جرالدو ریورا از تد کروز به عنوان «زمین مسطح» به دلیل ادعای مضحک که ترامپ در انتخابات پیروز شد، انتقاد کرد.

به دلیل دروغ عجیب سناتورها – که ریورا معتقد است باید بهتر بداند – “هر چیزی که آنها می گویند باید فیلتر مزخرف را مسدود کند.”

ریورا نوشت: “منکران انتخابات مرا افسرده می کنند.” من رئیس جمهور ترامپ را به خاطر او مقصر می دانم کمپین شرم آور برای تهمت زدن و تضعیف ایمان آمریکایی در انتخابات ما… دیگر هرگز نتوانستم از او حمایت کنم. بدون پایبندی به قانون اساسی، ما دوبعدی هستیم.»

برخی از کاربران توییتر شکایت کردند که ریورا تصویر بزرگ را از دست داده است و در نهایت مسئول دروغ های تقلبی انتخاباتی است.

ادعای کروز – و سناتور جاش هاولی (راست از میسوری) و ترامپ – به قدری مضحک است که با این ادعا که زمین صاف است، علیرغم همه شواهد قابل تصور بر خلاف آن، ریورا را در توییتی به تمسخر گرفت.

به نظر می‌رسد که ریورا به طور کلی با ترامپ ورلد و دروغ‌های بی‌وقفه درباره انتخابات «تقلب‌شده» تمام شده است – و رئیس‌جمهور سابق را به سر کار انداخته است.

جرالدو ریورا، شخصیت رسانه ای فاکس نیوز و محافظه کار، روز یکشنبه سناتور تد کروز (تگزاس) را به دلیل ادعای عجیب و غریبش مبنی بر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 سوزاند.

او در اوایل این ماه توییت کرد که “دیگر هرگز نمی تواند” از دوست دیرینه دونالد ترامپ حمایت کند. ریورا، یکی از مجریان دوره‌ای برنامه «The Five» فاکس، گفت که ادعاهای بی‌امان و بی‌اساس ترامپ در مورد تقلب در انتخابات، وفاداری او را از بین برده است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع