دموکرات های آریزونا نامزد اشتباهی را برای فرمانداری انتخاب کردند

مایز در رقابت‌های دادستانی کل خود مطمئن است و همیشه در حال حمله است، زیرا او زمان زیادی را به عنوان یک روزنامه‌نگار در دیگ سیاست ریاست‌جمهوری و به عنوان تنظیم‌کننده‌ای که غول‌های قدرت بزرگ را به عهده می‌گیرد، سپری کرده است.

او مرا به یاد چیزی می اندازد که سرمربی سابق آریزونا کایوتز دیو تیپت می گفت: “اعتماد به نفس به دست آمده است.”

او همه ابزارها را برای شغل برتر دارد و وقتی از عشقش به آریزونا، ایالتی که در آن بزرگ شده، صحبت می‌کند، بسیار دوست‌داشتنی و واقعی است.

مایس در اولین کار حرفه ای خود یک خبرنگار بود که در مورد سیاست برای The Phoenix Gazette و The Arizona Republic می نوشت. او آرزو داشت تا اخبار سیاسی ریاست جمهوری را پوشش دهد و به یکی از «پسران در اتوبوس» تبدیل شود، عنوان داستان افسانه ای روزنامه نگار تیموتی کروز از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 1972.

اگر میز نقطه ضعفی دارد، این وسوسه اوست که از دانش خود به عنوان یک نوازش استفاده کند. من یک بار کار او را بر روی یک مهندس APS در یکی از جلسات هیئت تحریریه ما به شیوه ای بی رحمانه و بیش از حد تماشا کردم. انتقاد او ممکن است مشروع باشد، اما نگاه بدی بود. او باید بداند چه زمانی برنده شده است. چه زمانی برای راحتی.

او در این کمپین دو اشتباه بزرگ مرتکب شده است. او از بحث در مورد دریاچه کاری جمهوریخواه خودداری کرد و نتوانست مشکل خود را با رای دهندگان اقلیت تقویت کند.

در مورد رقابت با دریاچه کاری، خواهیم دید که اگر هر دو در انتخابات 2022 پیروز شوند.

دموکرات ها به خوبی انجام می دادند که او را در صدر جدول قرار می دادند.

بدون شک ناپولیتانو، با ذهنی سرسخت و دلبسته جزئیات، روح خویشاوندی را در مایز دید.

این مقاله در ابتدا در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: کریس مایز، نه کیتی هابز، باید برای فرمانداری آریزونا نامزد شود.



منبع

جای زیادی برای خبرنگاران دیگر وجود داشت. فقط هیچ کدام برای جمهوری.

مایز یکی از تیزبین ترین متفکران سیاست آریزونا است. او سرسخت و موفق است و می تواند آن را به ارمغان بیاورد.

خیلی زود Straight Talked به Sweet Talk تبدیل شد. مک کین طلسم را شماره گیری کرد.

حتی ماوریک مک‌کین نیز نظر خود را تغییر داد

اما این بحثی است که ادامه دارد. امتناع او از درگیر شدن در یک مسابقه، شک و تردیدهای چپ و راست را به وجود می آورد که او استعداد رقابت را دارد. به نظر می رسد که هابز از دریاچه کاری و انکرومن صیقلی او و تحویل آن می ترسد.

بهترین نامزد دموکرات ها برای دادستانی کل است

همانطور که من انتخابات ایالتی آریزونا را تماشا می‌کردم، به این فکر می‌کردم که اگر دموکرات‌ها نامزد مناسبی را برای فرمانداری انتخاب می‌کردند، چه اتفاقی می‌افتاد.

کریس مایس، نامزد دموکرات برای دادستان کل آریزونا، در حالی که حزب دموکراتیک آریزونا میزبان یک گردهمایی وحدت با نامزدهای سراسر ایالت برای انرژی دادن به رای دهندگان و داوطلبان دموکرات قبل از انتخابات نوامبر در سالن اتحادیه کارپنترز در روز شنبه، 27 اوت 2022، صحبت می کند.

اگر این مسابقه مایس و لیک بود، این دموکرات نبود که احساس ترس می کرد.

کریس مایس اعتماد به نفس خود را به دست آورده است

کریس مایس، نامزد دموکرات برای دادستان کل آریزونا، در حالی که حزب دموکراتیک آریزونا میزبان یک گردهمایی وحدت با نامزدهای سراسر ایالت برای انرژی دادن به رای دهندگان و داوطلبان دموکرات قبل از انتخابات نوامبر در سالن اتحادیه کارپنترز در روز شنبه، 27 اوت 2022، صحبت می کند.

فیل بواس ستون نویس سرمقاله آریزونا جمهوری است. به او ایمیل بزنید [email protected].

یکی از قوی‌ترین خاطرات من از ناپولیتانو این بود که چگونه وقتی زمان توصیف جزئیات طرح مخارجش فرا می‌رسید، کارکنان را دور می‌زد. سایر فرمانداران جزئیات را به مدیر بودجه خود تحویل می دهند. نه ناپولیتانو او به اعداد و اتاق تسلط کامل داشت.

اینها چیزهای کوچکی هستند، اما به سمت دوست داشتنی می روند که می تواند یک چیز بزرگ در رقابت فرمانداری باشد.

جایی که آنها ایستاده اند: بحث های دادستان کل در مورد سقط جنین، تجربه داغ می شود

اما من نمی توانم تصور کنم که آنها هرگز با هم کنار بیایند.

اعتماد به نفس به دست می آید و میز از او استفاده می کند تا دستور کار رقابت دادستان کل را تعیین کند و بی تجربگی حریف خود، آبه حماده را که تبدیل به کیسه سرعت برای مشت های او شده است، بزرگ کند.

او می تواند روی پاهای خود فکر کند. او می تواند از قبل فکر کند. او می تواند یک دستور کار را هدایت کند.

سپس، هاوارد کورتز، روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست، در اطراف بو می‌کشد و می‌پرسد چرا کمپین مک‌کین از روزنامه محلی خود و خبرنگار زن آن اجتناب کرده است.

اما وقتی جان مک‌کین در سال 2000 نامزد شد، از دسترسی به اتوبوس جان مک‌کین محروم شد. مک‌کین، که می‌توانست بی‌رحمانه باشد، کینه‌ای یک دهه از روزنامه زادگاهش داشت و جایی برای خبرنگار آن در Straight Talk Express خود نداشت.

این مانع میز نشد. او Straight Talk را در یک ماشین کرایه ای دنبال می کرد و داستان هایی را در مورد نامزد آریزونا برای روزنامه شهر خود می نوشت.

مایز مدرک کارشناسی و حقوق خود را از دانشگاه ایالتی آریزونا و کارشناسی ارشد را از کلمبیا دریافت کرد. فرماندار جانت ناپولیتانو در حالی که مدرک حقوق خود را دریافت می کرد، او را به عنوان منشی مطبوعاتی خود انتخاب کرد.

او می‌توانست تمام تئوری‌های توطئه و تکذیب‌های انتخاباتی کری لیک را گرفته و آن‌ها را دور پاهایش بپیچد، همانطور که در قدیمی‌ترین رودئوی جهان در زادگاه مایز در پرسکات طناب می‌زنند.

چون می توانم لیک را به عنوان فرماندار و مایز را به عنوان دادستان کل تصور کنم.

در حال حاضر، آنها کتی هابز را دارند، که تا کنون نتوانسته ثابت کند که می تواند خود را با محیط در حال تغییر سیاست های پرمخاطب وفق دهد.

اما مایز کمی چاشنی روستایی آریزونا را به آن لحظه اضافه کرد، کمی فردگرایی خشن، زمانی که اضافه کرد: “من به نوعی دوست داشتم دختری باشم که در اتوبوس نباشد.”

Mayes به همین ترتیب سیم کشی شده است. قانون نظارتی هزارتویی از جزئیات و پیچیدگی فنی است که ناپولیتانو او را به کمیسیون شرکت منصوب کرد. میز از دانش خود برای به چالش کشیدن آب و برق، حفظ صف افزایش قیمت و فشار برای استانداردهای جدید انرژی تجدیدپذیر استفاده کرد.

کیتی هابز می‌توانست چیزهای زیادی از مایز بیاموزد

کریس مایس نمی توانست بحثی با دریاچه کاری کند. او از آن لذت می برد.

سناتور در یک ایستگاه مبارزاتی در نیوهمپشایر به مایز گفت: «کریس، کریس، کریس، بیا اینجا». دیوید فریتز، سردبیر مایز در آن زمان گفت: «او بازوی او را گرفت و به سمت اتوبوس کشید.

آنها ممکن است یک روز هنوز.

اگر این را به عنوان ادب حرفه ای در میان روزنامه نگاران می خوانید، این کار را نکنید. من میز را به عنوان یک خبرساز می شناسم. برایم مهم نیست که او تا به حال در جمهوری کار کرده است. علاوه بر این، روزنامه نگاران سابق به شما خواهند گفت که اخیراً با آنها مهربان نبودم.

اگر دموکرات‌ها نامزد مناسبی را برای فرمانداری انتخاب می‌کردند، این موضوع مشکلی نبود.

من گمان می‌کنم که هیچ‌کس به کریس مایز نمی‌گوید که چه کاری انجام دهد، اما اگر دموکرات‌ها او را به جای دادستان کل برای فرمانداری انتخاب می‌کردند، هیچ‌کدام از اینها مشکلی ایجاد نمی‌کرد.

همانطور که میز در آن زمان توضیح داد: «ما وارد اتوبوس شدیم و همه در کمپین مک کین شروع به تشویق کردند. من می گویم، “خدای من، لحظه من در خورشید. من آن را به اتوبوس رساندم. ”