مرد بار فورت لادردیل را با 2 زن ترک می کند. معاونان می گویند که 25000 دلار رولکس او را دزدیدند

روز پنجشنبه، نمایندگان ویدئوی نظارتی را از دو زن منتشر کردند که به عقیده آنها در پشت جلسه ملاقات بودند که به جنایت تبدیل شد.

در سال 2016، یک زن کلمبیایی به اتهام سرقت جواهرات و پول نقد از گردشگران پس از اغوای آنها دستگیر شد. جنایت مشابهی در هالیوود اتفاق افتاد.

در ماه ژوئن، مردی با زنی که در یک بار فورت لادردیل ملاقات کرده بود، به خانه رفت و روز بعد به تنهایی از خواب بیدار شد، ساعت‌ها و سایر اقلام 52500 دلاری را گم کرده بود.

از هر کسی که در مورد سرقت ساعت فورت لادردیل اطلاعاتی دارد خواسته می شود با کارآگاه BSO Lauderdale-By-The-Sea Glen Genovese با شماره 954-640-4245 تماس بگیرد یا از طریق برنامه SaferWatch یک نکته ارسال کند. اگر می‌خواهید ناشناس بمانید، با Broward Crime Stoppers با شماره 954-493-TIPS (8477)، به صورت آنلاین در browardcrimestoppers.org تماس بگیرید، یا شماره **TIPS (8477) را شماره‌گیری کنید.



منبع

زنان در این ویدئو، که به گفته محققان در اواسط 20 سالگی هستند، در حال قدم زدن در بار و پیاده رو هستند. معاونان گفتند که یکی از آنها لباس سفید بر تن دارد و روی ران چپش خالکوبی عقرب دارد. زن دیگر لباس زرد به تن دارد.

این اولین باری نیست که یک شب بیرون از شهر با یک خرید و فروش گران تمام می شود.

در ماه می، سرقت مشابهی در میامی اتفاق افتاد. یک مرد 35 ساله با زنی که در بار ملاقات کرده بود به کانکس مجلل خود در میامی بازگشت. او از خواب بیدار شد و متوجه شد که این زن و مجموعه ساعت های 200000 دلاری او از بین رفته اند

در سال 2018، مردی به پلیس گفت که توسط دو زن که از باشگاه به خانه برده بود با اسلحه به او مواد مخدر زدند. پلیس گفت که بیش از 200 هزار دلار زنجیر، دستبند و ساعت به سرقت برده است.

ساعت دو رنگ Submariner Blueface Rolex او نیز همینطور بود که قیمت آن حدود 25000 دلار تخمین زده می شود. کارت اعتباری او نیز به سرقت رفت. او حوالی ساعت 5 بعدازظهر 5 دی ماه سرقت را به پلیس گزارش داد.

در سال 2020، یک شب معاشقه در یک کازینو بروارد به پایان رسید که مردی در اتاق هتلش مواد مخدر مصرف کرد و 9000 دلار پول نقد دریافت کرد.

و حدود یک ساعت بعد این کار را کردند. نمایندگان گفتند که این مرد زنان را برای نوشیدن به خانه اش برده است. خوابش برد و وقتی بیدار شد زنها رفته بودند.

بدبختی مرد حدود ساعت 3 بامداد 4 دسامبر آغاز شد. این زمانی بود که نمایندگان می گویند او با دو زن بیرون از بار ملاقات کرد. بازرسان می گویند که آنها شماره تلفن های خود را رد و بدل کردند و موافقت کردند که بعداً با هم ملاقات کنند.

کلانتر در ایمیلی به میامی هرالد گفت: “در حال حاضر در تحقیقات، هیچ مدرکی دال بر مصرف مواد مخدر در این حادثه وجود ندارد.”

معاونان گفتند مردی که با دو زن به خانه رفت و در یک بار فورت لادردیل ملاقات کرد، به تنهایی از خواب بیدار شد و متوجه شد که ساعت 25000 دلاری رولکس خود گم شده است.

کلانتر شهرستان Broward گفت که زنان پشت این سرقت توسط دوربین در بار Rooftop @1WLO در لاس اولاس بلوار در فورت لادردیل شکار شدند. بازرسان روز پنجشنبه ویدئوی نظارتی از این زنان را منتشر کردند و از آنها می‌پرسند که چه کسانی هستند و کجا می‌توانند آنها را پیدا کنند.