مدیر بایدن در هفته‌های آینده با ممنوعیت لامپ‌ها روبه‌رو می‌شود

در برنامه FOX NEWS بخوانید

جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، سال گذشته گفت: «صنعت روشنایی در حال حاضر محصولات کارآمدتر انرژی را پذیرفته است و این اقدام پیشرفت را برای ارائه بهترین محصولات به مصرف‌کنندگان آمریکایی و ساختن آینده‌ای بهتر و روشن‌تر تسریع می‌کند.»

در اولین روز ریاست جمهوری خود در ژانویه 2021، رئیس جمهور بایدن امضا کرد یک فرمان اجرایی که از وزارت انرژی می‌خواهد «بازنگری‌های اساسی» در استانداردها و استانداردهای فعلی مقررات لوازم خانگی که توسط دولت ترامپ تنظیم شده است، انجام دهد. یک ماه بعد، آژانس شروع به پیشبرد بیش از دوازده قانون بهره وری انرژی کرد که بر طیف وسیعی از لوازم خانگی تأثیر گذاشت.



منبع

در ادامه نامه آمده است: «در حالی که ال‌ای‌دی‌ها نسبت به لامپ‌های رشته‌ای کارآمدتر و عموماً ماندگارتر هستند، در حال حاضر قیمت بیشتری نسبت به لامپ‌های رشته‌ای دارند و برای عملکردهای خاصی مانند کم‌نور کردن پایین‌تر هستند». به جای تنظیم کردن لامپ‌های رشته‌ای خارج از بازار، با حفظ انتخاب بین لامپ‌های رشته‌ای و ال‌ای‌دی، به مصرف‌کنندگان بهترین خدمات داده می‌شود.»

مادرید، اسپانیا - 14 مارس: مجموعه ای از لامپ ها در یک سبد در 14 مارس 2023، در مادرید، اسپانیا.  شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در فوریه نسبت به ماه قبل 0.9 درصد افزایش یافت و نرخ سالانه خود را یک دهم به 6 درصد افزایش داد که دلیل آن افزایش برق، تورهای بسته و مواد غذایی بود که افزایش یافت. بر اساس داده‌های نهایی که امروز توسط موسسه ملی آمار (INE) منتشر شد، قیمت‌های آنها 16.6 درصد نسبت به سال گذشته، بالاترین افزایش از سال 1994 است.  تورم نهایی فوریه یک دهم واحد درصد کمتر از تورم پیشرفته در پایان ماه گذشته است، زمانی که INE به نرخ 6.1 درصد اشاره کرد، در حالی که افزایش ماهانه در نهایت نه دهم درصد در مقایسه با تورم افزایش یافته است. افزایش 1٪ در ابتدا برآورد شده است.  (عکس از ادواردو پارا/اروپا پرس از طریق گتی ایماژ)

یک ائتلاف از بازار آزاد گروه‌های مصرف‌کننده مخالف ممنوعیت لامپ‌های رشته‌ای سال گذشته در نامه‌ای به DOE نوشتند.

ما مدت هاست که لامپ های قدیمی ناکارآمد را حذف کنیم زیرا این پیشرفت به طور غیرقانونی توسط دولت ترامپ برای بیش از دو سال به تعویق افتاده است. لامپ های LED که جایگزین لامپ های رشته ای قدیمی می شوند، یک ششم انرژی را برای تحویل مصرف می کنند. جو ووکوویچ، مدافع بهره وری انرژی در شورای دفاع از منابع طبیعی می گوید: همان مقدار نور و حداقل 10 برابر بیشتر دوام می آورد.

گروه های زیست محیطی که با اقدامات دولت ترامپ مخالف بودند، دولت بایدن را به دلیل سرکوب لامپ های رشته ای تشویق کردند.

ادمین بایدن با ادامه جنگ بر روی وسایل برقی کولر گازی را سرکوب کرد

پرزیدنت بایدن و جنیفر گرانهولم

طبق اعلامیه DOE، این مقررات سالانه 3 میلیارد دلار در قبوض آب و برق صرفه جویی می کند و انتشار کربن را تا 222 میلیون تن در سه دهه آینده کاهش می دهد.

مقرراتی که خرده فروشان را از فروش لامپ های رشته ای منع می کند، توسط وزارت انرژی (DOE) در آوریل 2022 نهایی شد و قرار است از اول اوت 2023 اجرایی شود. DOE اجرای کامل این ممنوعیت را آغاز خواهد کرد. اما در حال حاضر از خرده فروشان خواسته است تا دور شدن از نوع لامپ را آغاز کنند و در ماه های اخیر، شروع به صدور اخطارهای هشدار برای شرکت ها کرده است.

این گروه‌ها افزودند که تخمین‌های مربوط به مزایای آب‌وهوای قوانین بهره‌وری انرژی «سفته‌بازی، مبتنی بر فرض‌ها، و مستعد سوگیری در دست آژانس‌هایی با دستور کار نظارتی است».