ستاره سابق ایندیاناپولیس کلتس متهم به مشت زدن به پسرش و خفه کردن دوست پسر پسرش شد.


اسناد دادگاه نشان می دهد که جوزف “جو” استایسنیاک، بازیکن سابق ایندیاناپولیس کلتس، روز سه شنبه در پی یک حادثه خانگی که در آن متهم به تعرض به پسرش و خفه کردن دوست پسر پسرش شده بود، دستگیر شد.

ستاره فوتبال بازنشسته و شخصیت رادیویی 56 ساله 6 فوتی 5، ساعت 1:43 بامداد سه شنبه به دلیل خفه کردن و شارژ باتری به زندان محکوم شد. طبق سوابق زندان هندریکس، او بعداً در همان روز به تشخیص خودش آزاد شد.

دفتر کلانتر شهرستان هندریکس درست قبل از نیمه شب دوشنبه به گزارشی مبنی بر یک آشفتگی داخلی “تأخیر افتاده” در خانه Staysniak در براونزبورگ پاسخ داد.

بر اساس سوگندنامه علت احتمالی، پسر ستیزنیاک به مقامات گفت که یکی از همسایه ها او را دید که با دوست پسرش در جلوی ملک نشسته است.

جو استایسنیاک در حین بازی در استادیوم فاکسبورو در فاکسبورو، ماساچوست (تمرکز روی ورزش / گتی ایماژ)

جو استایسنیاک در حین بازی در استادیوم فاکسبورو در فاکسبورو، ماساچوست (تمرکز روی ورزش / گتی ایماژ)

جو استایسنیاک سپس نزدیک شد، در سرنشین عقب را باز کرد و «چنگ زد [the boyfriend’s] در این سوگند نامه آمده است.

پسر به نمایندگان گزارش داد که پدرش «سپس او را مشت کرد و باعث خونریزی از لبش شد و سپس مشت کرد. [the boyfriend]” افسری که با پسر صحبت کرد، خون خشک شده و بریدگی در لب پایین او مشاهده کرد.

پسر گزارش داد که پدرش یک اسلحه گرم به نمایش گذاشته و به او و دوست پسرش گفته است که “خوشبختند که او او را دید.”

در این سوگندنامه آمده است که دوست پسر در خودرو گفت که جو استایسنیاک “در یک نقطه در حین حادثه با یک اسلحه فلش زد” و “آن را در کنار صورت خود قرار داد.”

ستیزنیاک به کلانتری گفت که از یکی از همسایه ها تماس گرفته است که به او گفته است یک ماشین مشکوک در حیاط جلوی خانه آنها وجود دارد و او برای تحقیق رفت. در سوگندنامه آمده است که وقتی نزدیک شد، دید چه کسی داخل است و به دوست پسر گفت که هرگز نمی تواند به ملک خود بازگردد.

ستیزنیاک کتک زدن دوست پسر را انکار کرد و گفت که پسرش “به دنبال او آمد” و پدر پسر را با “دست باز” به عقب هل داد و بر اساس سوگندنامه از دهان پسر خونریزی کرد. او گفت که او و پسرش “در آن کار کردند” و “او سعی کرد به او حمله کند.”

ستیزنیاک گفت که در آن لحظه مجبور شد پسرش را از نظر جسمی مهار کند و همسرش طبق قولنامه مجبور شد آنها را از هم جدا کند.

Staysniak توصیه کرد که “او اسلحه دستی خود را به همراه داشت” اما “منکر دست زدن به او شد [the boyfriend] در این سند آمده است.

بر اساس سوگندنامه، وی مرتکب ارعاب با سلاح مرگبار، خفگی، باطری خانگی و باطری شده است.

Staysniak در نهایت در دادگاه شهرستان هندریکس به خفه کردن و دو فقره باتری منجر به آسیب بدنی متهم شد.

او سه شنبه از طریق لینک ویدیویی برای جلسه اولیه دادگاه حاضر شد، جایی که دادگاه یک اعتراف اولیه مبنی بر بی گناهی در اتهامات وارده کرد. به عنوان بخشی از آزادی پیش از محاکمه، به او دستور داده شد که با پسرش و دوست پسرش ارتباطی نداشته باشد.

یک کنفرانس پیش از محاکمه برای 10 آوریل و تاریخ محاکمه هیئت منصفه برای 25 آوریل برنامه ریزی شده بود.

او تحت نظارت بیشتر پیش از محاکمه قرار گرفت و با تشخیص خودش آزاد شد.

وکیل گای آ. رلفورد، که وکالت جو استایسنیاک را بر عهده دارد، تاکید کرد که اتهامات مطرح شده در شهرستان هندریکس شامل باتری خانگی یا تخلفات با سلاح گرم نمی شود. بر اساس سوگندنامه در نهایت اسلحه توسط نمایندگان تامین شد.

این وضعیت زمانی به وجود آمد که یکی از همسایه‌ها در یک ساعت دیر با جو تماس گرفت تا دو وسیله نقلیه مشکوک را که در جنگل نزدیک خانه Staysniak پارک شده بودند، گزارش کند و جو برای تحقیق رفت. رلفورد گفت: “او پسر بالغ و دوست خود را در یکی از وسایل نقلیه کشف کرد. جزئیات آنچه پس از آن اتفاق افتاد در دادگاه مشخص خواهد شد، اما ما کاملاً مطمئن هستیم که اقدامات جو به طور قطعی قانونی و قابل توجیه خواهد بود. شرایط.”

رلفورد گفت که موکلش قبلاً هرگز به جرمی متهم نشده بود و او را “ستون دیرینه جوامع مرکزی ایندیانا و هندریکس کانتی” توصیف کرد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع