فرزند من این جزوه هولناک را از مدرسه به خانه آورد. من خشمگین هستم – و تو هم باید باشی.

به‌عنوان والدین سه کودک – هر کدام در دبستان، راهنمایی و دبیرستان – وقتی که ناحیه مدرسه بزرگ شهری ما در سال تحصیلی امسال دانش‌آموزان را مجبور به حمل کوله پشتی‌های شفاف می‌کرد، چشم‌هایم را چرخاندم. من در تگزاس زندگی می کنم و وحشت تیراندازی در مدرسه Uvalde در ذهنم بود. تعجب کردم که آیا کسی واقعاً معتقد است که کوله پشتی های شفاف کسی را ایمن تر می کند؟ نفس راحتی کشیدم که کوچکترینم نفهمید چرا فرمان روشن کوله پشتی صادر شد.

او آن را با چهره‌ای گیج‌شده به من داد و آن را باز کرد تا صفحه‌ای را با شکاف‌هایی برای اثر انگشتش به من نشان دهد، یک جعبه برای هر انگشت. او گفت که فکر می کند باید این را پر کنیم.

جزوه ای که توسط مدرسه دخترش برای نویسنده ارسال شده است. (عکس: با حسن نیت از Joanna McFarland Owusu)

جزوه ای که توسط مدرسه دخترش برای نویسنده ارسال شده است. (عکس: با حسن نیت از Joanna McFarland Owusu)

Joanna McFarland Owusu نویسنده و ویراستار ساکن دالاس است. جوآنا در زندگی قبلی خود یک تحلیلگر دولت فدرال بود و مدت‌هاست از سیاست‌گذاران و علاقه‌مندان به اخبار است. وقتی جوآنا اخبار نمی‌خواند یا می‌نویسد، بیشتر وقت خود را صرف دو پسر نوجوان و یک دختر دبستانی در شهر می‌کند.

جزوه ای که توسط مدرسه دخترش برای نویسنده ارسال شده است.  (عکس: با حسن نیت از Joanna McFarland Owusu)

جزوه ای که توسط مدرسه دخترش برای نویسنده ارسال شده است.  (عکس: با حسن نیت از Joanna McFarland Owusu)

خشم من حدی نمی شناسد و آن را با خودم به صندوق رای خواهم برد.

به نظر می رسد همه ما از این موضوع فاصله عاطفی داریم. به آنها یادآوری می کنم که از نظر آماری، بعید است که در مدارس خود تیراندازی را تجربه کنند. این را به خود می گوییم تا شب بخوابیم.

وقتی به دنبال پاسخ مناسب می گشتم ذهنم متحول شد. به او گفتم که بعداً به آن نگاه خواهیم کرد و او پیاده شد. و سپس جزوه را باز کردم و دو طرح ساده از یک کودک برهنه و بدون جنسیت را دیدم که برچسب‌های «جلو» و «پشت» را داشتند.

امروز خشم من خردکننده و همه‌گیر است و احساس می‌کنم گدازه‌ای در رگ‌هایم می‌گذرد. کودک 7 ساله من اوایل این هفته جزوه ای با عنوان “برنامه ملی شناسایی کودک” از مدرسه به خانه آورد.

وقتی فهمیدم قرار است چه کار کنم خفه شدم. قرار بود هر گونه خال مادرزادی، خال، اسکار یا سایر ویژگی‌های متمایز روی فرزندم را به این شکل بچسبانم تا بدن او شناسایی شود، مثلاً اگر صورتش با یک سلاح تهاجمی منفجر شود. [Note: Officials say the program, which predates the Uvalde shooting, is primarily used to find missing children but the kits “can be used in the aftermath of a tragedy,” an official acknowledged to CNN.]

بنابراین، در اینجا خواهش جدی و ناامیدانه من از هر فردی است که دارای فرزند است، یا فرزندی را می شناسد، یا معتقد است کودکان حق وجود دارند تا نسل بشر را ادامه دهند – پرداخت کنندگان آینده در سیستم تامین اجتماعی، اگر نه بیشتر.

