شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور

انواع شیشه ساختمانی شامل دسته بندی هایی ازجمله شیشه تخت، شیشه سکوریت، شیشه خم، شیشه لمینت یا ضد گلوله یا ایمنی و شیشه دوجداره است. شیشه کار شده در انواع شیشه ساختمانی را نیز می توان به چند دسته ازجمله شیشه رنگی، شیشه ساده یا مشجر و شیشه با ضخامت های متفاوت ( از 3میلی متر تا 20 میلی متر) تقسیم کرد. شیشه تخت یا فلوت از انواع شیشه ساختمانی است و به دلیل روش تولید خاصی که دارد، بدون موج و خمیدگی است و در ساخت درب و پنجره کاربرد فراوانی دارد. انواع شیشه ساختمانی شامل شیشه های نشکن، ایمنی، مسلح، تنیده، لایه دار، باسیم، بازتابنده رنگی، بازتابنده پوشش دار آینه ای، عایق گرما، عایق آتش وعایق صدا هم می شود. عمده ترین مصرف شیشه مربوط به صنعت ساختمان می باشد که شیشه ساختمان درب و پنجره، شیشه بالکن، پارتیشن و…

شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور

شیشه‌های رفلکس که در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شوند به منظور زیباسازی ساختمان‌ها به کار می‌روند. ضخامت معمولی شیشه‌های کریستال از 5/5 تا 8 میلیمتر است که می‌توانند پخ‌دار یا بدون پخ باشند. از این شیشه‌ها می‌توان در پوشش دیوارها، روی میزها، کف پنجره‌ها (پنجره‌های افقی) مصارف داخلی و خارجی ساختمان برای تزئینات (کتیبه درها و پنجره‌ها) قفسه‌ها و… استفاده کرد. شیشه‌های جام به ضخامت‌های 5 و 6 میلیمتر هم تهیه می‌شوند که از این شیشه‌ها می‌توان برای پوشش روی میزهای اداری، میز عسلی و… استفاده کرد. این شیشه‌ها دارای ضخامت متوسط هستند و بیشتر به مصارف ساختمانی می‌رسند.

قیمت شیشه ماشین کلاسیک | قیمت شیشه ماشین خارجی | فروش عمده شیشه اتومبیل کلاسیک

عرضه و فروش این محصولات به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. مراکز فروش با راه اندازی سایت خرید شیشه ساختمانی خرید را برای مردم آسان تر کرده اند، و با این روش بازدهی فروش خود را بالاتر برده اند. شیشه یکی از اجزا جدا نشدنی ساختمان است که کاربردهای متفاوتی دارد. استفاده از شیشه‌های دوجداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی و برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجره ساختمان بیمارستان‌ها، کتابخانه‌ها، موزه‌ها و ساختمان‌های حاشیه خیابان‌های پرتردد کاربرد وسيع دارند. هنگام انتخاب نوع شیشه ساختمانی باید متناسب با نوع کاربرد آن باشد. به عنوان مثال سعی شود شیشه پنجره های ساختمانی از نوع دوجداره باشد.

كاستن از ميزان گرمای ورودی به فضای داخلی ساختمان‌ها در تابستان است. شیشه دوجداره، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ سر و صدا و همچنین حرارت می باشد. برای درب ها و پنجره هایی که برای نصب شیشه هایشان از نوار پلاستیکی استفاده می کنند.

شیشه مسلح

شیشه اسپندرال در انواع رنگ‌ها تولید می‌شود و می‌تواند با دیگر بخش‌های نما تضاد یا هماهنگی داشته باشد. لایه‌های هوای خشک که خود عایق طبیعی محسوب می‌شوند بین دوجداره شیشه محبوس می‌شود که قابل مقایسه با یک پوشش فایبرگلاس است. به علاوه شیشه‌های دوجداره انتقال گرما را به شیوه‌های گوناگون و با رعایت اصول مهندسی تا حد زیادی کاهش می‌دهند. این نوع شیشه‌ها برای ویترین‌ها و شیشه‌های عقب و کناری خودرو تهیه می‌شوند. به کارگیری شیشه‌های سکوریت در صورت شکست و ریزش خطرات احتمالی را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد.

شیشه‌های کریستال در ساختمان اشیایی که با شیشه تزئین می‌شوند مانند صفحه‌های شیشه‌ای، درهای کشویی، ویترین‌ها و همچنین برای قفسه‌های اتاق پذیرایی و غیره مصرف می‌شود. شیشه‌های جام باید صاف، بی‌رنگ، بدون حباب، بی‌موج و سخت باشد و ضخامت آنها در تمام سطوح یکنواخت باشد. شیشه های مسلح را با اضافه نمودن توری فلزی، میان شیشه می سازند و بیشـتر برای درب های ورودی، کارگاه ها، موتورخانه ها، آسانسورها و هـر جایی که خطر شکـسـتن و فرو ریختن شیشه وجود دارد، استفاده می نمایند. اگر میزان شفافیت تنها از یک سوی آن باشد، شیشه خاصیت آینه ای پیدا خواهد کرد. برای ایجاد ظاهری شفاف و بسیار درخشنده به شیشه و کریستالی نمودن آن از اکسید سرب استفاده می شود. شیشه کریستالی جزء شیشه های سیلیکاتی است که از سختی بسیار کمی برخوردار است.

  • این المان ها جلوی سقوط های ناخواسته را گرفته و البته روشنایی، جذابیت و نور طبیعی را به فضای شما دعوت می https://zymaco.net/ کنند.
  • شیشه فلوت به دلیل روش تولید خاص خود، اغلب بدون موج و خمیدگی می باشد، به همین دلیل در ساختمان ها و بخصوص پنجره ها کاربرد فراوانی دارد.
  • تعمیرات دربهای شیشه ای سکوریت،نصب شیشه سکوریت،رگلاژ شیشه سکوریت…
  • این شیشه با منعکس کردن نور خورشید، حرارت ناشی از تابش نور خورشید را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های احداث، راه‌‌اندازی و نگهداری سیستم‌های تهویه تبدیل می‌شود.
  • در برخی موارد نیز برای این است که نور را بین طبقات به حرکت درآورند که شیشه بهترین راه حل است.

برای شیشه های ایمنی یا شیشه سکوریت باید از ابزار آلاتی مانند استاپ، بست کمری، بست اتصال به دیوار. بست اتصال به شیشه سقف و انواع لولا های مخصوص این نوع شیشه ها و سایر نکات نصب آن مطابق نقشه های ساختمان استفاده شود. در صورت بزرگ بودن ابعاد شیشه باید از ارتعاش گیر در قسمت های مورد نیاز شیشه استفاده شود.

قیمت خرید شیشه های رنگی برای صادرات