مدل‌های کیف سابق ادعاهای «معامله یا بدون معامله» مگان مارکل مبنی بر «عینیت‌سازی» را پاره می‌کنند: «بدون ایستگاه سوتین»

مگان مارکل در آخرین اپیزود پادکست خود در مورد کهن الگوی “The Bimbo” با مهمان پاریس هیلتون صحبت می‌کرد.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

“البته، جنبه های خاصی وجود دارد، مانند اینکه مجبور باشید ساعت ها با کفش پاشنه بلند بایستید… اما این بخشی از شغلی بود که من برای آن ثبت نام کردم… با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هر کسی تجربه خود را دارد و من فقط می توانم فلدمن افزود.

مگان مارکل به دلیل ادعاهایش مبنی بر اینکه در زمان حضورش به عنوان مدل کیف در سریال “معامله یا بدون معامله” احساس “عینیت” می کند، مورد انتقاد قرار می گیرد.

پاتریشیا کارا، مدل سابق “Deal or No Deal” به فاکس نیوز دیجیتال گفت: “همه در برنامه نقش خود را می دانستند، تصویر را می دانستند، تست بازیگری دادند، داوطلب شدند و کار را پذیرفتند. من به هیچ وجه تجربه او را به اشتراک نمی گذارم. هرگز احساس عینیت نداشتم.” .

به گفته این رسانه، کارا در این مورد بحث کرد: “جایگاه سوتین وجود نداشت.”

مگان مارکل در

دونا فلدمن به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «به‌جای اینکه همیشه مانند یک بی‌مبو احساس کنم، می‌دانستم… کار کردن در کنار افراد فوق‌العاده‌ای مانند هوی ماندل تنها به چیزهای بزرگ‌تر و بهتری برای من منجر می‌شود.»

فلدمن ادامه داد که فقط «ظاهر» او نبوده است که او را به این شغل رسانده است، بلکه «طبیعت مثبت»، شخصیت و «اخلاق کاری کلی» او بوده است.

مارکل در پادکست خود با نام “Archetypes” با مهمان پاریس هیلتون، دوران خود را به عنوان یک مدل کیف پول بازتاب داد.

دوشس ساسکس همچنان در پادکست خود فاش کرد که ایستگاه های زیبایی متفاوتی برای آماده شدن برای نمایش بازی وجود داشته است – از جمله بخشی که می توانید “بالشتک در سوتین خود” را اضافه کنید.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

“این تلویزیون است، عزیزم. اما فکر می‌کردی چه می‌خواهی؟ می‌دانی که این برنامه همین بود.”

مگان مارکل به دلیل ادعاهایش مبنی بر اینکه در زمان حضورش به عنوان مدل کیف در سریال “معامله یا بدون معامله” احساس “عینیت” می کند، مورد انتقاد قرار می گیرد.

مگان مارکل به یاد می‌آورد که به عنوان یک دختر کیف در مورد «معامله یا بدون معامله» مورد هدف قرار گرفته است.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مارکل ادعا کرد: “من در نهایت از نمایش خارج شدم… من خیلی بیشتر از آن چیزی بودم که روی صحنه به عینیت می رسید. دوست نداشتم احساس کنم مجبور بودم تمام ظاهر و محتوای کمی داشته باشم.”

مگان مارکل در یک نمایش بازی

یکی از نمایندگان مگان مارکل بلافاصله به درخواست فاکس نیوز دیجیتال برای اظهار نظر پاسخ نداد.



منبع

علاوه بر واکنش‌های رسانه‌ای، مدل‌های سابق این نمایش بازی محبوب، دوشس ساسکس را به دلیل این استدلال که با آنها در محل کار مانند “بیمبو” رفتار می‌شود، به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

اوایل این هفته، ووپی گلدبرگ، مجری برنامه «نما»، ادعاهای مارکل «معامله یا بدون معامله» را بررسی کرد.

علی‌رغم صحبت‌های مارکل در مورد تجربه “معامله یا بدون معامله”، همکار سابقش کارا گفت که به یاد نمی‌آورد که در طول کار چنین احساسی داشته باشد.

ووپی گلدبرگ و آلوم کلودیا اردن «روآ» در مورد ادعاهای «معامله یا عدم معامله» مگان مارکل سؤال می کنند

یکی دیگر از مدل‌های سابق «معامله یا بدون معامله» با کارا طرف شد و اظهار داشت که اصلاً با او «مانند یک بی‌مبو» رفتار نشده است.

مگان مارکل در تلویزیون

علاوه بر واکنش‌های رسانه‌ای، مدل‌های سابق «معامله یا بدون معامله» مگان مارکل را به دلیل این استدلال که در محل کار با آنها مانند «بیمبو» رفتار شده است، مورد انتقاد قرار دادند.