شومر با میکروفن داغ در حال ارائه پیش بینی انتخابات «سراشیبی» بایدن

شومر ظاهراً از ضبط شدن او در هنگام استقبال از جو بایدن در آسفالت فرودگاه در سیراکیوز، نیویورک، جایی که رئیس جمهور برای فرماندار کتی هوچول (D) کمپین می کرد، بی خبر بود.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

شومر با اشاره به رقابت تنگاتنگ سناتور دموکرات رافائل وارناک و هرشل واکر جمهوریخواه رسوایی، گفت: «ایالتی که ما در آن به سراشیبی می رویم، جورجیا است.

دموکرات‌ها با دانستن پیامدهای باقی‌مانده دوره ریاست جمهوری بایدن در صورتی که جمهوری‌خواهان کنترل هر یک از اتاق‌های کنگره را به دست آورند، وارد مرحله نهایی ۲۰۲۲ می‌شوند. به گزارش FiveThirtyEight، نظرسنجی‌ها به نفع جمهوری‌خواهان است که اکثریت مجلس را به دست آورد، اما نشان می‌دهد که سنا در مجلس سنا بسیار ضعیف است.

شومر همچنین به رقابت دیگری اشاره کرد که در آن دموکرات‌ها با مشکل مواجه هستند، اما مشخص نبود که منظور او کدام نامزد است.

کورتز ماستو در رقابت با آدام لاکسالت جمهوری‌خواه، دادستان کل سابق ایالتی که دروغ‌های انتخاباتی ترامپ در سال 2020 را منتشر کرده است، رقابت می‌کند.

شومر گفت: «به نظر می‌رسد این بحث در پنسیلوانیا خیلی به ما آسیب نرساند، بنابراین خوب است.

شومر همچنین مناظره این هفته سنای پنسیلوانیا بین جان فترمن دموکرات و مهمت اوز جمهوری خواه را ارزیابی کرد و گفت که عملکرد ضعیف فترمن در پی سکته مغزی به نظر نمی رسد رقابت را تغییر دهد.

به گزارش FiveThirtyEight، فترمن همچنان در نظرسنجی ها پیشتاز است، اما به نظر می رسد اوز در حال کاهش فاصله است. در یک مصاحبه تلویزیونی دو روز پس از مناظره، فترمن از تصمیم خود برای رویارویی با رقیب جمهوری خواه خود دفاع کرد.

شومر اضافه کرد که سناتور کاترین کورتز ماستو، که یکی از آسیب پذیرترین دموکرات های سنا در این دوره محسوب می شود، “در نوادا قدرت می گیرد.”

در پاسخ، بایدن خاطرنشان کرد که باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، قرار است روز جمعه با وارناک و استیسی آبرامز، نامزد دموکرات‌ها برای فرمانداری، برای کمک به دموکرات‌ها به کارزار انتخاباتی در جورجیا بپردازد.

بر اساس سایت جمع‌بندی نظرسنجی FiveThirtyEight، Warnock یک پیشتاز ثابت و در عین حال باریک در رقابت را حفظ کرده است. در اوایل این هفته، زن دومی مطرح شد و ادعا کرد که واکر، که بدون استثناء با سقط جنین مخالف است، پس از باردار شدن او در طول یک رابطه شش ساله با او در دهه 1990، هزینه سقط جنین را به او پرداخت کرده است.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) روز پنجشنبه با میکروفون داغی که شانس دموکرات ها را برای پیروزی در ایالت های میدان نبرد که می تواند کنترل اتاق را تعیین کند، سنجیده شد و گفت که جورجیا در حال “سرازیری” است.

«آن صندلی، ما در آن صندلی در خطر هستیم. شومر گفت… خواهیم دید.

با وجود چالش‌ها، شومر به رئیس‌جمهور گفت: مشارکت اولیه ما در گرجستان بسیار زیاد و عظیم است.

او به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «اعتراف می‌کنم که هیچ بحثی برای کسی که در حال بهبودی است آسان نخواهد بود، ما فکر می‌کردیم که حضور در آنجا مهم است و حاضر شدیم».