ترامپ به ران دیسانتیس طعنه می‌زند و ویدئویی را به اشتراک می‌گذارد که مدعی است فرماندار فلوریدا در تلاش برای مبارزه با او نابود خواهد شد.

این آخرین مورد از یک سری بداخلاقی‌هایی است که ترامپ علیه دسانتیس، که او در زمان نامزدی دسانتیس برای فرمانداری در سال 2018 از او حمایت کرد، فقط برای اینکه دسانتیس به عنوان یک چهره رقیب در حزب جمهوری‌خواه ظاهر شود.

رقابت آنها در بحبوحه شایعاتی که هر دوی آنها می توانند برای ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شوند، داغ شده است.

دونالد ترامپ در برنامه Truth Social به سمت فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس شلیک کرد.

  • او در این کلیپ می گوید: “تنها راهی که دسانتیس می تواند نامزد جمهوری خواهان شود این است که ترامپ انتخاب نکند و او را تایید کند یا بمیرد.”

    در حالی که هیچ یک به طور رسمی اعلام نکرده اند که برای ریاست جمهوری نامزد می شوند، هر دو در حال ایجاد اتحاد برای رقابت پیش بینی شده در سال 2024 هستند.

    ترامپ در کامنتی درباره این کلیپ پستی «من موافقم» منتشر کرد.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، به همراه ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، در راهپیمایی بازگشت به خانه فلوریدا در مرکز BB&T در سال 2019 شرکت کردند.پل هنسی / تصاویر سوپا / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

    • در این پست، ترامپ کلیپی از مصاحبه پادکستر و مجین سابق فاکس نیوز مگین کلی توسط دیو روبین مجری برنامه BlazeTV درباره رویارویی احتمالی ترامپ و دیسانتیس به اشتراک گذاشت.

      دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در پلتفرم Truth Social خود، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا را مورد حمله قرار داد، در حالی که گمانه‌زنی‌ها این است که این دو رقیب اصلی در نبرد برای نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ خواهند بود.

      ترامپ همچنان ادعا می کند که انتخابات 2020 از او دزدیده شده است، در حالی که او برای تلاش احتمالی برای بازگشت به قدرت آماده می شود، در حالی که دیسانتیس برند سیاسی خود را از شیرین کاری های برجسته طراحی کرده است که برای جلب توجه به پایگاه MAGA، مانند ارسال هواپیما طراحی شده است. مهاجران به تاکستان مارتا.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    ترامپ پس از آنکه کلی را به دلیل اظهارات زن ستیزانه گذشته در زمانی که او در سال 2015 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، به چالش کشید، توهین های جنسی را به شدت هدف قرار داد.

    او در حال حاضر برای انتخاب مجدد به عنوان فرماندار مبارزه می کند، و در مناظره با رقیب دموکرات خود، چارلی کریست، این هفته متعهد نخواهد شد که در صورت پیروزی، یک دوره کامل را خدمت کند. ترامپ در گردهمایی آخر هفته گذشته به شدت به یک نامزدی دیگر برای ریاست جمهوری اشاره کرد.

    او پستی را به اشتراک گذاشت که ادعا می کرد به راحتی می تواند دسانتیس را شکست دهد و نوشت: «موافقم».

  • دیسانتیس در حال سخنرانی در تریبون در کنار ترامپ