شیرین کاری مهاجر دسانتیس به نام دیگری ربوده می شود

ران دیسانتیس مرد سرسختی نیست. او فقط یک قلدر ترسو دیگر است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مهاجران فریب خوردند و قربانی شدند، و وقتی قربانی وجود دارد، جنایت وجود دارد، و وقتی جرمی وجود دارد، یک جنایتکار وجود دارد – و اگر جرمی وجود داشته باشد، کسی باید تحقیق کند که چه کسی مسئول است. یک جرم دلیل کافی برای خشمگین شدن است، اما جرمی که توسط مالیات دهندگان تامین می شود بسیار بدتر است.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، حدود 50 مهاجر ونزوئلایی را چهارشنبه شب از تگزاس به تاکستان مارتا به عنوان بخشی از تلاش جمهوری خواهان برای افشای هواپیما برد. کلمات سناتور تد کروز (R-TX) – “نفاق” لیبرال برای (ظاهرا) حمایت از سیاست های مرزی طرفدار مهاجران، اما (ظاهرا) خشمگین شدن از ورود مهاجران به آنها جوامع

خشم ناشی از تقلبی است که برای فریب دادن این افراد آسیب پذیر به سمت شیرین کاری سیاسی استفاده می شود. زنی که احتمالاً توسط ایالت فلوریدا استخدام شده است فریب خورده مهاجران با غذای رایگان وارد هواپیما می شوند و وعده می دهند که در هنگام ورود “کارنامه های کاری سریع” دریافت خواهند کرد. همچنین به آنها گفته شد که در این جزیره کوچک، مسکن و مشاغل زیادی در انتظارشان است.

البته، هنگامی که شهر از وضعیت مطلع شد، داوطلبان و کمک های مالی به داخل سرازیر شدند. برخلاف ادعای سناتور کروز، مردم از مهاجران به خانه ها و کلیساهای خود استقبال کردند. دسانتیس در واقع ادعا کرد که او مهاجران را به ماساچوست فرستاده است زیرا مردم آنجا می خواهند به مهاجران کمک کنند، در حالی که ایالت او این کار را نمی کند. فرماندار می خواهد فلوریدا – که بیش از 4 میلیون مهاجر آن را خانه می نامند – بسیار بیشتر از آنچه هست ضد مهاجر باشد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

این جنایتی بود که بر روی برخی از آسیب پذیرترین افراد این کشور انجام شد.

این یک تحلیل قانونی نیست، اما آدم ربایی در واقع تنها کلمه ای است که برای توصیف آن کار می کند. ایالت از فریب برای انتقال شخصی به مکانی استفاده کرد که در غیر این صورت نمی توانست به او برود و به آنها آسیب برساند و توانایی حرکت آزادانه را از او سلب کند (به ویژه به فلوریدا).

بحران اوکراین ثابت کرده است که آمریکایی ها به سرعت به تعداد زیادی برای حمایت از مهاجران نیازمند قبل از ورود آنها گام بر می دارند. تنها در چند ماه، آمریکایی‌ها از نزدیک به 125000 اوکراینی – از جمله 8300 نفر در فلوریدا – برای کسب موقعیت در ایالات متحده حمایت مالی کردند. آنها می توانند بدون عبور غیرقانونی از مرز به طور قانونی به ایالات متحده پرواز کنند. اما این گزینه برای ونزوئلایی ها، کوبایی ها، هائیتی ها یا هر کس دیگری وجود ندارد.

این اولین بار نیست که نژادپرستان سفید مهاجران را با اتوبوس به شمال می فرستند (اگرچه استفاده از هواپیما جدید است)

تصویرسازی عکس توسط The Daily Beast/Getty

با تمام تقاضای نیروی کار، مارتا وینارد مطمئناً برای مدت طولانی نیازی به حمایت از این مهاجران نخواهد داشت. آنها راه خود را از جزیره خارج خواهند کرد و خیلی زود کمک به این کشور را آغاز خواهند کرد. آنها این تلاش خرابکارانه را کنار خواهند گذاشت و بیشتر آنها به زودی راه خود را به رویای آمریکایی خواهند یافت – درست مانند اکثر 100 میلیون مهاجری که قبل از آنها به ایالات متحده آمده اند.

شاید بزرگترین خطای دیسانتیس قدردانی نکردن آن باشد.

این واقعیت بحران واقعی در قانون مهاجرت را نشان می دهد: آمریکایی ها اراده و تمایل دارند که مهاجرت را انسانی و منظم کنند، اما هیچ راه قانونی برای آنها وجود ندارد. قبل از مهاجران به مرز می رسند. نتیجه هرج و مرج است – چیزی که این شیرین کاری بدتر می کند – اما این هرج و مرج است که در نهایت توسط کنگره و عدم تمایل دولت به اصلاح قانون ایجاد می شود.

اما سناتور کروز اشتباه می کند. هیچ خشمگینی برای کمک به این افراد وجود ندارد.

فراتر از فریب، قصد مجروح کردن مهاجران با این واقعیت تأیید می‌شود که اگرچه ظاهراً به فاکس نیوز اطلاع داده بود، فرماندار دیسانتیس عمداً هیچ اطلاع قبلی در مورد پرواز به شهر کوچک نداد. واضح است که نقشه این بود که مهاجران را فریب دهند تا پناهگاه خود را در تگزاس ترک کنند و آنها را در جزیره بی خانمان، بیکار و گرسنه رها کنند.

با این حال، تنها راهی که او می تواند این کار را انجام دهد استفاده از دلارهای مالیات دهندگان برای تحقق آن است. زیرا واقعیت این است که آمریکایی‌ها در هر ایالت به تنهایی، بدون دستور دولت، برای کمک به مهاجران، زمانی که آزاد باشند، گام بر می‌دارند.

فرماندار دیسانتیس ممکن است فکر کند که از قوانین آمریکا دفاع می کند، اما اینطور نیست.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

این فقط افراد نیستند که می خواهند از این افراد حمایت مالی کنند. کارفرمایان ایالات متحده بیش از 11 میلیون فرصت شغلی دارند – عمدتاً در مشاغلی که نیاز به مدرک دانشگاهی ندارند. آنها خوشحال خواهند شد که از مهاجران حمایت کنند، اما هیچ راه قانونی برای استخدام کارگران برای این نوع کارگران وجود ندارد، مگر اینکه آنها موقت یا فصلی باشند. مشاغل دائمی در کارخانه های لبنی، دامداری، فرآوری طیور، حمل و نقل و سایر صنایعی که با کمبود شدید مواجه هستند، نمی توانند کارگران خارجی را به طور قانونی استخدام کنند.

تصویرسازی عکس توسط The Daily Beast/Getty