معامله سقف بدهی با مشکل مواجه شد. دو کارمند کنگره حمله کردند

قانونگذاران همکار کانولی از ویرجینیا و سراسر کشور به سرعت این حمله را محکوم کردند، حتی با رسیدن به راهرو، بهترین آرزوها را برای کارکنان ارسال کردند.

پرزیدنت جو بایدن با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، هنگام خروج از کنگره پس از گردهمایی سالانه روز سنت پاتریک در واشنگتن، جمعه، 17 مارس 2023، قدم می زند. با خطر نکول دولت در ماه ژوئن مواجه می شود. 1، جو بایدن، رئیس جمهور، چهار رهبر ارشد کنگره را برای گفتگو در یک نشست کاخ سفید دعوت کرد.

نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی برای نامزدی حزب کمپین می کند و سناتور تیم اسکات از RS.C و معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس نیز انتظار می رود کمپین های خود را اعلام کنند.

“او باید برود”: مسابقه ای با صدای بلند در کاپیتول به راه می افتد

این هفته در سیاست چه گذشت؟

  • شامگاه چهارشنبه در پله‌های کاپیتول، بومن و اوکاسیو کورتز از سانتوس خواستند پس از کیفرخواست اخیر فدرال به اتهام کلاهبرداری، اظهارات نادرست به کنگره و موارد دیگر استعفا دهد.

    اما گرین خیلی زود شعارهای «استیضاح بایدن» را سر داد، قبل از اینکه بومن به او گفت که حزب جمهوری خواه «به یک نخ آویزان است». بومن همچنین از او خواست تا در مورد خشونت اسلحه اقدام کند، در حالی که گرین به او گفت که مرز جنوبی را ببندد.

    سانتوس به خبرنگاران گفت: «من نمی‌توانم به شما بچه‌ها خطاب کنم، زیرا یک عضو دیوانه در اینجا وجود دارد، بنابراین من می‌روم.»

    نماینده جمال بومن، DN.Y.، چپ، و Marjorie Taylor Greene، نماینده R-Ga.، پس از اینکه بومن، نماینده جورج سانتوس، RN.Y، که در حال صحبت با خبرنگاران بود فریاد زد، روی پله‌های کاپیتول بحث می‌کنند. به دنبال تلاش برای اخراج او از مجلس، در واشنگتن، چهارشنبه، 17 می 2023.

    در دادخواستی که در دادگاه ایالت نیویورک ارائه شده است، آمده است: «جولیانی علاوه بر خواسته های جنسی خود، به دعواهای الکلی نیز پرداخت که شامل اظهارات جنسی، نژادپرستانه و یهودی ستیزانه بود که محیط کار را غیرقابل تحمل می کرد». بسیاری از این نظرات ثبت شده است.»

    واشنگتن در این هفته یک گام به جلو برداشت تا از نکول بالقوه فاجعه بار بدهی کشور جلوگیری کند. سپس دو طرف قبل از تعطیلات آخر هفته دو قدم به عقب رفتند.

    بایدن روز چهارشنبه در کاخ سفید گفت: «من هیچ شرایط کاری را که بر نیازهای بهداشتی پزشکی مردم تأثیر می‌گذارد نمی‌پذیرم. او به عنوان یک سناتور حمایت کرد.

    منابع به USA TODAY گفتند که انتظار می‌رود دسانتیس تا پایان ماه، مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری 2024 خود را اعلام کند و یک سخنرانی عمومی و اعلام احتمالی در منطقه تامپا را برنامه‌ریزی کند.

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا قصد دارد تا پایان این ماه، کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را که مدت ها مورد انتظارش بود، اعلام کند.

  • یک مسابقه فریاد بر روی پله‌های کاپیتول به راه افتاد و نمایندگان دموکرات جمال بومن و الکساندریا اوکاسیو کورتز از جورج سانتوس، نماینده جمهوری‌خواه خواستند استعفا دهد. مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، قبل از پاسخ دادن بومن، شعار «استیضاح بایدن» را سر داد.

  • بایدن روز چهارشنبه از الزامات کاری جدید برای برخی برنامه های کمک دولتی که جمهوری خواهان در بسته سقف بدهی به دنبال آن هستند، عقب نشینی کرد.

    مردی که چوب بیسبال به دست داشت وارد دفتر منطقه ای نماینده جری کانولی در ویرجینیا شد و به دو کارمند حمله کرد. قربانیان با جراحات غیر قابل تهدید در بیمارستان بستری شدند و مجریان قانون مظنون را ژوان خا تران فام 49 ساله از فیرفکس ویرجینیا شناسایی کردند.

