لیک توییتی را که قاضی ماریکوپا را هدف قرار داده بود، پس از اینکه مقامات به دنبال تحریم بودند، حذف کرد

کمپین لیک به قاضی نوشت: «توئیت‌ها، به‌ویژه آنهایی که توسط دیگران نوشته شده‌اند، از تحریم‌ها بر اساس قانون آریزونا حمایت نمی‌کنند».

کانتی ماریکوپا و هابز – در هر دو سمت خود به عنوان وزیر امور خارجه و فرماندار منتخب – با استناد به این توییت از قاضی درخواست کردند تا روز دوشنبه لیک و وکلای او را تحریم کند و استدلال کردند که چالش انتخاباتی گسترده‌تر کمپین لیک بی‌اساس بوده و به منزله آزار و اذیت است.

سخنگوی این شرکت اظهار نظر در مورد توییت الیاس در مورد پست لیک را به تعویق انداخت.

این توییت به نقل از مقاله نظری الکساندر منتشر شده توسط وب سایت محافظه کار Townhall است، اگرچه در این مقاله ذکر نشده است که کدام کارشناسان حقوقی معتقدند قاضی مرتکب ناشایستگی شده است و هیچ مدرکی برای این ادعاها ارائه نکرده است.

شرکت حقوقی پیشرو انتخاباتی Elias Law Group، که توسط مارک الیاس مدیریت می شود، نماینده هابز در این پرونده به عنوان فرماندار منتخب است.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

توییتی که اوایل صبح دوشنبه منتشر شد، به شریک موسس یک شرکت حقوقی که نماینده فرماندار منتخب کیتی هابز (D) است، به پیتر تامپسون، قاضی دادگاه عالی شهرستان ماریکوپا، ایمیلی ارسال کرد که «چه بگویم» در حالی که او اخراج را نوشته بود.

الیاس: “امروز دروغ های زیادی درباره خودم گفته اند – بیش از حد معمول.” در توییتر نوشت. «بیش از حتی پس از انتخابات 2020. من همیشه ابتدا به آنها اشاره می کنم و درخواست حذف آنها را دارم. مردم شریف این کار را می کنند. اما، افرادی که هنوز در مورد من دروغ می گویند، عمدا این کار را انجام می دهند. اما من تمام کردم. شب بخیر.”

هیل برای اظهار نظر بیشتر با کمپین لیک تماس گرفته است.

“رد شکایت انتخاباتی دریاچه کاری نشان می دهد که محرومیت از رای دهندگان دیگر اهمیتی ندارد @Rach_IC:” کارشناسان حقوقی تصمیم او را باور دارند [by Judge Thompson] در توییتی که اکنون حذف شده است، آمده است، آنها مشکوک هستند که وکلای چپ‌گرا مانند مارک الیاس به او ایمیل زده‌اند که چه بگوید.

نامزد شکست خورده فرمانداری آریزونا، کاری لیک (R) توییتی را حذف کرد که قاضی را که چالش انتخاباتی او را رد کرده بود، به نقض یکپارچگی متهم کرد.

کمپین لیک در پرونده های دادگاه استدلال کرد که این پست “به سادگی بازنشر” نویسنده مقاله، ریچل الکساندر است.