این کودک نوپا شایان ستایش را ببینید که پدر مستقر خود را به خانه بازمی‌گرداند

فیس بوک

TikTok

پس از انتظار ساعت‌ها برای یک کودک نوپا، پدر آدالین، ران دوربین، هواپیمای خود را ترک کرد. او از یک اعزام هفت ماهه به خانه در باکس الدر، داکوتای جنوبی بازگشت.

به اندازه کافی خبر بد وجود دارد! به ما کمک کنید تا به دنیا نشان دهیم که چقدر اخبار خوب در اطراف خود داریم.

اینجا را ارسال کنید

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بازگشت کودک به خانه با پدر Airman کاملاً به زمین می‌رسد





منبع

توییتر

یوتیوب

اگر ویدیو، عکس یا حتی داستانی دارید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، روی پیوند زیر کلیک کنید تا همه چیز را به ما بگویید. اگر بخواهیم در مورد لحظات مهربان شما داستانی بسازیم، فردی از تیم Humankind با شما تماس خواهد گرفت.

آدالین نمی‌دانست چرا آنجاست، اما لحظه‌ای که پدرش را دید، دقیقاً می‌دانست چه کسی به سمت او می‌رود.

آدالین دوربین دو و نیم ساله در وسط فرودگاه منطقه ای راپید سیتی با تابلویی ایستاده بود که روی آن نوشته شده بود: «من اینجا هستم تا پدرم را بیاورم، فقط نمی دانم زیرا نمی توانم. هنوز بخوان!»

Humankind from USA TODAY داستان‌های نشاط‌آوری در مورد مهربانی، پیروزی‌ها و روابط خاص می‌گوید. اگر امثال شما نبودند که لحظات مهربانی را در دوربین ثبت می کنند، نمی توانستیم این همه مهربانی را به دنیا نشان دهیم!

ویدیوی بالا را تماشا کنید تا این دیدار شیرین را ببینید.

اینستاگرام

مطمئن نیستید چه نوع محتوایی را ارسال کنید؟ ما را در پلتفرم رسانه اجتماعی دلخواه خود بررسی کنید و به اطراف نگاهی بیندازید! ما انواع لحظات خبر خوب را در مورد انسان ها، حیوانات، اعضای ارتش ایالات متحده، بچه های مهربان، اخلاق ورزشی در داخل و خارج از زمین و موارد دیگر پوشش می دهیم!