لورا اینگراهام مهمان را به خاطر انداختن رسوایی های فاکس در چهره اش رها کرد

مهمان برنامه لورا اینگراهام مجری فاکس نیوز در روز چهارشنبه او و شبکه را به خاطر چندین رسوایی گذشته، از جمله ادعای آزار جنسی توسط ستارگان شبکه و حتی زمانی که اینگراهام یک بازمانده تیراندازی در مدرسه را به سخره گرفت، گرفتار شد.

آلموند گفت: «من روی هواداران و چیزی که اساساً به آن اعتقاد دارم تمرکز کرده‌ام، این نیست که هرگونه ممنوعیت دولتی فوتبال را ایمن‌تر می‌کند، و مطمئناً برخی اوباش افسانه‌ای که شما به آن اشاره کردید تا بینندگانتان را بترسانند، نیست.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اینگراهام اندکی بعد می‌گوید: «این یک حرکت کوچک بامزه است. “سعی می کنم شما را وادار کنم به یک سوال پاسخ دهید.”

اخبار فاکس

انگراهام با تحقیر مهمانش پاسخ داد: “تلاش خوب است، رفیق کوچک.” “این کاری است که آنها همیشه انجام می دهند.”

آلموند قبل از قطع شدن خوراک و میکروفونش گفت: «چند سال پیش، وقتی به یکی از بازماندگان تیراندازی دسته جمعی پارکلند طعنه زدید، فقط به این دلیل عذرخواهی کردید که تبلیغ‌کنندگان از برنامه شما کناره‌گیری کردند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

آلموند پاسخ داد: “اوه، من فکر می کنم این کل مدل اقتصادی شماست.” کل مدل اقتصادی شما ترساندن بینندگان است. این تمام کنسرت شماست.»

اخبار فاکس

اینگراهام مداخله کرد که او «سعی نمی‌کند بینندگان را بترساند» و این ورزش «سیاست نیست».

بعداً بحث به تلاقی فوتبال و اتفاقات در عرصه عدالت سیاسی و اجتماعی پرداخت.

آلموند ادعا کرد که NFL در صورت وجود انگیزه اقتصادی، بازی را ایمن تر خواهد کرد. او توضیح داد که یک مشکل روابط عمومی قبل از مقایسه با کارفرمای Ingraham واجد شرایط است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در پایان مصاحبه، آلموند مجدداً اشاره کرد که یک نیروی محرکه برای تغییر یک انگیزه مالی است و مقایسه مناسبی را در این فرآیند ترسیم کرد.

او گفت: «مثل فاکس نیوز است که مجریانی دارید که ظاهراً افراد را مورد آزار جنسی قرار می دهند. فاکس نیوز برای از بین بردن این مشکل روابط عمومی پول می اندازد.

در پی یک حادثه ترسناک که باعث شد دامار هملین ایمنی بوفالو بیلز در جریان بازی روز دوشنبه مقابل سینسیناتی بنگالز دچار ایست قلبی شود، اینگراهام با استیو آلموند، کتاب 2015 او صحبت کرد. علیه فوتبال: مانیفست بی میلی یک هوادار استدلال می کند که وقت آن رسیده که ورزش را کنار بگذاریم.