جیمی کیمل با توهینی که واقعاً از او متنفر است، نقطه دردناک ترامپ را به صدا در می آورد

مقامات گرینلند و دانمارک این مفهوم را “مضحک” رد کرده و آن را به عنوان مدرکی مبنی بر اینکه ترامپ “دیوانه شده” توصیف کردند. در این کتاب آمده است که مشاوران خود ترامپ ظاهراً تلاش کردند تا او را از این ایده دور کنند.

کیمل می‌گوید: «او یک تعویض انجام می‌دهد، مثل اینکه این یک فوتبال فانتزی یا چیزی شبیه به این است. می دانید، توجه زیادی به این است که ترامپ چقدر خطرناک، تکانشی و بیهوده است. گاهی اوقات ما فراموش می کنیم، همچنین بسیار احمقانه، همچنین نه خیلی روشن.

این تست هوش را اندازه گیری نمی کند، بلکه به دنبال شواهدی از زوال شناختی است. در نتیجه، آسان طراحی شده است.

مجری «جیمی کیمل لایو» به افشاگری های جدیدی در کتاب آینده اشاره کرد تقسیم کننده توسط پیتر بیکر از نیویورک تایمز و سوزان گلاسر از نیویورکر که ادعا می کنند تلاش های ترامپ برای خرید گرینلند از دانمارک بسیار فراتر از آن چیزی است که در ابتدا گزارش شده بود.

جیمی کیمل روز پنجشنبه با استفاده از یکی از توهین‌هایی که رئیس‌جمهور سابق از آن متنفر است، دونالد ترامپ را مسخره کرد.

اما ترامپ به هر حال به تلاش خود ادامه داد، گاهی اوقات با پیشنهادات واقعا پوچ. کتاب جدید ادعا می کند که او حتی پیشنهاد داد که پورتوریکو را به دانمارک برای گرینلند مبادله کند.

ترامپ چندین بار اعتراف کرد که واقعاً دوست ندارد که او را احمق خطاب کنند و ادعا کرد که تست شناختی معروف “شخص، زن، مرد، دوربین، تلویزیون” او برای اثبات هوش او بوده است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

ترامپ بعداً اعتراف کرد که تا پایان کار برای او «بسیار سخت» بود و مدعی شد که چون او آن را قبول کرده است، «حالا مرا احمق خطاب نمی‌کنند».

همانطور که مونولوگ پنجشنبه شب کیمل نشان داد، این درست نیست: