بازرگان کلرادو به خاطر صندوق دیوار مرزی محاکمه مجدد شد

انتخاب هیئت منصفه در دادگاه دوم صبح روز دوشنبه در دادگاه فدرال منهتن آغاز می شود.

وکلای شی گفتند که او در کمپین جمع آوری کمک های مالی محترمانه عمل کرد و مرتکب جرمی نشد.

شی، اهل کسل راک، کلرادو، پس از طرح سوالاتی در مورد چگونگی هزینه‌های کمک‌های مالی کمپینی که حدود 25 میلیون دلار برای ساخت دیوار جمع‌آوری کرده بود، در مورد توطئه و جعل پرونده‌هایی که علیه او تسلیم شده بود، بی‌گناه اعتراف کرد. فقط چند مایل دیوار ساخته شد.

این پرونده زمانی شامل استیو بنن، مشاور ارشد رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، متهم می شد. ترامپ سال گذشته، درست پیش از ترک قدرت، بنن را عفو کرد. دو نفر دیگر که در این پرونده متهم شدند به جرم خود اعتراف کردند.

شی صاحب یک شرکت نوشیدنی انرژی‌زا به نام Winning Energy است که قوطی‌های آن تصویری از ابرقهرمانان کارتونی ترامپ را نشان می‌دهد و ادعا می‌کند که حاوی «12 اونس» است. از اشک های لیبرال.»



منبع

هیئت منصفه در بن بست چند روز پس از آن اتفاق افتاد که 11 هیئت منصفه یادداشتی را برای قاضی ارسال کردند و مدعی شدند که یکی از اعضای هیئت منصفه از نظر سیاسی علیه دولت و به نفع شیا است، پس از اینکه بقیه آنها را لیبرال خواند و شکایت کرد که دادگاه باید در ایالت جنوبی برگزار می شد.

او نوشت که یادداشت هیئت منصفه در اولین محاکمه او ممکن است نشان دهد که اختلاف نظرهای سیاسی بر مذاکرات هیئت منصفه تأثیر گذاشته است، اما او نشان نداده است که این اختلافات منعکس کننده تعصبی علیه او است. و او گفت که توضیح نداده است که چرا «قطب‌بندی سیاسی» در کلرادو یا هر جای دیگر کمتر آشکار می‌شود.

ماه گذشته، قاضی آنالیسا تورس درخواست شی برای انتقال محاکمه به کلرادو را رد کرد، به این دلیل که «قطب‌بندی سیاسی» در نیویورک و تبلیغات در مورد اولین محاکمه او باعث شد که او نتواند نتیجه عادلانه‌ای را در منهتن بگیرد.

دادستان ها گفتند که شی و دیگر سازمان دهندگان صندوق به سرمایه گذاران قول دادند که تمام کمک های مالی یک دیوار را تامین کند، اما شی و دیگران در نهایت صدها هزار دلار برای خود به جیب زدند.

نیویورک (AP) – یک تاجر کلرادو روز دوشنبه برای محاکمه مجدد به نیویورک بازگشت به اتهام اینکه هزاران اهداکننده را برای کمپین 25 میلیون دلاری جمعی آنلاین “ما دیوار را می سازیم” برای ساختن دیوار در امتداد مرز جنوبی ایالات متحده فریب داده است.

اولین محاکمه تیموتی شی در اوایل ژوئن بدون صدور حکم به پایان رسید، زمانی که هیئت منصفه به قاضی اطلاع دادند که ادامه دادن به عمد باعث تثبیت آنها در دیدگاه های مخالف ما می شود.