لورا اینگراهام از همدستان واقعی در تیراندازی دسته جمعی بوفالو نام می برد و ما حتی نمی توانیم

او به یک تیتر رولینگ استون اشاره کرد که در آن نوشته شده بود: “تیرانداز بوفالو یک “گرگ تنها نیست”. او یک جمهوری خواه جریان اصلی است.» این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه قاتل متهم «نظریه جایگزینی بزرگ» را که در میان محافظه‌کاران رایج‌تر شده است (از جمله تاکر کارلسون در فاکس نیوز و الیز استفانیک، جمهوری‌خواه ارشد مجلس نمایندگان) را پذیرفت و تبلیغات را به «نتیجه منطقی» خشونت‌آمیز خود رساند.

لورا اینگراهام روز دوشنبه به طرز مضحکی ادعا کرد که رسانه های غیر راست “همدست واقعی” در تیراندازی دسته جمعی در بوفالو، نیویورک هستند که در آخر هفته 10 نفر کشته شدند. (ویدیوی زیر را تماشا کنید.)

H/T موضوعات رسانه ای

اینگراهام قبلا رسانه های خبری را مسئول قتل سیاه پوستان توسط پلیس می دانست.

بقیه بخش پرت و پلاهای او را اینجا ببینید:

او تمام نشده بود

اینگراهام با عصبانیت گفت: «خبرنگاران گونزو در رولینگ استون می گویند نه، نه، نه، نه، اینجا همدستانی وجود دارد: جمهوری خواهان. این بسیار ضعیف است، من حتی نمی خواهم امشب در مورد آن صحبت کنم زیرا بسیار قابل پیش بینی است. این خیلی لنگ است، زیرا همدستان واقعی در رسانه ها هستند. رسانه هایی که از دولتی حمایت می کنند که این کشور را با سیاست هایی که هر روز خانواده های آمریکایی را فقیرتر می کند، به زانو در آورده است. و آنها این تدبیر را بارها امتحان کرده اند.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

مجری فاکس نیوز از تلاش‌های دموکرات‌ها برای محدود کردن سخنان نفرت‌انگیز که نوعی خشونت را توسط مرد مسلح سفیدپوست مظنون که قبل از حمله به یک سوپرمارکت یک مانیفست آنلاین نژادپرستانه را ترک کرد، تحریک می‌کند، انتقاد کرد.