“من فکر می کنم این چیزی است که برخی از مردم در نظر دارند”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

نانسی میس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید فشار زیادی بر جمهوری‌خواهان برای استیضاح بایدن وجود دارد.

  • نانسی میس، نماینده ایالات متحده (R-SC) پس از رای گیری به حمایت از استیو بنن، متحد دیرینه دونالد ترامپ، در مورد تحقیر کنگره در ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن، با خبرنگاران گفتگو می کند.

    سال گذشته، چندین جمهوری خواه با ارائه مقالاتی در مورد استیضاح بایدن از خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، سیاست های مهاجرتی او و توقف اخراج توسط دولتش انتقاد کردند.

    میس روز یکشنبه در برنامه Meet The Press شبکه NBC بود و با چاک تاد مجری برنامه صحبت می کرد که پرسید: “آیا اگر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را به دست گیرند، انتظار دارید رای استیضاح علیه رئیس جمهور بایدن را صادر کنید؟”

    روز چهارشنبه، آدام کینزینگر، نماینده پارلمان گفت که کنگره اکثریت جمهوری خواهان ممکن است هر هفته تلاش کند رئیس جمهور را استیضاح کند. منظور کینزینگر، مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا بود که استیضاح بایدن را بخشی از برنامه رسمی خود قرار داده است.

    در طی مصاحبه با NBC، تاد از نماینده کنگره پرسید که آیا از نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری در سال 2024 حمایت خواهد کرد یا خیر.

    نمایندگان Mace بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    نانسی میس، نماینده ایالات متحده (R-SC) پس از رای گیری به حمایت از استیو بنن، متحد دیرینه دونالد ترامپ، در مورد تحقیر کنگره در ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن، با خبرنگاران گفتگو می کند.رویترز/الیزابت فرانتز

    • که تاد به سادگی پاسخ داد: “وای.”

      هنگامی که تاد از او پرسید اگر استیضاح در صحن باشد، او چگونه رای خواهد داد، میس گفت که به شواهد نگاه خواهد کرد و طبق قانون اساسی رای خواهد داد.

      نماینده کنگره کارولینای جنوبی پاسخ داد: “فشار زیادی بر جمهوری خواهان وجود دارد تا آن رای را داشته باشند، تا آن قانون را ارائه دهند. من فکر می کنم این چیزی است که برخی افراد در حال بررسی آن هستند.”

      نانسی میس، نماینده مجلس نمایندگان می‌گوید در صورت پیروزی حزب در انتخابات میان دوره‌ای و به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان، فشاری بر جمهوری‌خواهان وجود دارد که به استیضاح بایدن رای دهند.

      میس گفت اگر حزب تصمیم بگیرد این رای را برگزار کند، او معتقد است که این رای تفرقه انگیز خواهد بود. او گفت: «به همین دلیل است که وقتی می‌شنوم که مردم می‌گویند می‌خواهند مقالات استیضاح را در مجلس ارائه کنند، شخصاً از آن عقب‌نشینی کردم.

      او به مجری برنامه چاک تاد گفت که اگر حزب رای گیری را انتخاب کند، او معتقد است که باعث تفرقه خواهد شد.

    او گفت: “من از هر کسی که جمهوریخواهان در سال 24 نامزد شوند، حمایت خواهم کرد.”

    در حالی که میس به استیضاح رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ رای منفی داد، در 6 ژانویه از نقش او انتقاد کرد. به CNN گفت که «کل میراث ترامپ» پس از شورش‌های کنگره از بین رفت.

    او به تاد گفت: «اگر احساس کنم روند قانونی برای کسی سلب شده است، به استیضاح هیچ رئیس‌جمهوری رأی نمی‌دهم».

    در برنامه Meet The Press شبکه NBC، میس گفت استیضاح توسط برخی از اعضای حزب جمهوری خواه بررسی می شود.

  • قبل از 6 ژانویه، میس از حامیان ترامپ بود و حتی در سال 2016 برای کمپین او کار می کرد.