عکس‌ها نشان می‌دهند که رودخانه می‌سی‌سی‌پی آنقدر پایین است که بارج‌ها را زمین‌گیر می‌کند، زنجیره تامین را مختل می‌کند و یک کشتی غرق شده در قرن نوزدهم را آشکار می‌کند.

در 11 اکتبر 2022، یک چرخ دستی مسافربری از بین پل های رودخانه در ویکزبورگ، می سی سی پی می گذرد.عکس Rogelio V. Solis/AP

نظارت بر خشکسالی ایالات متحده

می سی سی پی یک کانال اصلی برای کشتیرانی و گردشگری است که از شمال مینه سوتا به سمت دشت های غرب میانه می رود و از طریق لوئیزیانا تخلیه می شود، با شاخه های متعددی که در شرق و غرب امتداد دارند. تمام تجارت مبتنی بر قایق به آب‌های عمیق رودخانه متکی است که می‌تواند کشتی‌های سنگین حامل محموله‌هایی مانند سویا، ذرت، کود، و روغن یا مسافران خطوط کروز را در خود جای دهد.

یدک کش پنج لنج در زیر پل در آبهای کم رودخانه با سواحل خاکی آشکار شناور است

بارج‌ها روی میله‌های شنی گیر می‌کنند و مجبور می‌شوند محموله‌های خود را کاهش دهند و یک مسیر مهم کشتیرانی را مختل می‌کنند.

  • آب به حدی فروکش کرد که بقایای انسانی و یک کشتی غرق شده 200 ساله را در کناره های جدید رودخانه نشان داد. در میسوری، مردم از بستر رودخانه خشک و در معرض جزیره ای عبور می کنند که معمولاً فقط با قایق قابل دسترسی است.

    مردی به کشتی غرق شده چوبی در سواحل آبهای کم رودخانه نگاه می کند

    آب رودخانه می سی سی پی به پایین ترین حد تاریخی رسیده است و بحران کشتیرانی و صنعت را در قلب ایالات متحده ایجاد کرده است.

    در حالی که آب رودخانه می سی سی پی در ممفیس، تنسی، در 19 اکتبر 2022 کم می شود، قایق ها در گل و لای در ماد آیلند مارینا استراحت می کنند.اسکات اولسون/گتی ایماژ

    یک کشتی غرق شده در امتداد سواحل رودخانه می سی سی پی به دلیل سطح پایین آب، در باتون روژ، لوئیزیانا، در 18 اکتبر 2022 آشکار شد.عکس استفان اسمیت/AP

  • رودخانه می سی سی پی در بحبوحه خشکسالی در سراسر غرب میانه در حال کاهش است.

  • رندی استاتلر روی صخره ای می نشیند تا مردم را تماشا کند که به تاور راک می روند، جاذبه ای که معمولاً توسط رودخانه می سی سی پی احاطه شده و فقط با قایق قابل دسترسی است، در شهرستان پری، میسوری، در 19 اکتبر 2022.عکس جف رابرسون/AP

    • الیس گفت: “این تاثیر قابل توجهی بر زنجیره تامین ما دارد” و افزود: “ما نمی توانیم کالاها را به آنجا برسانیم.”

      آب کم همچنین بقایای انسان و یک کشتی غرق شده در قرن نوزدهم را نشان داد.

    خشکسالی رودخانه می سی سی پی را به پایین ترین حد خود می کشد

    قایق پر از پنجره از بین دو پل با آب کم در رودخانه می سی سی پی عبور می کند.

    علیرغم این رویدادهای شدید بارندگی پراکنده، به طور کلی، غرب میانه در یک خشکسالی غیرعادی قرار دارد. دره رودخانه اوهایو و می‌سی‌سی‌پی فوقانی باران کافی برای تغذیه رودخانه غول‌پیکر نمی‌بارد.

