سخنان قانونگذار NC به یک همکار سیاه پوست روشن می کند که جمهوری خواهان چه شده است

آیا جرأت نمی کنید مردانی مانند مک نیلی و دیگرانی را که در تلاشند حکومت اقلیت سفیدپوست را در کشوری که به سرعت در حال تنوع است، به عنوان نژادپرست جاسازی کنند، معرفی کنید. یا بی توجه آنها مردان و زنان خداترس هستند. آنها فقط والدینی هستند که نگران مشکلات فرزندان خود هستند. آنها هستند واقعی آمریکایی ها سعی می کنند به جوامع خود خدمت کنند، ایالت و ملت خود را نجات دهند مانند میهن پرستان سفید پوست قدیم.

من مطمئن هستم که مک‌نیلی خود را نژادپرست نمی‌داند یا خود را یک آدم کش نمی‌بیند. شاید به همین دلیل بود که بعداً مانند بسیاری از جمهوری خواهان پس از انتقاد شدید از مک نیلی عذرخواهی کرد.

ایساک بیلی نویسنده مک کلاچی عقیده مستقر در میرتل بیچ، SC.، و جیمز کی باتن استاد سیاست عمومی در کالج دیویدسون است.



منبع

آنها کلاه نمی پوشند. آنها بیشتر در حال ستایش عیسی دستگیر می شوند تا اینکه القاب نژادی را بر زبان بیاورند. در لحظاتی مانند آنچه در هفته گذشته بین مک‌نیلی و جونز در مجلس برگزار شد، آن‌ها حتی حاضرند متواضعانه به نظر برسند و از همکار سیاهپوستی که با کلیشه‌ای نژادی که اغلب برای بازگرداندن سیاه‌پوستان به جایشان استفاده می‌کردند، تحقیر کرده بودند، عذرخواهی کنند. حتی مردان سیاه پوست به اندازه جونز نمی توانند از چنین تحقیرهایی اجتناب کنند.

سخنان مک نیلی یکباره نبود. آنها نشان می دهند که حزب او چه شده است.

مک‌نیلی گفت: «می‌خواهم عمیقاً از نماینده جونز و از کل بدن عذرخواهی کنم». من به نماینده جونز احترام می گذارم. به نظر من او قانونگذار بزرگی است. به نظر من او مرد بزرگی است.» مک‌نیلی افزود: آنچه من سعی کردم بپرسم یا بگویم درست از آب درنیامد.

ایساک بیلی

مک‌نیلی قبل از قطع رابطه گفت: «می‌دانم که به مدارس دولتی رفتی و به هاروارد و حقوق هاروارد رفتی. و سؤالی که حدس می‌زنم این است که آیا اگر ورزشکار یا اقلیت یا هر یک از این موارد نبودید، اما دانش‌آموزی بودید که در مدرسه‌ای گرفتار می‌شدید که کندترین – می‌دانید، آیا می‌توانستید به این هدف برسید. وحشی می گوییم کندترین غزال زنده نمی ماند، اما گله با آن سرعت حرکت می کند. بنابراین باهوش ترین کودک گاهی اوقات به نظم در می آید -“

مک‌نیلی، یک جمهوری‌خواه سفیدپوست که از سال 2019 در مجلس نمایندگان خدمت کرده است، در جریان مناظره‌ای درباره کوپن‌های مدارس خصوصی، یک سوال آشکار به نماینده آبه جونز، یک دموکرات سیاه‌پوست ارائه کرد.

مردی که مک نیلی مورد بازجویی قرار گرفت پسر یک استاد دانشگاه سنت آگوستین، اولین عضو سیاه پوست شورای دانش آموزی دبیرستان انلو و مردی است که نزدیک به دو دهه به عنوان قاضی دادگاه عالی NC خدمت کرده و دارای مدرک حقوق در هاروارد است. اما برای مک‌نیلی، جونز چیزی بیشتر از رنگ پوست و توانایی‌های ورزشی‌اش بود. جونز همچنین در هاروارد پیست می دوید.

ایساک بیلی