هزاران راه برای والدین وجود دارد که این لحظه را با بچه های جوان ملاقات کنند. فکر می‌کنم ما در حال پذیرفتن جهل عمدی برای کودک ۷ ساله‌مان هستیم. او این جزوه یا معنای آن را بیشتر از درک کوله پشتی های شفاف نمی فهمید. او درک مبهمی از افراد بدی دارد که گاهی اوقات کارهای بدی در دنیا انجام می دهند، حتی در مدارس. من نمی توانم کلماتی را برای توضیح اینکه چرا بزرگترهای اطراف او برای حفظ امنیت او در مدرسه انجام نمی دهند، پیدا کنم. این مایه شرمساری است و من از رهبران منتخب خود شرمنده هستم، که حاضر نیستند زندگی کودکان کوچک را بر یک لابی اسلحه که دارای بودجه مالی خوبی است، ترجیح دهند. من نمی‌توانم توضیحی منطقی، حتی در سطح کلاس دوم، برای وضعیت فعلی ارائه کنم.

زیرا من باور نمی کنم یا قبول نمی کنم که کوله پشتی های شفاف و تمرین های تیراندازی فعال و برنامه های اجرای قانون برای کمک به شناسایی بدن های از هم ریخته یا تکه تکه شده کودکان واقعاً بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم – بهترین کاری که می توانیم به فرزندانمان ارائه دهیم.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

اگر شما یک زن یا پدر یا مادر یا واقعاً یک انسان با هر نوع راه راه در آمریکا هستید، اخیراً چیزهای زیادی برای عصبانیت وجود دارد. احتمالاً بسیاری از ما یاد گرفته‌ایم که خشم خود را تعدیل کنیم، زیرا قرار گرفتن در حالت خشم مداوم برای سلامتی ما مضر است.

من و شوهرم نمی‌توانیم از نوجوانانمان در برابر سرفصل‌ها محافظت کنیم، و آنها به طور کامل دلیل تمرینات تیراندازی فعال را درک می‌کنند. بهترین کاری که می توانیم در طرح این موضوع با آنها انجام دهیم این است که بزرگسالان کشور ما آنها را شکست داده اند. علیرغم دهه ها صحبت در مورد اصلاحات اسلحه، کشور ما فقط تغییرات اندکی در سیاست ها در حاشیه ایجاد کرده است. ما به آنها می گوییم که نباید اینگونه باشد – و در کشورهای دیگر اینطور نیست. نوجوانانی که مغزشان به طور کامل توسعه نیافته و هنوز نمی توانند الکل بخرند، نمی توانند در کشورهای دیگر مجوز اسلحه بگیرند. اسلحه، و به طور خاص سلاح های تهاجمی، در کشورهای دیگر به راحتی قابل دسترسی نیستند، و مرگ و میر ناشی از اسلحه در کشورهای دیگر کسری از مرگ های ناشی از اسلحه در ایالات متحده است.

آیا داستان شخصی قانع‌کننده‌ای دارید که می‌خواهید در HuffPost منتشر شود؟ آنچه را که ما در اینجا به دنبال آن هستیم بیابید و برای ما پیشنهادی ارسال کنید.

اگر شما هم مانند من در تگزاس زندگی می‌کنید، یا در هر ایالت دیگر، برای این موضوع، جایی که جمهوری‌خواهان راست افراطی امنیت فرزندتان را به سخره گرفته‌اند، به نامزدی رای دهید که موضع معقولی در مورد حقوق اسلحه دارد. هیچ کس برای تفنگ های شکاری شما نمی آید. به بازگشت به ظاهر عقل در مورد موضوع کنترل اسلحه (از جمله موارد دیگر) رأی دهید.

جزوه ای که توسط مدرسه دخترش برای نویسنده ارسال شده است. (عکس: با حسن نیت از Joanna McFarland Owusu)

جزوه ای که توسط مدرسه دخترش برای نویسنده ارسال شده است. (عکس: با حسن نیت از Joanna McFarland Owusu)