به گفته دادستان، زوجی که دفتر خاطرات اشلی بایدن را دزدیده بودند، سعی کردند آن را به کمپین ترامپ بفروشند، اما یکی از نمایندگان نپذیرفت و به آنها گفت که آن را به اف بی آی تحویل دهند.

دادستان ها گفتند که این زوج در سپتامبر 2020 سعی کردند آن را به کمپین ترامپ بفروشند.

  • وزارت دادگستری روز پنجشنبه اعلام کرد دو تن از ساکنان فلوریدا به دزدیدن دفتر خاطرات اشلی بایدن و فروش آن به گروه محافظه کار Project Veritas به مبلغ 40000 دلار اعتراف کردند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    در یک پرونده قضایی آمده است که یکی از نمایندگان ستاد انتخاباتی ترامپ به آنها گفته است که باید آن را به FBI تحویل دهند.

    پرزیدنت جو بایدن با دختر اشلی بایدن در ساحل Rehoboth، دل، 20 ژوئن 2022 قدم می زند.

    Project Veritas گفت که اقدامات آنها در رابطه با دفترچه خاطرات توسط اصلاحیه اول محافظت می شود و آنها معتقدند که دفترچه خاطرات قانونی به دست آمده است. این گروه هرگز دفتر خاطرات را منتشر نکرد.

    پرزیدنت جو بایدن با دختر اشلی بایدن در ساحل Rehoboth، دل، 20 ژوئن 2022 قدم می زند.مانوئل بالسه سنتا، فایل/آسوشیتدپرس

    • به گفته دادستان فدرال، کمپین ترامپ پیشنهاد خرید دفترچه خاطرات متعلق به دختر رئیس جمهور جو بایدن را قبل از انتخابات 2020 رد کرد.

      دادستان ها گفتند که هریس و کورلندر در نهایت دفتر خاطرات خود را به پروژه Veritas فروختند که هر کدام 20000 دلار درآمد داشتند.

      به گفته دادستان ها، ایمی هریس در سال 2020 پس از اینکه اشلی بایدن مدتی را در آنجا سپری کرده بود، در محل اقامت یکی از دوستانش در دلری بیچ فلوریدا، دفترچه خاطرات را کشف کرد. هریس بعداً به رابرت کورلندر پیام داد تا درباره این کشف به او بگوید و گفت که آنها می‌توانند با فروش آن پول زیادی به دست بیاورند، از جمله دیگر اقلام کشف شده بایدن.

      کورلندر به هریس پیام داد و گفت که کمپین ترامپ نمی‌تواند از آن استفاده کند، و افزود: “آنها می‌خواهند به اف‌بی‌آی برود. هیچ راهی وجود ندارد. [Trump] می تواند از این استفاده کند باید به روش دیگری انجام شود.”

      دو تن از ساکنان فلوریدا به دزدیدن دفترچه خاطرات متعلق به دختر رئیس جمهور جو بایدن اعتراف کردند.

    • دادستان ها گفتند که این زوج در سپتامبر 2020 در یک گردهمایی کمک مالی شرکت کردند و سعی کردند دفتر خاطرات خود را به کمپین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در آن زمان در یک مبارزه تلخ برای انتخاب مجدد علیه جو بایدن بود، بفروشند. اما در اسناد دادگاهی که به عنوان بخشی از اقرار مجرمیت ارائه شده است، آمده است که یکی از نمایندگان کمپین ترامپ این پیشنهاد را رد کرد و به آنها گفت که دفترچه خاطرات را به FBI تحویل دهند.