    نقشه خشکسالی آمریکا 11 اکتبر 2022

    یک یدک کش در 11 اکتبر 2022 از کنار سواحل آشکار رودخانه می سی سی پی در ویکزبورگ، لوئیزیانا شناور است.عکس Rogelio V. Solis/AP

    در سواحل لوئیزیانا، رودخانه به قدری پایین است که آب اقیانوس از خلیج مکزیک شروع به حرکت به سمت بالادست کرد. سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه گزارش داد که USACE در حال رقابت برای ساختن یک خاکریز زیر آب به عرض 1500 فوت است تا از خزش آب شور بیشتر به سمت رودخانه جلوگیری کند، جایی که می‌تواند آب آشامیدنی را آلوده کند. در حال حاضر، توصیه‌ای برای آب آشامیدنی برای منطقه ساحلی Plaquemines Parish وجود دارد.

    با این حال، در یک ماه گذشته، آب آنقدر کم شده است که کشتی‌ها در گل و لای و میله‌های شنی در کف رودخانه گیر می‌کنند. گارد ساحلی محدودیت های جدیدی را در مورد نحوه نشستن کشتی ها و لنج های کم ارتفاع در آب اعمال کرد. وال استریت ژورنال روز جمعه گزارش داد که قیمت کالاهای حمل و نقل در امتداد رودخانه به شدت افزایش یافت و سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده (USACE) لایروبی اضطراری را برای عمیق کردن رودخانه در بیش از 12 نقطه کلیدی آغاز کرد، جایی که حدود 2000 نسخه پشتیبان وجود دارد. بارج ساخته شده است.

    اسکله پر از قایق روی گل نشسته است و آب رودخانه در پس‌زمینه آن عقب می‌نشیند

    خشکسالی شدید در امتداد رودخانه آنقدر شدید است که یک کشتی غرق شده را کشف کرد. در اوایل اکتبر، سطح پایین آب، کشتی قدیمی غرق شده را در امتداد سواحل رودخانه می سی سی پی در باتون روژ، لوئیزیانا نشان داد. به گزارش آسوشیتدپرس، باستان شناسان بر این باورند که این بقایای کشتی متعلق به یک کشتی است که در اواخر قرن نوزدهم یا اوایل قرن بیستم غرق شده است.

    اما این همه خبر بد نیست. به گفته جنیفر بیرنز، انسان شناس پزشکی قانونی که با دفتر پزشکی قانونی شهرستان کلارک، که مرگ و میر در دریاچه مید را بررسی می کند، مشورت می کند، کوچک شدن حجم آب می تواند برای کارشناسانی که وظیفه حل پرونده افراد گمشده را دارند، موهبتی باشد.

    دانشمندان باید تجزیه و تحلیل دقیقی انجام دهند تا هر رویداد واحدی را به تغییرات آب و هوایی نسبت دهند. با این حال، شرایط شدید خشکسالی و سیل امسال با آنچه دانشمندان پیش‌بینی و مشاهده کرده‌اند مطابقت دارد: افزایش دمای کره زمین باعث تغییر بیشتر آب‌وهوا در مرکز ایالات متحده می‌شود و باعث خشکسالی‌های شدیدتر و رویدادهای بارندگی یک‌باره می‌شود.

    برنز به اینسایدر گفت: «از منظر پزشکی قانونی، حجم عظیمی از آب در حال ناپدید شدن به ما کمک خواهد کرد.

    مردی روی صخره می نشیند و مردم را تماشا می کند که از کف رودخانه در معرض دید تا جزیره صخره ای بزرگ در رودخانه می سی سی پی راه می روند

    مایک الیس، مدیرعامل American Commercial Barge Line، روز چهارشنبه به CNBC گفت: «این شدیدترین اتفاقی است که تا به حال در صنعت خود در تاریخ اخیر دیده‌ایم.

    آب‌های عقب‌نشینی رودخانه نیز به کشف وحشتناک‌تری منجر شد. روز شنبه، یک زن می سی سی پی در حین جستجوی صخره ها به همراه خانواده اش در حاشیه رودخانه خشکسالی، بقایای انسان را پیدا کرد. اسکاتی مردیث، رئیس معاینات پزشکی شهرستان کوهاما، به سی ان ان گفت که بقایای آن شامل یک استخوان فک پایین، استخوان های دنده و برخی قطعات استخوانی ناشناس بود.

    در بالا و پایین می سی سی پی، سطح آب به سطح پایینی رسیده است که در سال 1988 ثبت شده بود. طبق داده های سرویس ملی هواشناسی، در ممفیس، تنسی، آب ها در روز دوشنبه به زیر این رکورد سقوط کردند.

    طبق اخبار آرشیو ایالت تایمز، مک‌گیمزی فکر می‌کند که این کشتی می‌تواند فری بروک‌هیل باشد که افراد و احتمالاً واگن‌های اسب‌کشی را در سراسر می‌سی‌سی‌پی حمل می‌کرد تا اینکه در سال ۱۹۱۵ در طوفان غرق شد.

    کریستال فاستر، زنی که این بقایا را پیدا کرد، به WMC گفت: «از آنجایی که این سطح آب آنقدر پایین است که ما می‌دانستیم که مدت کوتاهی است تا بقایای انسان پیدا شود.

    دلیلش این است که تغییرات آب و هوایی که توسط تمام گازهای گلخانه ای که انسان در جو منتشر کرده است، چرخه آب سیاره را تغییر می دهد. افزایش دما باعث افزایش تبخیر آب و تغییر جریان های جوی و اقیانوسی می شود که رطوبت را در سراسر کره زمین توزیع می کند.

    خشکسالی آثار و بقایای گذشته را کشف می کند

    بقایای چوبی یک کشتی در خاک خشک در نزدیکی چمن ها و درختان سبز

    بقایای یک کشتی در سواحل رودخانه می سی سی پی پس از اینکه اخیراً به دلیل سطح پایین آب آشکار شد، در باتون روژ، لوئیزیانا، در 17 اکتبر 2022 قرار داشت.عکس سارا کلین/AP

    آنها جدیدترین در مجموعه ای از اکتشافات هستند که از آبهای در حال عقب نشینی به سطح می آیند. در طول تابستان، مجموعه‌ای از بقایا در دریاچه مید نوادا پیدا شد که در بحبوحه خشکسالی ناشی از تغییرات آب و هوایی به سطوح پایین تاریخی سقوط کرد.

    اگرچه این اولین بار است که کشتی به طور کامل در معرض دید قرار می گیرد، اما کشف جدیدی نیست. بخش های کوچکی از کشتی در دهه 1990 از آب های کم آب بیرون آمد.

    چیپ مک گیمزی، باستان شناس ایالت لوئیزیانا، به AP گفت: «در آن زمان کشتی کاملاً پر از گل بود و اطراف آن گل و لای بود، بنابراین فقط نوک دو طرف آن قابل مشاهده بود. مک گیمزی گفت: «آنها مجبور بودند مقدار زیادی خاک را جابه‌جا کنند تا چند پنجره باریک را وارد کنند تا تکه‌ها و قطعات را ببینند.

    عکس هوایی یک کشتی غرق شده چوبی طولانی را در سواحل خشک رودخانه سبز کم نشان می دهد

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    لیزا پارکر، سخنگوی بخش دره می سی سی پی ایالات متحده آمریکا، به ژورنال گفت: “هیچ بارانی در چشم نیست، این نتیجه نهایی است.” رودخانه ها در حال پایین آمدن هستند.

    مردی که در امتداد رودخانه می سی سی پی در باتون روژ، لوئیزیانا قدم می زند، می ایستد تا به یک کشتی غرق شده که توسط سطح پایین آب در 17 اکتبر 2022 آشکار شده بود، نگاه کند.عکس سارا کلین/AP

    همین چند ماه پیش، حوضه رودخانه می سی سی پی در حال طغیان بود. تابستان امسال، بارندگی تاریخی باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها در کنتاکی، سنت لوئیس، میسوری، بخش هایی از ایلینویز و جکسون، می سی سی پی شد.