زنی دیگر مدعی است که هرشل واکر به او فشار آورده تا سقط جنین کند

جمهوری خواهان علیرغم بمباران ها و موضع آنها علیه سقط جنین در اطراف واکر تجمع کرده اند و انتخابات جورجیا را برای به دست گرفتن کنترل سنا در سال آینده حیاتی می دانند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت بین واکر و سناتور رافائل وارنوک (D-Ga.) بسیار نزدیک است، اگرچه وارناک برتری جزئی را حفظ می‌کند.

همان زن همچنین گفت که واکر از او خواسته بود که سقط دوم انجام دهد اما او نپذیرفت.

او افزود که واکر پس از اینکه به او گفت که نمی‌خواهد سقط جنین را انجام دهد، “ناراحت” شد و او او را تحت فشار قرار داد تا روز بعد به کلینیک برود، او را رانندگی کرد و ساعت‌ها در پارکینگ منتظر ماند.

این زن روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط وکیل مشهور گلوریا آلرد برگزار شد، صحبت کرد. او هویت خود را فاش نکرد و چهره او در پخش زنده این رویداد نشان داده نشد.

یک زن جدید مطرح شده است که ادعا می کند هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه ضد سقط جنین در جورجیا، او را برای سقط جنین تحت فشار قرار داده است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

“می دانستم [denial] درست نبود زیرا او اغلب نامه هایی را با استفاده از حرف H برای من امضا می کرد.

این تنها آخرین ادعای مربوط به واکر، یکی از مخالفان سرسخت سقط جنین است که از هیچ استثنایی در قوانین محدودکننده این روش حمایت نمی کند. اوایل این ماه، او متهم به پرداخت هزینه سقط جنین یک زن دیگر شد. آن زن که بعداً ادعا کرد مادر یکی از فرزندان واکر است، یک چک امضا شده و کارت سلامتی واکر را به عنوان مدرک ارائه کرد. واکر تصدیق کرد که چکی برای او فرستاده است، اما گفت که نمی‌داند برای چیست.

این زن گفت که او فردی مستقل است که در هر دو انتخابات ریاست جمهوری 2016 و 2020 به دونالد ترامپ رای داده است.

این زن گفت: “الان می آیم چون دیدم هرشل ادعاهای زن دیگر را رد می کند.”

این زن اسنادی را برای حمایت از ادعای خود ارائه کرد، از جمله نامه‌ها و کارت‌هایی که به گفته واکر برای او فرستاده بود که با نام او و حرف H امضا شده بود، مشابه نحوه امضای کارت سلامتی متهم قبلی. آلرد این نمایشگاه‌ها را در طول کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه به همراه عکسی از واکر که این زن ادعا می‌کند از اتاق هتلی که زمانی مشترک آن‌ها بود گرفته شده بود، به نمایش گذاشت.

این زن گفت که واکر، ستاره سابق NFL، او را به یک کلینیک سقط جنین برد و پس از اینکه در نتیجه رابطه شش ساله با او در اوایل دهه 1990 باردار شد، او را برای سقط جنین پرداخت کرد. واکر در آن زمان با همسرش در دالاس زندگی می کرد، جایی که برای کابوی ها بازی می کرد.

او گفت: «مایه تاسف است که نمی‌توانم چهره‌ام را نشان دهم یا نامم را از ترس انتقام علیه خودم، خانواده‌ام و معیشت‌ام به کار ببرم. من ترسو نیستم اما یک واقع گرا هستم و از هویت خود و کسانی که دوستشان دارم محافظت می کنم. هرشل واکر یک منافق است و برای سناتور شدن در ایالات متحده مناسب نیست. ما به افرادی در سنای آمریکا نیاز نداریم که یک چیز را اظهار کنند و چیز دیگری را انجام دهند.

سناتور ریک اسکات (رئیس فلوریدا)، رئیس کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه، با متهم کردن دموکرات ها به تلاش برای “ایجاد سیرک و نشر اکاذیب” به این ادعا پاسخ داد.