شاهزاده هری می‌گوید «فقط افراد ریش‌دار» عصبانیت ناشی از بحث ویلیام را درک می‌کنند


شاهزاده هری در روز عروسی خود با ریش و یونیفورم نظامی خود در راهرو قدم زد - دومینیک لیپینسکی/PA

شاهزاده هری در روز عروسی خود با ریش و یونیفورم نظامی خود در راهرو قدم زد – دومینیک لیپینسکی/PA

شاهزاده هری پیشنهاد کرده است که فقط «ریش‌ها» عصبانیت او از ویلیام را درک می‌کنند که می‌خواهد موهای صورتش را برای روز عروسی‌اش بتراشد.

او ویلیام را متهم کرد که «رقابتی» است، زیرا ملکه فقید به او دستور داده بود که ریشی را که در طول یک مأموریت نظامی در سال 2008 گذاشته بود بتراشد – اما به برادر کوچکترش اجازه داد موهایش را حفظ کند.

هری با توصیف ریش خود به عنوان “سپری در برابر اضطراب من”، یکشنبه شب به تام بردبی از ITV گفت: “فکر می‌کنم ویلیام برایش سخت بود که دیگران به او می‌گفتند ریش را بتراشد، و با این حال من در روز عروسی ام با لباس نظامی بودم. ، دیگر در ارتش نیستم، امم، اما طوری فکر می کنم که انگار من فکر می کنم – فکر می کنم که انگار باید قبل از روز عروسی ام را بتراشم.

و من گفتم: «خب، باور نمی‌کنم اگر مگان از راهرو بیاید و من را بدون ریش ببیند، مرا بشناسد».

من بدون ریشم احساس بسیار بسیار متفاوتی خواهم داشت، و درک این موضوع برای افرادی که هرگز ریش نداشته اند سخت است، امم، امم، اما امیدواریم که آن افراد ریش بیرونی بگویند: “آره، نه، من کاملا متوجه شدم، می توانم فهمیدن’.”

“نقض آشکار پروتکل”

هری در زندگی‌نامه خود، Spare که در اسپانیا منتشر شده است، اذعان می‌کند که «بعضی‌ها ریش را نقض آشکار پروتکل و هنجارهای دیرینه می‌دانستند» و اضافه می‌کند که «ریش در ارتش بریتانیا ممنوع بود».

ملکه الیزابت دوم معروف است که هرگز طرفدار موهای صورت نبود – و ظاهراً به شوهرش دستور داد تا ریشی را که در طی یک تور انفرادی در سراسر کشورهای مشترک المنافع در سال 1965 گذاشته بود بتراشد. هنگامی که او با کشتی سلطنتی بریتانیا بازگشت، همسرش با او شوخی کرد. ترتیبی داد که همه اعضای هیئت سلطنتی – از جمله خودش – درست قبل از ورود او سبیل های تقلبی بپوشند.

در این خاطرات، هری به این موضوع فکر می‌کند که آیا ریش او “فرویدی است – ریش به عنوان پتوی امنیتی” یا “یونگی – ریش به عنوان نقاب”.

او با اصرار مادربزرگ مرحومش «فهمیده» می‌نویسد: «بله، او گفت، ممکن است ریش خود را حفظ کنی. اما بعد من آن را برای برادرم توضیح دادم و او… ریزش کرد؟

او گفت: “این کار انجام نشده است. قوانین نظامی و غیره.”

هری ادعا می‌کند که برادرش وقتی می‌خواست توضیح دهد که ریش‌هایش باعث می‌شود او احساس آرامش بیشتری کند، «موز» کرد - مارتین مایسنر

هری ادعا می‌کند که برادرش وقتی می‌خواست توضیح دهد که ریش‌هایش باعث می‌شود او احساس آرامش بیشتری کند، «موز» کرد – مارتین مایسنر

هری گفت که با کمک گوگل به برادر بزرگترش “یک درس تاریخ سریع” داده است – تصاویری از اجداد سلطنتی که ریشو و یونیفرم پوش بودند، مانند ادوارد هفتم و جورج پنجم.

او ادعا می‌کند که ویلیام وقتی هری به او اطلاع داد که مادربزرگ‌شان قبلاً اجازه نگه‌داشتن موهای صورت را داده است، «غضب شد».

او به نقل از ویلیام می افزاید: “تو او را در موقعیت ناخوشایندی قرار دادی، هارولد! او چاره ای جز بله گفتن نداشت.”

ویلیام “نمی گذاشت آن را رها کند”

او گفت ویلیام “اجازه نمی دهد” و این مشاجره “بیش از یک هفته حضوری، تلفنی” ادامه داشت.

وقتی ویلیام به او دستور داد که ریش‌هایش را بتراشد، هری می‌گوید که او پاسخ داد: “به عشق خدا، ویلی، چرا این برای تو اینقدر اهمیت دارد؟”

چون اجازه نداشتم ریشم را نگه دارم».

هری نتیجه‌گیری می‌کند: “اوه، همینطور بود. ویلی پس از بازگشت از مأموریت با نیروهای ویژه، ریش کامل داشت و یکی به او گفت که پسر خوبی است، بدو و ریشش را بتراش. او از این ایده متنفر بود. از اینکه من از امتیازی که او رد شده بود لذت می بردم.”

او به بردبی گفت: “بسیاری از آن به این موضوع مربوط می شود – منظورم این است که من از آن به عنوان وارث / مازاد اما همچنین برادر بزرگتر / برادر کوچکتر یاد می کنم، درست است، در آنجا سطح رقابت وجود دارد.”



منبع