  • بایدن ماه‌ها گفت که بر سر افزایش سقف بدهی مذاکره نخواهد کرد، اما جمهوری‌خواهان با موفقیت او را به سمت پیشنهادهای جمهوری‌خواه برای کاهش هزینه‌ها، الزامات کاری سخت‌تر برای کمک‌های دولتی و بیشتر در مذاکرات جاری بودجه سوق داده‌اند.

    رودی جولیانی وارد دادگاه شهرستان فولتون می شود تا در مقابل هیئت منصفه بزرگ که در تحقیقات دادستان منطقه فولتون کمک می کند حاضر شود. جولیانی هدف تحقیقات جنایی جاری در مورد انتخابات 2020 گرجستان است.

    او همچنین مدعی شد که او “خانم دانفی را بی‌رحمانه به کناری انداخت، هرگز برای کاری که انجام داد پولی به او نداد، و او را تحت تأثیر آزاری که متحمل شده بود، آسیب دید.” تد گودمن، مشاور جولیانی، گفت که شهردار سابق نیویورک و وکیل ترامپ این اتهامات را رد می کند.

    یکی از شرکای سابق رودی جولیانی از او به دلیل سوء استفاده از قدرت و آزار جنسی شکایت کرد و مدعی شد که او را در سال 2019 به خاطر حمایت های جنسی استخدام کرده است.

آیا بایدن در مورد الزامات کاری مکث می کند؟

بایدن از الزامات کاری جدید برای برنامه های رفاهی که جمهوری خواهان می خواهند در بسته ای برای افزایش سقف بدهی گنجانده شوند، عقب نشینی کرد.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: هفته در سیاست: بدون توافق سقف بدهی، DeSantis برای اعلام مناقصه 2024



  • منبع

    نماینده جمال بومن، DN.Y.، چپ، و Marjorie Taylor Greene، نماینده R-Ga.، پس از اینکه بومن، نماینده جورج سانتوس، RN.Y، که در حال صحبت با خبرنگاران بود فریاد زد، روی پله‌های کاپیتول بحث می‌کنند. به دنبال تلاش برای اخراج او از مجلس، در واشنگتن، چهارشنبه، 17 می 2023.

    یکی از همکاران سابق رودی جولیانی در یک دادخواست جدید مدعی شد که او را به خاطر محبت های جنسی استخدام کرده است.

    مشارکت کننده: سارا البشبیشی، دیوید جکسون، ریچل لوکر و کندی وودال، ایالات متحده آمریکا امروز

    دیسانتیس در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ترامپ گفت: «محافظت از کودک متولد نشده در صورت وجود ضربان قلب قابل تشخیص چیزی است که تقریباً احتمالاً 99 درصد حامیان حامی زندگی از آن حمایت می کنند».

    به گفته یک منبع آشنا با مذاکرات، یکی از نقاط مهم چالش برانگیز، افزایش نیازهای کاری برای مزایای فدرال مانند کوپن های غذایی است که جمهوری خواهان آرزوی آن را دارند اما رئیس جمهور جو بایدن و دموکرات ها مخالف آن هستند. چندین قانونگذار دموکرات الزامات سخت گیرانه تری برای کار برای برنامه های رفاهی را غیرشروع توصیف کرده اند.

    نوئل دانفی، که قبلا برای جولیانی کار می‌کرد، همچنین گفت که نوارهایی از او دارد که در آن اظهارات جنسی، نژادپرستانه و ضدیهودی می‌کند.

    رودی جولیانی وارد دادگاه شهرستان فولتون می شود تا در مقابل هیئت منصفه بزرگ که در تحقیقات دادستان منطقه فولتون کمک می کند حاضر شود.  جولیانی هدف تحقیقات جنایی جاری در مورد انتخابات 2020 گرجستان است.

    رئیس‌جمهور می‌گوید هر تغییری که او حمایت می‌کند ناچیز خواهد بود، اما او این موضوع را به طور کامل رد نکرده است.

    پرزیدنت جو بایدن با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، در حالی که از کاپیتول پس از گردهمایی سالانه روز سنت پاتریک در واشنگتن، جمعه، 17 مارس 2023، خارج می شود، قدم می زند. با خطر نکول دولت مواجه است. به محض 1 ژوئن، رئیس جمهور جو بایدن چهار رهبر ارشد کنگره را برای گفتگو در یک نشست کاخ سفید دعوت کرد.

