس نکنید که از غذا محروم هستید.

هوسودا هنگام حضور در برنامه در روز دوشنبه 9 ژانویه به ساوانا گاتری و هدی کاتب از TODAY گفت که بسیاری از زنان در سال‌های منتهی به یائسگی و سپس در دوران یائسگی با اضافه وزن دست و پنجه نرم می‌کنند.

او هشدار می دهد که باید سطوح خود را “قبل از اینکه خواه ناخواه یک تن منیزیم مصرف کنید” بررسی کنید و افراد مبتلا به مشکلات کلیوی نمی توانند آن را مصرف کنند.

اگر سالم هستید و واقعاً به تقویت نیاز دارید، مکمل ها و غذاهای سرشار از منیزیم از جمله گوجه فرنگی، آجیل و دانه ها می توانند کمک کنند.

تمرینات قدرتی را در تمرینات خود بگنجانید

هوسودا، پزشک داخلی در انومکلاو، واشنگتن، به TODAY.com می گوید: «کاهش بیشتر وزن در حدود 37 سالگی نسبتاً آسان بود.

Emi Hosoda در محل کار (با احترام به Kandis Spurling)

رژیم غذایی با گلیسمی پایین شامل مقادیر متوسطی از لوبیاهای غنی از فیبر، عدس، سبزیجات غیر نشاسته ای، میوه ها و غلات کامل و همچنین پروتئین های بدون چربی مانند ماهی و مرغ بدون پوست است. و چربی های سالم موجود در آجیل، دانه ها و آووکادو. مطالعات نشان داده اند که این برنامه غذایی می تواند به کاهش وزن کمک کند.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

در اینجا برخی از نکات مورد علاقه او از آن کلیپ و تجربه او به طور کلی آورده شده است:

به ارزش قند غذا به جای کالری آن نگاه کنید

هوسودا اخیراً در یک ویدیوی ویروسی از TikTok برخی از توصیه های کاهش وزن خود را به اشتراک گذاشته است.

او می‌گوید که شکر می‌تواند تعادل هورمونی و سلامت روده‌های فرد را به هم بزند، بنابراین این یک ضربه مضاعف است.

کاردیو برای سلامت قلب و عروق مهم است، اما زمانی که به طور انحصاری انجام شود، برای کاهش وزن چندان مفید نیست.

روزانه پنج فنجان سبزیجات کم کربوهیدرات بخورید

او هشدار می دهد که بیشتر غذاهای فرآوری شده دارای کربوهیدرات بسیار بالا و فیبر بسیار کم هستند، «بنابراین می توانند شما را تا جایی که قند خونتان را ثابت نگه دارند، دچار مشکل کنند».

هوسودا می‌گوید اگر عضله‌سازی نمی‌کنید، کارخانه‌ای را نمی‌سازید که در واقع کالری و چربی را بسوزاند. هوسودا می‌گوید عضله متابولیسم را دیکته می‌کند، بنابراین هرچه مقدار بیشتری از آن داشته باشید، بیشتر احتمال دارد که در فرم خود بمانید.

مربیان شخصی جوان‌تر اغلب به زنان می‌گویند که کمتر غذا بخورند و بیشتر ورزش کنند، اما او می‌گوید که زنان 40، 50 و 60 ساله را نمی‌بینند.

Emi Hosoda قبل از کاهش وزن (با احترام به Emi Hosoda)

Emi Hosoda قبل از کاهش وزن (با احترام به Emi Hosoda)

او خودش با چاقی دست و پنجه نرم کرده است، در نهایت 100 پوند از وزن خود را از دست داده و از حدود سال 2020 آن را حفظ کرده است. اما این مسیر برای سال‌های متمادی مسیر دشواری بود و عوامل متعددی علیه او کار می‌کردند.

هوسودا توصیه می کند که مراقب مصرف میوه باشید و توت ها را انتخاب کنید زیرا بار گلیسمی کمتری دارند.

چربی های سالم علاوه بر کمک به راضی نگه داشتن شما می توانند به التهاب کمک کنند. هوسودا روغن آووکادو، روغن زیتون و روغن گردو را توصیه می کند.

اما پس از آن دوران پیش از یائسگی در حدود سال 2010 آغاز شد و من شب‌ها در بیمارستان مشغول به کار شدم، سپس همه شرط‌ها تمام شد. بنابراین تقریباً تمام وزنم را دوباره به دست آوردم.»

بر اساس یک مطالعه مؤسسه ملی بهداشت که دوشنبه، 2 ژانویه منتشر شد، هیدراتاسیون مناسب همچنین ممکن است پیری را کاهش دهد و زندگی عاری از بیماری را طولانی کند. 8 تا 12 فنجان.

هوسودا دارای سابقه خانوادگی قوی دیابت نوع 2 است و می گوید که برای کاهش وزن مجبور به مصرف مکمل هایی برای کمک به مقاومت به انسولین شده است. او FTO دارد، یک نوع ژنتیکی که فرد را مستعد افزایش وزن می کند. او همچنین بیماری تیروئیدی داشت که به سختی قابل تشخیص بود، که لاغری را دشوار می کرد. علاوه بر همه اینها، هوسودا در کودکی تب روماتیسمی داشت و سال‌ها آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کرد، بنابراین سلامت روده‌اش ویران شد و بازسازی آن زمان زیادی طول کشید.

هوسودا می‌گوید: مردم اغلب تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرند، بنابراین ممکن است فکر کنند به یک بشقاب غذا نیاز دارند، اما اگر آب فراوان بنوشند احساس سیری می‌کنند.

«بسیاری از مواقع با بالا رفتن سن، مردم منحصراً ورزش‌های هوازی انجام می‌دهند و سپس تعجب می‌کنند که چرا بدنشان برایشان خوب به نظر نمی‌رسد. به این دلیل است که برای داشتن ترکیب بدنی که مردم تصور می‌کنند، به تون ماهیچه‌ای نیاز دارید.»

چیزی که من به دنبال آن هستم این است: چرا این شخص وزن کم نمی کند؟ چون هر کسی اگر می توانست بدن ایده آل را داشته باشد،” هوسودا می گوید.

به همه این دلایل، وقتی بیمارانی را می‌بیند که «به سختی چیزی می‌خورند»، به طور مداوم ورزش می‌کنند و همچنان در کاهش وزن مشکل دارند، سعی می‌کند عوامل پنهانی را که ممکن است در بازی وجود داشته باشند، کشف کند.

من ضد میوه نیستم. اما من فکر می کنم گاهی اوقات مردم در میوه زیاده روی می کنند یا فکر می کنند که این یک پاس رایگان است. اما شکر دارد.»

آب کافی بنوشید

افراد مبتلا به نارسایی قلبی، بیماری کلیوی یا سطوح پایین سدیم باید قبل از افزایش میزان مصرف آب، با پزشک خود در مورد میزان مصرف آب برای آنها مشورت کنند.

منیزیم کافی برای کنترل هوس قند دریافت کنید