دختر کیم جونگ اون در حالی که کره شمالی از فقر شدید و گرسنگی رنج می برد با ژاکت 2800 دلاری دیور دیده شد.

در ماه فوریه، وزارت اتحاد کره جنوبی گفت که به نظر می رسد همسایه شمالی این کشور با کمبود “فحش” مواد غذایی مواجه است که منجر به مرگ و میر ناشی از گرسنگی شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد ژاپنی در گوگل ارث پدری را که دیرتر منتظر مادرش بود پیدا کرد

اطلاعات بیشتر از NextShark: “شما کرونا گرفتید، همسر!”: دختران بریتانیایی در حال فریاد زدن توهین های نژادپرستانه در یک زوج آسیایی دستگیر شدند

طبق برآورد دانشگاه اقتصاد و تجارت وین در سال 2020، 60 درصد از جمعیت این کشور از فقر مطلق رنج می برند. به عنوان کمترین اقتصاد آزاد در میراث شاخص سال 2023، دولت تقریباً تمام تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد و بیشتر منابع آن صرف توسعه نظامی و تسلیحاتی می شود.

سبک زندگی کیم و خانواده اش با کمبود مزمن غذا در کره شمالی بیشتر در تضاد است. در حالی که مشکلات چندین دهه این کشور در زمینه تغذیه مردمش به خوبی شناخته شده است، برخی کارشناسان می گویند که این کشور با بدترین بحران غذایی از زمان قحطی دهه 1990 به نام “راهپیمایی سخت” مواجه است که منجر به مرگ 3.5 میلیون شهروند از گرسنگی شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: 2 زن در منطقه تئاتر بوستون ساعاتی پس از جلسه محله چینی ها برای رسیدگی به خشونت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

کیم جو آئه، دختر کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی، در عکس های اخیر با یک ژاکت 2800 دلاری دیور دیده می شود.

برای بسیاری در خارج از کره شمالی، سبک زندگی کیم موضوع انتقاد شدید است.

[Source]

در مشاهده های قبلی، دیکتاتور در حال لذت بردن از انواع مختلف دیده شده است تجملاتمانند غذاهای گران قیمت و عجیب و غریب، ساعت، پوشاک، لوازم جانبی و سایر اقلام تحریم شده در کشور. در 10 اکتبر 2020، رهبر کره شمالی با یک ساعت سوئیسی IWC Schaffhausen – که قیمت آنها بیش از 10000 دلار است – به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد حزب کارگر تصویر شد.

سبک زندگی زیاد کیم توسط دنیس رادمن، ورزشکار سابق NBA نیز شاهد بود از کشور بازدید کرد و با دیکتاتور دوستی نزدیک برقرار کرد.

علاوه بر این، به عنوان یکی از منزوی‌ترین کشورهای جهان، گمان می‌رود تجارت و سرمایه‌گذاری به سطوح شدید کاهش یافته و باعث شده کره شمالی در آستانه ورشکستگی باقی بماند.

همانطور که در 17 مارس توسط ساعت KCNA، این پدر و دختر در هنگام پرتاب موشک بالستیک قاره پیما Hwasongpho-17 توسط کره شمالی با هم تصویر شدند. برخلاف شرایط فقیرانه جمعیت کشور توتالیتر، جوآئه 10 ساله لباس برند لوکس فرانسوی کریستین دیور را می پوشید. کت کلاهدار بچه گانه، که دارای برچسب قیمت 2800 دلار است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دیزی ویرسینگهام اولین زن و رئیس POC است که آسوشیتدپرس را رهبری می کند



منبع

این کشف توسط چوسان Noh Suk-jo، که گلدوزی های مربعی و لوزی شکل منحصر به فرد دیور را که در سرتاسر آن بافته شده بود شناسایی کرد.

جوآئه که گمان می رود دختر “محبوب” کیم است، ظاهراً در سبک زندگی مجلل به پدرش پیوسته است.

به گفته ریو هیون وو، سفیر سابق کره شمالی و جدا شده، وظیفه اصلی دیپلمات های کره شمالی در خارج از این کشور «خرید اقلام موجود در لیست کالاهای لوکس برای خانواده کیم جونگ اون» است.