یک بار طوفان زده پول نقد از دیوارها آویزان بود. سپس پلیس فلوریدا مجبور شد وارد عمل شود

کلانتر کارمین مارسنو روز چهارشنبه پس از دستگیری سه مرد و متهم شدن به سرقت بزرگ و کلاهبرداری هویت در فیس بوک گفت، سه مرد تگزاس متوجه شدند که پلیس در لی کانتی “تحمل غارت یا فعالیت مجرمانه از هر نوع را ندارند.”

مالک باربیکیو لیکی تیکی به نمایندگان گفت که این سه مرد اجازه حضور در ملک یا برداشتن چیزی از سایت از جمله آوار را ندارند.

کارآگاهان گفتند که برتون به آنها گفت که دارد اسکناس‌های دلار را از قطعات باربیکیو لیکی تیکی که در ملک همسایه فرود آمده بود بیرون می‌آورد و آنها را در کیسه پلاستیکی که روی صندلی سرنشین کامیون رم دیده می‌شد قرار می‌داد. برتون تخمین زده است که او حدود 800 تا 1000 دلار اسکناس دلاری برداشت کرده است.

برتون همچنین گفت که مالک این اقامتگاه از طریق تلفن با صاحب باربیکیو لیکی تیکی صحبت کرده و اجازه جمع آوری اسکناس های دلاری را برای بازگرداندن به او دریافت کرده است.

آن دکور فرهنگی بار، با پول در همه جا، را می توان در مکان های ناهار خوری خودمانی مشابه یافت. میخانه No Name در Big Pine Key در فلوریدا اسکناس‌های دلاری با نام مشتریان و بهترین آرزوها از سقف و دیوارها آویزان است.

و این زمانی بود که به نمایندگان کانتی لی گفته شد که چیزی اشتباه است.

کارآگاهان گفتند که مردان در حال بارگیری آوار و ضایعات فلزی روی تخت سیلورادو بودند. اما برخی از آن زباله‌های باربیکیو لیکی تیکی کوبیده شده توسط ایان، چیزی به نظر می‌رسید که اکثر مردم آن را پرتاب نمی‌کردند.

کارآگاهان لی با صاحب باربیکیو لیکی تیکی تماس گرفتند که به گفته آنها به او گفت که اسکناس های دلار روی دیوارها و سقف لیکی تیکی چسبانده شده است. صورتحساب ها با پیام های مشتریان خط خورده بود.

معاون هیلزبورو دید که کیسه پلاستیکی روی صندلی جلوی رام «مقدار زیادی اسکناس یک دلاری داشت که زمانی در داخل رستوران آویزان شده بود». اسکناس های دلاری نیز در خاک آن نزدیکی بود.

وین تامپسون و الکساندر اسکات تامپسون همچنان در زندان هستند و با 50000 دلار وثیقه برای اتهام سرقت و 5000 دلار به اتهام کلاهبرداری نگهداری می شوند. برتون روز چهارشنبه پس از پرداخت وثیقه آزاد شد.



منبع

مقامات گفتند که یکی از معاونان کلانتری شهرستان هیلزبورو در حال کمک به تلاش های امدادی طوفان ایان در روز سه شنبه بود که سه مرد را دید که در اطراف باربیکیو آسیب دیده لیکی تیکی در بلوار استرو در ساحل فورت مایرز قدم می زدند. دو کامیون در آن نزدیکی وجود داشت، یک سیلورادو سفید و یک رام سفید.

بر اساس این گزارش، برتون گفت که در 9 روز گذشته در حال جمع‌آوری ضایعات بوده و آن‌ها را در اموال باربیکیو لیکی تیکی انباشته کرده است و او و دو مرد دیگر هنگام بازداشت در حال جمع‌آوری مواد بودند.

کارآگاهان با همسایه ای مصاحبه کردند که به آنها گفت که سه مرد را از زمانی که روز شنبه به ساحل فورت مایرز بازگشته دیده است. بر اساس گزارش دستگیری، کارآگاهان می گویند که او به آنها گفت که معتقد است ساکنان خیابان برای کمک به پاکسازی طوفان پول می گرفتند. شاهد گفت که سه مرد را در حال برداشتن ضایعات فلزی از خیابان دیده است، اما معتقد است که تمام اموال زباله است.

کارآگاهان گفتند که الکساندر تامپسون همچنین در مصاحبه به آنها گفت که در دو هفته گذشته در حال جمع آوری اسکناس های ضایعات فلزی و دلاری از ملک لیکی تیکی باربیکیو بوده است. کارآگاهان در گزارش خود گفتند که تامپسون به آنها گفت که قصد داشت این پول را به تالار شهر ساحلی فورت مایرز ببرد، اما تا زمانی که کل منطقه را تمیز نکرده بودند، نمی خواست آن را تحویل دهد.

چیدن زباله‌های دور ریخته شده برای جمع‌آوری ممکن است ناپسند باشد، اما اغلب جرم نیست.

کارآگاهان گفتند که برتون همچنین به آنها گفت که قصد دارد ملک را به باربیکیو لیکی تیکی بازگرداند، اما طی 9 روز گذشته که اموال را جمع آوری کرده است، این کار را انجام نداده است. در گزارش دستگیری آمده است که او همچنین گفت که کارت های شناسایی را در آوار پیدا کرده است که آنها را جمع آوری کرده و برای بازگشت به کسب و کار برنامه ریزی کرده است.

کریستوفر وین تامپسون، 43 ساله، جوزف آلویسیوس برتون، 31 ساله و الکساندر اسکات تامپسون، 26 ساله، دستگیر و به دزدی بزرگ و کلاهبرداری متهم شدند. به گفته نمایندگان، شش شناسنامه و گواهینامه رانندگی کشف شده در یکی از کامیون ها متعلق به هیچ یک از مظنونان نبوده است.

اما جرأت ورزی به ملک کسی بدون اجازه و گذر از هر آنچه در آنجا هست؟ نه خیلی سریع.

بر اساس گزارش دستگیری، کارآگاهان 1017 دلار پول قانونی، عمدتاً اسکناس های دلاری را کشف کردند که با توضیحات مالک از پولی که در رستورانش آویزان کرده بود، مطابقت داشت.

کارآگاهان می گویند که او به آنها گفت که حدود 150 تا 200 دلار جمع آوری کرده و اسکناس ها را “به طور مرتب در جعبه دستکش رام” نگه داشته است. اما کارآگاهان گفتند که تمام پول نقد داخل رام داخل کیسه پلاستیکی روی صندلی جلو بوده و در جعبه دستکش دیده نشده است.