مربی اخراج شده کاردینالز شرکت حقوقی را استخدام می کند، درخواست داوری می کند

تمپه، آریز (AP) – شان کوگلر، دستیار مربی آریزونا کاردینالز که اخیراً اخراج شده است، یک شرکت حقوقی را برای تحقیق درباره «ادعاهای مرموز» استخدام کرده است مبنی بر اینکه او ماه گذشته هنگامی که تیم برای بازی مقابل سن در مکزیک بود، به طور نامناسب به یک محافظ زن دست زده است. فرانسیسکو ۴۹رز.

در میان دیگر سرفصل‌های ناخواسته: دی آندره هاپکینز، گیرنده سه‌بار All-Pro، شش بازی به دلیل نقض قوانین NFL در مورد تقویت‌کننده‌های عملکرد، تعلیق شد، در حالی که کوارتربک فرنچایز، Kyler Murray هفته گذشته از زانو آسیب جدی دید که باعث می‌شود او چهار بازی نهایی را از دست بدهد. بازی های فصل

این شرکت ادعا می کند که کاردینال ها کوگلر را بدون انجام تحقیقات کامل یا مصاحبه با او از سازمان اخراج کردند.

کوگلر در بیانیه‌ای گفت: «احترام به زنان برای من یک ارزش اصلی است و چیزی است که به فرزندانم و بازیکنانی که مربی‌شان می‌کنم القا کرده‌ام. اتهامات مرموز کاردینال ها نادرست است و من می خواهم نام خود را پاک کنم. چه ارتباط نادرست یا هویت اشتباه باشد، من و خانواده ام به طور کامل و صادقانه با NFL، کاردینال ها یا هر آژانس دیگری همکاری خواهیم کرد تا به حقیقت در این مورد دست پیدا کنیم و شهرت خود را بازگردانیم.”

کاردینال ها بیانیه خود را در روز جمعه منتشر کردند: “به عنوان یک موضوع حقوقی در حال انجام، ما از اظهار نظر دیگری خودداری می کنیم به جز اینکه بگوییم تیم مطمئن است که این روند به مجموعه ای از حقایق بسیار متفاوت از آنچه امروز ارائه شده است و اینکه دلایل خوبی برای خاتمه دادن به کار آقای کوگلر داشت.

این شرکت حقوقی مدعی است که کوگلر به دلیل «ادعاهای غیرمستند مبنی بر اینکه به طور نامناسبی به یک محافظ زن دست زده است» اخراج شده است.

مایکل پتینی، وکیل دادگستری گفت: «تهاجمات علیه مربی کوگلر به سادگی نادرست است و به شان، همسر و خانواده‌اش آسیب‌های شخصی و حرفه‌ای وارد کرده است». مربی و خانواده‌اش ناامید بوده‌اند که از دفتر کاردینال‌ها و دیگران بفهمند که چه دلیل یا شواهدی برای خاتمه دادن به او استفاده شده است.»

___

اخراج کوگلر بخشی از فصل پر فراز و نشیب کاردینال ها (4-9) بوده است، که فصل را با امیدهای زیادی آغاز کردند اما در 6 بازی گذشته 5 شکست خورده اند.

کوگلر شرکت حقوقی شیلدز پتینی را استخدام کرد، که روز جمعه گفت که در پاسخ به رسیدگی کاردینال ها به وضعیت، که منجر به اخراج کوگلر شد، درخواست داوری را با NFL ارائه کرده است.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

کوگلر 56 ساله محبوب – که مربی خط تهاجمی تیم و هماهنگ کننده بازی های دونده بود – از سال 2019 در تیم حضور داشت. کاردینال ها در مکزیک بودند تا دوشنبه شب با 49 ها بازی کنند. کاردینال ها گفتند این حادثه روز شنبه قبل از بازی اتفاق افتاد و او توسط تیم به خانه فرستاده شد.