مادربزرگ کره ای از مرغ جوجه گردان Costco در یک ویدیوی ویروسی پول می گیرد

بارگذاری شده توسط الن پارک (@ملون_پارک) در روز چهارشنبه، ویدیوی آشپزی که مادربزرگش را نشان می‌دهد از مرغ جوجه گردان معروف 4.99 دلاری باشگاه انبار برای یک غذای متفاوت استفاده می‌کند، تا زمان نوشتن این مقاله به سرعت 3.1 میلیون بازدید و بیش از 280000 لایک به دست آورد.

این اولین بار نیست که مادربزرگ پارک در صفحه TikTok خود ظاهر می شود. این دو به دلیل رابطه نزدیک و ویدیوهای آشپزی خود که اغلب در فضای مجازی منتشر می شوند، شناخته شده اند.

“مرسی مادربزرگ! من قطعاً این کار را شروع خواهم کرد! خیلی ساده و خوشمزه به نظر میرسه ☺️،یکی از کاربران نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پپسی ژاپن کولای جدیدی تولید می کند که با مرغ سرخ شده کارااژ ترکیب می شود تا بهترین طعم را داشته باشد.

این ویدئو کار ایجاد کالگوکسوی مرغ Costco را نشان می دهد، با شرح جزئیات هر مرحله در طول ویدیو. کالگوکسو که به معنی سوپ رشته فرنگی با چاقو است، یک غذای سنتی کره ای است. اغلب در تابستان خورده می شود و به خاطر ویژگی های سبک و آرامش بخشش معروف است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سنگاپوری‌ها با TikToker ژاپنی که ادعا می‌کند «چاپ کردن» منحصر به ژاپن است موافق نیستند

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی با چهره سیاه در حال تمسخر “پری دریایی کوچک” به عنوان خواهر و برادر ستاره اندونزیایی شناخته شد



منبع

بسیاری از کاربران TikTok این دستور غذا را دوست داشتند و برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود به نظرات خود پرداختند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن سالخورده چینی مجبور به سوار شدن به اسکوتر اسباب‌بازی به خانه می‌شود، وقتی پسرش آنقدر مشغول است که او را بیاورد

یک مادربزرگ کره ای به دلیل پختن کالگوکسو (نودل با چاقو) از مرغ Costco باقیمانده در TikTok در فضای مجازی منتشر شده است.

در نزدیکی پایان ویدیو، پارک لحظه‌ای از خوردن غذای کامل را با مادربزرگش به اشتراک می‌گذارد، و نکته‌ای از اضافه کردن برنج وقتی نودل تمام شد را به اشتراک می‌گذارد.

“مکزیکی هستم اما یاد گرفتم که این را درست کنم و از یک جوجه کاستکو تقریباً 4 وعده غذا درست می کنم!” دیگری به اشتراک گذاشت