    تعداد تهدیدات علیه اعضای کنگره در پنج سال گذشته بیش از دو برابر شده است. اگرچه تعداد تحقیقات تهدیدات در سال 2022 نسبت به سال 2021 اندکی کاهش یافته است، اما تحقیقات هنوز از نظر تاریخی بالا هستند.

    پیشنهاد DeSantis برای سال 2024

    گارت گریوز، نماینده جمهوری خواه، که مذاکرات را برای مک کارتی رهبری می کند، به خبرنگاران گفت که زمان آن فرا رسیده است که مذاکرات را “مکث” کنیم “زیرا این مذاکرات سازنده نیست.”

    مذاکرات برای افزایش سقف بدهی روز جمعه به طور ناگهانی متوقف شد، زیرا مذاکره کنندگان جمهوری خواه از نشست پشت درهای بسته با مقامات کاخ سفید خارج شدند و دو طرف کمتر از دو هفته قبل از نکول احتمالی دولت در اول ژوئن در بن بست قرار گرفتند.

    این تقابل پس از آن رخ داد که قانونگذاران مجلس نمایندگان، عمدتاً در راستای خطوط حزبی، به اخراج سانتوس به کمیته اخلاق مجلس رای دادند.

    جولیانی به اتهام آزار جنسی به اتهام اظهار نظر نژادپرستانه شکایت کرد

    به گفته داستی جانسون، نماینده RS.D.، و حتی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان نیز در وضعیت “اعتماد، اما راستی آزمایی” با مک کارتی هستند.

    در اوایل هفته، به نظر می رسید که کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و کاخ سفید، پیشرفت هایی داشته اند و رئیس مجلس از بایدن به دلیل انتصاب دو مذاکره کننده برای تسریع مذاکرات تقدیر کرد.

    کانولی در بیانیه ای گفت: من بهترین تیم کنگره را دارم. این تصور که کسی از دسترسی کارکنان من برای انجام یک عمل خشونت‌آمیز سوء استفاده می‌کند، بی‌وجدان و ویران‌کننده است.»

    دو کارمند که برای جری کانولی، نماینده دموکرات ویرجینیا کار می کنند، پس از اینکه روز دوشنبه در دفتر منطقه ای قانونگذار مورد حمله قرار گرفتند، با جراحات غیرتهدید کننده جانی در بیمارستان بستری شدند.

    “هیچ کس کارت رای خود را به کوین مک کارتی نداده است. من فکر می کنم که سهام او در کنفرانس جمهوری خواهان در سطح بالاتری نسبت به همیشه معامله می شود. اما یکی از دلایلی که او چنین رهبر موثری است این است که می داند هیچ کس فقط قرار نیست آن را بگیرد. جانسون به USA TODAY گفت.

    اما کاخ سفید همچنان در برابر چندین خواسته جمهوری‌خواهان مقاومت می‌کند – که برخی از آنها معتقدند که دستیاران بایدن بیش از حد آن‌قدر زیاد هستند که دموکرات‌ها در کنگره از تصویب آن حمایت کنند.

    سانتوس نسبت به اتهامات وارده بی گناه اعتراف کرد. اما هنگامی که خبرنگاران این هفته سعی کردند با سانتوس در خارج از ساختمان کنگره مصاحبه کنند، بومن فریاد زد: “او را بیرون کنید! او باید برود!”

    این اقدام به یک رویارویی با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، که پیشتاز نظرسنجی ها برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است، می پردازد. سقط جنین به عنوان یک نبرد اولیه بین این دو مرد ظاهر شد، پس از آن که ترامپ از فرماندار به دلیل ممنوعیت جدید سقط جنین در فلوریدا پس از شش مورد انتقاد کرد. هفته های بارداری

    این زنگ خطر را برای دموکرات‌های مترقی به صدا درآورده است، آنها نگران هستند که کاخ سفید ممکن است زیاده روی کند زیرا ملت به ضرب‌الاجل احتمالی ۱ ژوئن برای نکول نگاه می‌کنند.

    این قانونگذار در بیانیه ای پس از حمله گفت که مردی که چوب بیسبال در دست داشت، به دنبال کانولی بود که وارد دفتر شد. مقامات مجری قانون تنها چند ساعت پس از حمله، مظنون را ژوان خا تران فام 49 ساله از فیرفکس، ویرجینیا شناسایی کردند.