وکیل مایکل کوهن می گوید که پرونده نیویورک علیه ترامپ “بسیار محکم” است و احتمالا هیئت منصفه فقط باید از خود بپرسند که آیا ترامپ “هیچ انگیزه سیاسی” برای پرداخت استورمی دانیلز داشته است یا خیر.

دیویس گفت: “شهادت های زیادی وجود دارد، اسناد زیادی در مورد انگیزه های سیاسی وجود دارد. اگر یک هیئت منصفه بگوید بله، او انگیزه های سیاسی در گرفتن نتیجه داشت – اگر قانون وجود داشته باشد، این حکم است.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

وکیل مایکل کوهن گفت که پرونده علیه دونالد ترامپ “بسیار محکم” است، اگرچه “پرونده آسانی” نخواهد بود.

  • رئیس‌جمهور سابق روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه منهتن در تحقیق درباره پولی که به استورمی دانیلز بازیگر فیلم بزرگسالان قبل از انتخابات 2016 پرداخت شده بود، متهم شد. بر اساس گزارش CNN، انتظار می رود ترامپ هفته آینده تسلیم شود و در کیفرخواست با بیش از 30 اتهام مواجه است.

    “مسئله حقوقی توسط یک قاضی تصمیم گیری خواهد شد، اما سوال واقعی بسیار ساده است: آیا دونالد ترامپ زمانی که به مایکل دستور داد 130000 دلار به استورمی بپردازد، انگیزه سیاسی داشته است؟” دیویس گفت. “هر

    دیویس به چاک تاد، مجری ان‌بی‌سی نیوز گفت: فقط یک سوال وجود دارد که هیئت منصفه باید بپرسد و به آن پاسخ دهد.

    وکیل مایکل کوهن معتقد است که پرونده جنایی علیه دونالد ترامپ در تحقیقات دادستان منطقه منهتن “بسیار محکم” است اگرچه “پرونده آسانی نخواهد بود.”

    وکیل کوهن به NBC News گفت: “دفاع او این خواهد بود که “نه، همه چیز در مورد نگرانی ملانیا بود.” حالا من به مخاطبان شما و هر هیئت منصفه ای می گویم که شما تصمیم بگیرید که آیا این بهانه ای قابل باور است یا خیر.

    دیویس گفت: «این یک مورد آسان نخواهد بود، زیرا آنها باید یک قانون جدید ایجاد کنند. “اما به همین دلیل است که من فکر می‌کنم این یک مورد بسیار بسیار محکم است، شاید محکم‌تر از هر مورد دیگر. همه این را از دست داده‌اند.”

    مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار سابق دونالد ترامپ، وکیل او، لنی دیویس، قبل از حضور در هیئت منصفه کوهن در اواسط ماه مارس به او می پیوندد.مری آلتافر/AP

    • لنی دیویس، وکیل دادگستری گفت که اگر تحقیقات منهتن به محاکمه برسد، کوهن “شاهد اصلی” خواهد بود.

    • لنی دیویس، وکیل دادگستری روز جمعه به شبکه NBC گفت: کوهن، مدعی سیاسی قدیمی ترامپ که به دشمن سیاسی تبدیل شده است، انتظار می‌رود در صورت محاکمه، «شاهد اصلی» این پرونده باشد.

      مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار سابق دونالد ترامپ، وکیل او، لنی دیویس، قبل از حضور در هیئت منصفه کوهن در اواسط ماه مارس به او می پیوندد.

      او گفت که هیئت منصفه بالقوه فقط باید بپرسند که آیا ترامپ “هیچ انگیزه سیاسی” در پرداخت به استورمی دانیلز داشته است یا خیر.