ترامپ وارد انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه شد. دموکرات‌ها امیدوارند که او ادامه دهد.

فیلیپس گفت: «من فکر می‌کنم باید به او اجازه داده شود که به این پلتفرم بازگردد و تابع همان آیین‌نامه رفتاری باشد که همه کاربران توییتر دارند.» “من فکر می کنم که سودمند و مناسب باشد.”

اما اذعان فزاینده ای وجود دارد که استفاده از بیزاری دائمی رای دهندگان از سال های ترامپ ممکن است یکی از بهترین استراتژی های آنها برای جلب نظر رای دهندگان در ماه نوامبر باشد، به ویژه با توجه به اینکه دستور کار سیاستی آنها در زمینه هایی مانند کاهش هزینه داروهای تجویزی و تصویب حق رای کوتاه است. قانون گذاری.

وایلد با حمله ترامپ به نماینده دیوید مک‌کینلی، نماینده جمهوری دموکرات، به دلیل رای دادن به بسته زیرساختی دو حزبی مخالفت کرد و آن را “حرف‌بازی” خواند. مک کینلی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در هفته گذشته به نماینده همکار خود، الکس مونی، که مورد حمایت ترامپ قرار گرفته بود، شکست خورد.

برای دموکرات‌ها، صحبت درباره ترامپ بدون ریسک نیست. در انتخابات فرمانداری ویرجینیا در سال 2021، دموکرات ها زمان و پول بیشتری را صرف جلب توجه به حمایت ترامپ در این رقابت کردند. از دست داد.

رهبران و استراتژیست های دموکرات می گویند دموکرات ها باید پیامی ایجاد کنند که به آنها اجازه دهد در برابر “جمهوری خواهان افراطی MAGA” مانند نمایندگان مارجوری تیلور گرین، R-Ga.، Madison Cawthorn، RN.C. و Matt Gaetz، R-Fla. هدف از ترسیم تصویری از یک حزب جمهوری خواه است که با دیدگاه رای دهندگان حومه شهرها همخوانی ندارد.

او ترامپ را «بازیگر بزرگ پنسیلوانیا» خواند، به‌ویژه در رقابت‌های سنا و فرمانداری امسال. اما وایلد گفت که او چهل و پنجمین رئیس‌جمهور را برای جمهوری‌خواهانی که برای به چالش کشیدن او در منطقه نوسان دره لیهایش «به‌ویژه مفید» می‌نگرند.

سنا گفت که نحوه استفاده دموکرات‌ها از ترامپ در سال 2022 باید تا حد زیادی به منطقه، سابقه جمهوری‌خواهانی که با آنها رقابت می‌کنند و نوع رای‌دهندگانی که باید به آنها برسند بستگی دارد.

واشنگتن – دونالد ترامپ خود را در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان این هفته در پنسیلوانیا قرار داده است که باعث ناراحتی برخی از اعضای حزب جمهوری خواه در آنجا شده است، زیرا فکر می کنند او ممکن است نامزدهای اشتباهی را انتخاب کرده باشد و بی جهت رقابت را به هم ریخته باشد.

دموکرات‌ها همچنان در تلاش هستند تا دقیقاً نقشی را که ترامپ باید در کمپین‌های انتخاباتی خود ایفا کند، در حالی که پاییز امسال از اکثریت ضعیف مجلس نمایندگان و سنا دفاع می‌کنند، بپذیرند.

مالونی در مصاحبه ای گفت: «آنچه که ما در برابر آن قرار خواهیم گرفت، عناصر افراطی است که امروز حزب جمهوری خواه را تعریف می کند و به کارگران صدمه می زند. «اولویت آنها ممنوعیت سقط جنین در تمام 50 ایالت است. این یک دستور کار افراطی جمهوری خواه MAGA است. این ربطی به رئیس جمهور سابق ندارد. …

به گفته یک منبع آگاه با استراتژی کاخ سفید، نظرسنجی در میان دموکرات ها، از جمله کاخ سفید، منتشر شده است که نشان می دهد اصطلاح “MAGA” در میان رای دهندگان مستقل و میانه رو جمهوری خواه، به ویژه آنهایی که در حومه شهر هستند، طنین انداز شده است.

وایلد به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «به تنهایی، او دلیلی است که ما نمی‌توانیم کاری در این شهر از نظر کار بر اساس دو حزب انجام دهیم». و من آن را در چارچوب بی‌اعتنایی کامل و مطلق به حقوق انسان‌های معمولی، هر کسی که در چارچوب کوچک و محدود قابل قبول MAGA او نمی‌گنجد، قرار می‌دهم.»

شان پاتریک مالونی، نماینده نیویورک، رئیس ستاد انتخاباتی دموکرات‌های مجلس نمایندگان که روزانه با اعضای آسیب‌پذیر صحبت می‌کند، گفت که او بیشتر بر جنبش MAGA ترامپ متمرکز است تا شخص ترامپ.

