“یک دنباله طولانی از مردم وجود دارد که احساس سوختگی می کنند”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

هابرمن خاطرنشان کرد که مشاوران ترامپ با اخبار کیفرخواست “غافلگیر شدند” و او اظهار داشت که برخی از اعضای تیم ترامپ در واقع متوجه شد از گزارش او و همکارانش.

او درباره رئیس جمهور سابق گفت: “او بسیار عصبانی است، این واقعاً نباید کسی را شگفت زده کند.” “فکر نمی‌کنم این بدان معناست که او منگنه‌ها را پرتاب می‌کند، اما فکر می‌کنم او واقعاً عصبانی است. من فکر می‌کنم هر چیزی که در بیانیه‌اش در مورد اینکه چگونه این یک پیگرد سیاسی و پیگرد سیاسی است، می‌دید، چیزی است که او واقعاً به آن اعتقاد دارد. و من انتظار دارم که با شدت بیشتری گفته شود.»

مگی هابرمن از نیویورک‌تایمز گفت که چندین کارگر سازمان ترامپ از متهم شدن رئیس‌جمهور سابق خرسند هستند.

  • او افزود: «این اکنون در دست هر قاضی است که او می‌کشد و رأی‌دهندگان چه فکر می‌کنند».

    هابرمن روز پنجشنبه در حالی که با اندرسون کوپر، مجری شبکه سی‌ان‌ان صحبت می‌کرد، گفت که روند محاکمه برای ترامپ «بسیار سخت‌تر» از آن چیزی است که بسیاری تصور می‌کنند.

    مگی هابرمن
    • هابرمن گفت که ترامپ به طور کلی احساس می‌کند که می‌تواند همه چیز را در زندگی‌اش کنترل کند، اما محاکمه‌های نزدیک و گام‌های بعدی همه چیز را برای او تغییر داده است.

      پس از رأی هیئت منصفه بزرگ منهتن به متهم کردن ترامپ، هابرمن که کتاب «مرد با اعتماد به نفس» را نوشت و به طور گسترده به عنوان برجسته‌ترین وقایع نگار دوره ریاست‌جمهوری سابق در کاخ سفید شناخته می‌شود، در طی یک مصاحبه میزگرد در برنامه «امروز صبح» در CNN گفت. او بلافاصله پس از انتشار اخبار کیفرخواست او شروع به دریافت پیام از کارمندان کرد.

      “تعداد افرادی که دیروز از آنها شنیدم که برای شرکت او کار می کردند و واقعاً خوشحال بودند – یک نفر پیامک داد با عبارت “خبر شگفت انگیز”. این واقعاً چیزی به شما می گوید که سر این افراد کجاست.” او ادامه داد.

      او گفت: “مسیر طولانی از مردم وجود دارد که به هر طریقی توسط دونالد ترامپ احساس سوختگی می کنند. ما قطعا این را در کاخ سفید دیدیم.” این الگویی بود که چندین دهه قبل از سازمان ترامپ وجود داشت.»

      هابرمن طی یک مصاحبه می‌گوید: «او بسیار عصبانی است، این واقعاً نباید کسی را شگفت‌زده کند.

    هابرمن جمعه در سی ان ان گفت: «یک نفر با عبارت «خبر شگفت انگیز» پیامک فرستاد.

  • هابرمن سپس از جایگاه منحصر به فردی که ترامپ پیش از محاکمه مورد انتظارش در روز سه شنبه در منهتن دارد صحبت کرد.

    “او اکنون مراحل دستگیری را طی می کند. و من فکر می کنم که این برای او بسیار آزاردهنده تر از آن چیزی است که مردم تصور می کنند. ” او گفت.

    مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز روز جمعه گفت که چند کارمند سازمان ترامپ به او پیامک فرستادند و خوشحالی خود را از اتهامات وارده به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا توسط دادستانی منطقه منهتن در رابطه با پرداخت پولی که به بازیگر فیلم بزرگسالان استورمی دانیلز پرداخت شد، ابراز کردند.

    او درباره رهبر جمهوری خواهان سنای کنتاکی و متحدانش در مجلس پایین گفت: «او به نوعی توانست استیضاح را کنترل کند زیرا میچ مک کانل در دادگاه سنا در کنار او بود و جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در کنار او بودند. او حتی با گزارش مولر و تحقیقات توانست استیضاح دوم را تا حدودی کنترل کند. او هرگز به عنوان رئیس جمهور مستقر متهم نخواهد شد.