سایر دموکرات‌ها گفتند که امیدوارند ترامپ که با محبوبیت 34 درصدی ریاست جمهوری را ترک کرد، در میان دوره‌ای به رشد خود ادامه دهد.

لیو گفت: «من از دونالد ترامپ می‌خواهم که شجاعت این را داشته باشد که فردا رئیس‌جمهور شود.»



Source link

با این حال، دموکرات‌ها چندان مطمئن نیستند که با این مشکل دارند که رئیس‌جمهور سابق خود را در رقابت‌های آنجا یا سراسر کشور به چهره‌ای بزرگ تبدیل کرده است، زیرا تلاش می‌کنند در یک انتخابات دیگر از تفرقه‌انگاری او به نفع خود استفاده کنند.

دموکرات‌های آسیب‌پذیر کنگره از استراتژی مشابهی در مسیر مبارزات انتخاباتی استفاده می‌کنند: درباره ترامپ بدون به زبان آوردن نام او صحبت کنید.

دان سنا، مدیر اجرایی کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکرات ها در زمانی که دموکرات ها مجلس نمایندگان را پس گرفتند، گفت: «رویکرد یکسانی برای دونالد ترامپ وجود ندارد. سوابق استفاده از دونالد ترامپ به‌عنوان فویل از منظر پیام‌رسانی متفاوت است و فکر می‌کنم برای دموکرات‌ها مهم است که آن را به خاطر بسپارند.»

از زمان ورود ترامپ به صحنه در سال 2016، در داخل حزب دموکرات بحث هایی در مورد اینکه چقدر باید او را در کانون پیام خود به رای دهندگان قرار داد – و بحث ادامه دارد.

اما او افزود: “مطمئن نیستم که نام او هرگز از لبانم عبور کند.”

نماینده تد لیو، کالیفرنیا، رئیس مشترک عملیات پیام رسانی دموکرات های مجلس نمایندگان که در زمانی که ترامپ در کاخ سفید بود با ترامپ مخالفت کرد، این کار را یک قدم فراتر برد. لیو گفت که حزب او چیزی بهتر از این نمی خواهد که ترامپ هر چه زودتر نامزدی ریاست جمهوری 2024 را اعلام کند.

وایلد گفت: “بنابراین من در مورد چنین چیزهایی صحبت می کنم، اما من در مورد او به عنوان یک شخص صحبت نمی کنم، زیرا، صادقانه بگویم، ارزش نفس کشیدن من را ندارد.”

آن شخص گفت: «این چیزی است که سوزن را با آن رأی دهندگان حرکت می دهد.

ترامپ تلاش کرده است تا خود را عاملی در انتخابات کند زیرا همچنان محبوب ترین چهره در حزب جمهوری خواه است. چند تن از نامزدهای مورد تایید او در انتخابات مقدماتی پیروز شده اند و او به برگزاری تجمعات کمپین خود در سراسر کشور ادامه داده است. او از تبلیغ سابقه تایید خود لذت می برد. بر کسی پوشیده نیست که او در نظر دارد در سال 2024 دوباره برای کاخ سفید نامزد شود.

سوزان وایلد، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، که در زمان حمله گروهی طرفدار ترامپ به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 در مجلس نمایندگان گیر افتاده بود، گفت که در حال صحبت با رای دهندگان در مورد تهدیدات دموکراسی، نجابت و دو حزبی است. توسط ترامپ و متحدانش در MAGA ارائه شده است.

نماینده دین فیلیپس، نماینده دموکرات، گفت از نظر سیاسی برای دموکرات‌هایی که با مبارزات سخت انتخاباتی مانند خودش روبرو می‌شوند، اگر میلیاردر فناوری، ایلان ماسک، ترامپ را در توییتر بازگرداند، «منافع» خواهد بود، که فیلیپس معتقد است رای‌دهندگان را از خود دور می‌کند.

بایدن از این عبارت برای حمله به جمهوری‌خواهان به دلیل پیشنهاد افزایش مالیات بر آمریکایی‌های با درآمد پایین‌تر و انجام اقداماتی برای حذف مراقبت‌های پزشکی و تامین اجتماعی استفاده می‌کند.

«رای‌دهندگان بر اساس احساسی که نسبت به این یا آن گزینه در انتخابات دارند و تصویری که در ذهنشان تداعی می‌شود، تصمیم می‌گیرند، و تصویر یک جمهوری‌خواه MAGA وفادار به ترامپ، تصویری نیست که در حومه شهر فروش خوبی داشته باشد. جسی فرگوسن، استراتژیست دموکرات گفت.

پرزیدنت جو بایدن در اظهارات عمومی خود بدون اینکه نام او را صدا بزند، شروع به درج اشاراتی به ترامپ کرده است و او را “پادشاه بزرگ ماگا” و “مرد دیگر” می نامد و جمهوری خواهان را “اولترا ماگا” توصیف می کند که اشاره ای به ترامپ بساز آمریکا را بساز. شعار دوباره عالی

مارجوری تیلور گرین چهره آن حزب است. ما رای دهندگان را مطلع خواهیم کرد.